Strona 1 z 1

Po wymianę klocków tylnych ręczny bierze wysoko

PostNapisane: 16 lis 2021, 19:20
przez michal047r
Witam. Dziś wymieniałem klocki tylne. Problem polega na tym że po wymianie ręczny łapie dosyć wysoko jakieś 10 ząbków. Przed wymianą brał też dosyć wysoko na 6 ząbku. Czy wystarczy sama regulacja linki ?

Re: Po wymianę klocków tylnych ręczny bierze wysoko

PostNapisane: 16 lis 2021, 23:20
przez RobertPi
Może samoregulator w tłokach nie zadziałał albo się zablokował bo za głęboko wkręciłeś tłok?

PostNapisane: 17 lis 2021, 18:31
przez michal047r
RobertPi napisał(a):Może samoregulator w tłokach nie zadziałał albo się zablokował bo za głęboko wkręciłeś tłok?

Nie mam pojęcia czy za głęboko wkręciłem. Jak go sprawdzić czy to samoregulator ?

Re: Po wymianę klocków tylnych ręczny bierze wysoko

PostNapisane: 17 lis 2021, 22:25
przez RobertPi
Jam montowałeś z tyłu nowe klocki musiałeś wkręcić tłoczki by nowe klocki się zmieściły.
W tym mechaniźmie jest samoregulator. Tłoczek wykręca się podczas hamowania wraz z wciskaniem pedału hamulca aby skasować powstający luz. Czasami się zdarza, że samoregulator się "zawiesi" i jakiś czas zajmuje mu zadziałanie. Możesz to przyśpieszyć jednocześnie zaciągając ręczny oraz wciskają pedał hamulca ale i tak chwilę to zajmie.

Re: Po wymianę klocków tylnych ręczny bierze wysoko

PostNapisane: 17 lis 2021, 23:36
przez Beny
Podkręć Linke przy ręcznym i będzie łapał nisko.

Re: Po wymianę klocków tylnych ręczny bierze wysoko

PostNapisane: 2 gru 2021, 23:33
przez michal047r
Dobra już działa. Trochę naciagnalem linkę.

Re: Po wymianę klocków tylnych ręczny bierze wysoko

PostNapisane: 3 gru 2021, 01:14
przez RobertPi
Eeee, i poszedł na łatwiznę :D .
Jak dział to OK. Linka i tak delikatnie się naciąga więc od czasu do czasu potrzebna jest regulacja.