Amortyzator tył Mazad 3 sedan
1, 2
To mi przypomina czasy, które widziałem tylko na filmach – kiedy to jedną z typowych czynności na autostradowych stacjach obsługi, oprócz zatankowania oraz uzupełnienia oleju w silniku było... uzupełnienie oleju w elementach zawieszenia/układu kierowniczego
Neonixos666 napisał(a):zawsze mogli ścisnąć sprężynę by się uniosła, i nawalić gęstego smaru zamiast oleju, wtedy cisza była by na dłużej.
zawsze mogli przyczepić na taśmę izolacyjna butelkę po coli z olejem a w nakrętce zrobić otworek żeby cały czas kapało na sprężynę...
- Od: 9 sie 2019, 21:53
- Posty: 17
- Auto: Mazda 3 Sedan 2018
child napisał(a):uzupełnienie oleju w elementach zawieszenia/układu kierowniczego
I w ten sposób sworznie i tuleje były nieśmiertelnie.
Co do wymiany amortyzatora to mi też jeden padł przed końcem gwarancji. Rok wcześniej na przeglądzie kazali obserwować, bo jest delikatny wyciek, i przy następnym serwisie poinformować, aby go przebadać na ścieżce diagnostycznej. Po roku okazało sie, że padł.Oczywiście chcieli wymienić jeden, na co się nie zgodziłem. napisałem maila do Mazda Polska z żądaniem wymiany dwóch z uwagi na bezpieczeństwo moje i mojej rodziny. W końcu 3 lata i 40 tys km. różnicy będzie. To tak jakby mi tylko klocki i tarcze z jednej strony chcieli wymienić. Później był telefon z ASO z informacją, że jest zgoda na wymianę dwóch.
malina970 napisał(a):Ale dziwnie jest skonstruowane te zawieszenie nowych mazd. Masakra.
Czy ja wiem, podobne miałem w Signum, klasyczny wielowahacz czyli górny dolny, wzdłużny z oddzielną sprężyną i amorem. Może nie jest tak bezawaryjny jak belka ale o wiele lepiej się prowadzi.
Taka sama konstrukcja była w BK 17 lat temu. Pewnie połowa aut z wielowahaczem ma coś podobnego.
Co tu dziwnego?
Co tu dziwnego?
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości