Strona 1 z 2

Sprężyny zawieszenia

PostNapisane: 3 sty 2019, 12:15
przez Kritik
Czy montował ktoś sprężyny zawieszenia Eibach -30 pod czas gwarancji?

https://eibach.pl/sprezyny-obnizajace-eibach-pro-kit-mazda-3-bm-e10-55-016-01-22-pi-2230.html

Obrazek

600 zl

certyfikat TUV – jest
certyfikat ABE – jest

Gdzie montowaliście? w ASO czy poza ASO? Jaka cena montaży? Co na to gwarancja?

Dzięki

Re: Sprężyny zawieszenia

PostNapisane: 8 sty 2019, 17:37
przez Kritik
Nie uwierzę ze nikt nie montował tych sprężyn pod czas gwarancji <glupek2>

Re: Sprężyny zawieszenia

PostNapisane: 8 sty 2019, 20:55
przez krabdul
Dobrze, że nie wierzysz, bo ja montowałem :)

Robił mi to znajomy mechanik i wziął chyba 200pln, ale najprawdopodobniej to on mi nie wpiął czujnika ABS przy montażu macphersona i się przetarł przewód, co kosztowało mnie dodatkowe 500pln także przypilnuj tego.

Amory zostały seryjne a realne obniżenie to tak 20-25mm.
Po wymianie miałem 2 przeglądy w ASO i nic nie mówili.
Ostatnio miałem pierwszy przegląd rejestracyjny przy przebiegu ok 47kkm z czego na eibachach ok 35kkm i nic się nie wytłukło. Sprawność zawieszenia z przodu 83 i 85% a z tyłu 86 i 87%
Amory zostały seryjne.

Jeździłem nowym BMW serii 1 i tam seryjny zawias jest zbliżony na twardość.

PS: Gdzieś tu na forum wyczytałem, że te mazdowskie sprężyny obniżające to ponoć właśnie eibachy pro-kit.

PostNapisane: 9 sty 2019, 09:48
przez sevecc
krabdul napisał(a):Dobrze, że nie wierzysz, bo ja montowałem :)

Robił mi to znajomy mechanik i wziął chyba 200pln, ale najprawdopodobniej to on mi nie wpiął czujnika ABS przy montażu macphersona i się przetarł przewód, co kosztowało mnie dodatkowe 500pln także przypilnuj tego.

Amory zostały seryjne a realne obniżenie to tak 20-25mm.
Po wymianie miałem 2 przeglądy w ASO i nic nie mówili.
Ostatnio miałem pierwszy przegląd rejestracyjny przy przebiegu ok 47kkm z czego na eibachach ok 35kkm i nic się nie wytłukło. Sprawność zawieszenia z przodu 83 i 85% a z tyłu 86 i 87%
Amory zostały seryjne.

Jeździłem nowym BMW serii 1 i tam seryjny zawias jest zbliżony na twardość.

PS: Gdzieś tu na forum wyczytałem, że te mazdowskie sprężyny obniżające to ponoć właśnie eibachy pro-kit.


Tak, ASO montuje dokładnie ten sam zestaw, z tym, że koszt w ASO (z montażem) to 1600 zł po rabatach :|

PostNapisane: 9 sty 2019, 09:49
przez Kritik
krabdul napisał(a):Dobrze, że nie wierzysz, bo ja montowałem :)

Robił mi to znajomy mechanik i wziął chyba 200pln, ale najprawdopodobniej to on mi nie wpiął czujnika ABS przy montażu macphersona i się przetarł przewód, co kosztowało mnie dodatkowe 500pln także przypilnuj tego.

Amory zostały seryjne a realne obniżenie to tak 20-25mm.
Po wymianie miałem 2 przeglądy w ASO i nic nie mówili.
Ostatnio miałem pierwszy przegląd rejestracyjny przy przebiegu ok 47kkm z czego na eibachach ok 35kkm i nic się nie wytłukło. Sprawność zawieszenia z przodu 83 i 85% a z tyłu 86 i 87%
Amory zostały seryjne.

Jeździłem nowym BMW serii 1 i tam seryjny zawias jest zbliżony na twardość.

PS: Gdzieś tu na forum wyczytałem, że te mazdowskie sprężyny obniżające to ponoć właśnie eibachy pro-kit.


dzięki za info

odnośnie tego ze Mazda sprzedaje te same Eibach tylko 2 razy drożej — ja wiem, dla tego nie chce u nich kupować i przepłacać. Ciekawie ile ASO powie za montaż kupionych nie u nich sprężyn

Dopisano 9 sty 2019, 08:54:

sevecc napisał(a):
krabdul napisał(a):Dobrze, że nie wierzysz, bo ja montowałem :)

Robił mi to znajomy mechanik i wziął chyba 200pln, ale najprawdopodobniej to on mi nie wpiął czujnika ABS przy montażu macphersona i się przetarł przewód, co kosztowało mnie dodatkowe 500pln także przypilnuj tego.

Amory zostały seryjne a realne obniżenie to tak 20-25mm.
Po wymianie miałem 2 przeglądy w ASO i nic nie mówili.
Ostatnio miałem pierwszy przegląd rejestracyjny przy przebiegu ok 47kkm z czego na eibachach ok 35kkm i nic się nie wytłukło. Sprawność zawieszenia z przodu 83 i 85% a z tyłu 86 i 87%
Amory zostały seryjne.

Jeździłem nowym BMW serii 1 i tam seryjny zawias jest zbliżony na twardość.

PS: Gdzieś tu na forum wyczytałem, że te mazdowskie sprężyny obniżające to ponoć właśnie eibachy pro-kit.


Tak, ASO montuje dokładnie ten sam zestaw, z tym, że koszt w ASO (z montażem) to 1600 zł po rabatach :|


w katalogu jest

9. Zestaw obniżający zawieszenie 1 375 zł

co jest ponad 2 razy drożej niż te same sprężyny na stronie Eibach.pl

to znaczy ze montaż tak i będzie w okolicach 200-300 zl

PostNapisane: 9 sty 2019, 22:09
przez child
A jak te sprężyny się w ogóle sprawują? Jak mocno zmienia się twardość zawieszenia?

PostNapisane: 10 sty 2019, 14:44
przez Kritik
child napisał(a):A jak te sprężyny się w ogóle sprawują? Jak mocno zmienia się twardość zawieszenia?


krabdul napisał(a):Jeździłem nowym BMW serii 1 i tam seryjny zawias jest zbliżony na twardość.


:)

PostNapisane: 10 sty 2019, 23:19
przez child
Bardzo mnie cieszy ta wiele wnosząca opinia, teraz tylko wyciągnę z garażu nowe BMW serii 1 i sprawdzę <glupek2>

PostNapisane: 11 sty 2019, 10:47
przez Kritik
child napisał(a):Bardzo mnie cieszy ta wiele wnosząca opinia, teraz tylko wyciągnę z garażu nowe BMW serii 1 i sprawdzę <glupek2>


Masz powód pójść na jazdę nowa BMW 1 series <lol> <spoko>

PostNapisane: 11 sty 2019, 23:29
przez child
Słusznie, o tym nie pomyślałem ;)

PostNapisane: 12 sty 2019, 02:12
przez Raptor77
jest sztywniej – odczucia dla mnie na +, jedynie przejeżdżanie przez progi bardziej czuć na nich.

PostNapisane: 14 sty 2019, 19:21
przez Imbeer
Czy moglby ktos wrzucic jak wyglada efekt po wrzuceniu tych sprezyn?

PostNapisane: 14 sty 2019, 20:18
przez Raptor77
Masz w linku u mnie.

Re: Sprężyny zawieszenia

PostNapisane: 18 lut 2019, 19:50
przez looker29
Montowałem od razu po zakupie akcesoryjne w ASO. Potwierdzam, że montują zestaw EIBACH.
Co do użytkowania.. polecam każdemu niedecydowanemu ! Kumpel ma standardowe zawieszenie i mam porównanie. Obniżona jest sztywniejsza, pewniejsza w zakrętach, nie pochyla się. Prowadzenie o wiele lepsze, wygląd jeszcze bardziej. Na przeglądach zawsze słucham od mechaników i pracowników jak świetnie wygląda obniżona i tu akurat nie ściemniają ;) Mały minus – ostrożnie na garbach i krawężnikach.
Wrzucam foto na 18-tkach i 16-tkach.
Na 18" efekt dużo lepszy :)

PostNapisane: 19 lut 2019, 10:49
przez Kritik
looker29

ile zapłaciłeś za montaż?
pytałem w ASO to powiedzieli ze sama robota 700zl +/– <glupek2>

PostNapisane: 19 lut 2019, 11:09
przez looker29
Nic nie płaciłem za montaż. W katalogowej cenie sprężyn był ich montaż. Zdjęte standardowe sprężyny dostałem do ręki i sprzedałem jeszcze za kilka stów na allegro :D

PostNapisane: 19 lut 2019, 11:15
przez sevecc
looker29 napisał(a):Montowałem od razu po zakupie akcesoryjne w ASO. Potwierdzam, że montują zestaw EIBACH.
Co do użytkowania.. polecam każdemu niedecydowanemu ! Kumpel ma standardowe zawieszenie i mam porównanie. Obniżona jest sztywniejsza, pewniejsza w zakrętach, nie pochyla się. Prowadzenie o wiele lepsze, wygląd jeszcze bardziej. Na przeglądach zawsze słucham od mechaników i pracowników jak świetnie wygląda obniżona i tu akurat nie ściemniają ;) Mały minus – ostrożnie na garbach i krawężnikach.
Wrzucam foto na 18-tkach i 16-tkach.
Na 18" efekt dużo lepszy :)


Wygląda świetnie <spoko>

Czy Twoim zdaniem obniżanie przy zamontowanych już dokładkach zderzaków ma sens? Czy raczej to będzie katorga z uwagi na podjazdy, zjazdy, krawężniki... ?

PostNapisane: 19 lut 2019, 11:30
przez looker29
Wiesz co.. Nawet bez dokładek zderzaków muszę jeździć ostrożniej i uważać na progi, krawężniki czy strome zjazdy. Ale jeśli szoruję to nie zderzakiem, lecz takimi plastikami ochronnymi, które są pod zderzakiem, a przed nadkolem. Ze spoilerem zderzaka trzeba będzie po prostu bardziej uważać, ale efekt wizualny masz gwarantowany. <spoko>
Zobacz profil tego gościa.. pisałem z nim, ma obniżone zawieszenie i dokładki. Wygląda obłędnie i jeździ :P
https://www.instagram.com/phil_mzd3/

Re: Sprężyny zawieszenia

PostNapisane: 19 lut 2019, 11:36
przez sevecc
Wygląda mega ale kierwa to foto mnie przeraziło :D

Aha, btw – na 100% oklejam listwę grilla i chromy w zderzaku na piano black! <serduszka>

PostNapisane: 19 lut 2019, 14:54
przez Raptor77
To jest pikuś – już 2x przyszorowalem dołem zderzaka o krawężnik – jakby była dokładka to po niej.