Chcesz zobaczyć moje auto od spodu ?
Nie wiem od którego roku, ale te auta, które były dodatkowo zabezpieczane przez importerów na rynek polski ( chyba jedyny w Europie ) naprawdę nie mają żadnego problemu z korozją. I wierz mi, wiem co to korozja w Mazdzie, bo miałem wcześniej M6 z 2006r ( swoją drogą , po zrobieniu progów + podłoga pod stopami pasażera, auto śmiga do dziś ).
Rdza – temat zbiorczy (Nadwozie i Podwozie)
Po pierwsze wogóle tu nie widać tego fabrycznego zabezpieczenia.2015 rok z meksyku to ma i nie widać korozji.Po drugie to korozja powierzchniowa i za pare dobrych lat zacznie sie problem.No chyba że dla kogoś rdza w 15 albo 20 letnim aucie to dramat życiowy to już jego problem.
SCADA napisał(a):Teraz to już trochę jak pudrowanie trupa. Sprzedaj to ścierwo póki jeszcze progi się nie złamały.
Swoją drogą – nadal twierdzicie, fanatycy, że temat korozji w tej marce już nie istnieje?
A no twierdzę, że nie istnieje bo tak wyglądała moja po gwarancji, przed nałożeniem i w trakcie nakładania świeżego zabezpieczenia na podwozie
Polecam pod uszczelkę tylnej klapy jeszcze zerknąć... Z mojej strony kończy się cierpliwość trochę do postępowania ASO Bielsko Biała – zgłoszone w lutym podczas przeglądu i od tego czasu z ich strony cisza.
Dzwoniłem po miesiącu od wizyty – otrzymałem odpowiedź że nadal nie ma decyzji z centrali. Również w świetle mojej ostatniej przygody z naprawą tylnego zderzaka gdzie w/w ASO dało całkiem niezły popis swojego profesjonalizmu to w podejściu do klienta bardzo Mazda straciła w moich oczach... Do serwisu na przegląd zapraszają telefonicznie, mailowo, ale chcąc od nich coś wymagać nagle kontakt się urywa...
Dzwoniłem po miesiącu od wizyty – otrzymałem odpowiedź że nadal nie ma decyzji z centrali. Również w świetle mojej ostatniej przygody z naprawą tylnego zderzaka gdzie w/w ASO dało całkiem niezły popis swojego profesjonalizmu to w podejściu do klienta bardzo Mazda straciła w moich oczach... Do serwisu na przegląd zapraszają telefonicznie, mailowo, ale chcąc od nich coś wymagać nagle kontakt się urywa...
kubala147 napisał(a):SCADA napisał(a):Teraz to już trochę jak pudrowanie trupa. Sprzedaj to ścierwo póki jeszcze progi się nie złamały.
Swoją drogą – nadal twierdzicie, fanatycy, że temat korozji w tej marce już nie istnieje?
A no twierdzę, że nie istnieje bo tak wyglądała moja po gwarancji, przed nałożeniem i w trakcie nakładania świeżego zabezpieczenia na podwozie
Gdzie i jak dawno robiłeś zabezpieczenie? Jakie koszty?
koolczas napisał(a):Polecam pod uszczelkę tylnej klapy jeszcze zerknąć... Z mojej strony kończy się cierpliwość trochę do postępowania ASO Bielsko Biała – zgłoszone w lutym podczas przeglądu i od tego czasu z ich strony cisza.
Dzwoniłem po miesiącu od wizyty – otrzymałem odpowiedź że nadal nie ma decyzji z centrali. Również w świetle mojej ostatniej przygody z naprawą tylnego zderzaka gdzie w/w ASO dało całkiem niezły popis swojego profesjonalizmu to w podejściu do klienta bardzo Mazda straciła w moich oczach... Do serwisu na przegląd zapraszają telefonicznie, mailowo, ale chcąc od nich coś wymagać nagle kontakt się urywa...
Aktualizacja tematu. Dzisiaj, po 5(!) miesiącach od złożenia reklamacji odnośnie korozji pod uszczelką otrzymałem info od ASO że wydano decyzję pozytywną odnośnie naprawy ognisk rdzy, ALE... Mazda partycypuje w kosztach naprawy tylko w 70%! Pozostałe 30% muszę pokryć z własnej kieszeni (ok.600PLN).
Zastanawiam się co z tym tematem teraz robić, bo nie po to jeżdżę na coroczne przeglądy by podtrzymać gwarancję na blachy żeby teraz jeszcze z własnej kieszeni płacić za niedociągnięcia producenta.
Ktoś walczył w podobnej sprawie? Odwoływać się od tej decyzji czy nic więcej nie ma szans raczej do ugrania?
koolczas napisał(a):. Mazda partycypuje w kosztach naprawy tylko w 70%! Pozostałe 30% muszę pokryć z własnej kieszeni (ok.600PLN).
Zastanawiam się co z tym tematem teraz robić, bo nie po to jeżdżę na coroczne przeglądy by podtrzymać gwarancję na blachy żeby teraz jeszcze z własnej kieszeni płacić
Pisz do Mazdy Polska. Miałem podobną sytuację ze swoją, ale chodziło o lusterka wsteczne i ASO po; jakimś czasie stwierdziło, że mogą je naprawić (zacinanie przy składaniu/rozkładaniu), ale koszty będa rozłożone w podobny sposób jak u Ciebie. Dodali, że to jest dobra bardzo oferta, ale ja się odwołałem do Mazdy i po kilku dniach, Mazda odpowiedziała, że zrobią to w ramach gestu pogwarancyjnego gratis. Próbuj, nie odstępuj argumentując przy tym, że cały czas robiłeś przeglądy w ASO.
Tylko taka różnica, że u Ciebie faktycznie zrobili to w ramach gestu, a tu powinni mieć zasr*ny obowiązek, bo kolega ma gwarancję. A to, że taka "gwarancja" ma miliony wyłączeń i jest bublem to już inna kwestia. A tak swoją drogą lusterka powinni naprawiać w ramach akcji serwisowej, bo to dotyczy naprawdę sporej ilości użytkowników.
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości