Strona 1 z 1

Rdza wewnątrz końcówek wydechów

PostNapisane: 20 gru 2016, 18:34
przez dydek
Hej,
chciałem się podpytać czy też tak macie że wnętrzea koncówek wydechów są pokryte rdzą ? Wygląda to jakby coś tam było źle zabezpieczone ( o ile wogole temten element się czymkolwiek zabezpiecza ).
Trochę mnie to zdziwiło bo nie przejechałem jeszcze nawet 10 tysięcy ...

Re: Rdza wewnątrz końcówek wydechów

PostNapisane: 20 gru 2016, 19:28
przez Wojtek
Wrzucisz zdjęcia?

Re: Rdza wewnątrz końcówek wydechów

PostNapisane: 20 gru 2016, 20:49
przez dydek
Wygląda to mniej więcej tak:

IMG_20161220_192843.jpg
IMG_20161220_192852.jpg
IMG_20161220_192858.jpg

Re: Rdza wewnątrz końcówek wydechów

PostNapisane: 6 sty 2017, 10:14
przez Kliszek M3
proponuję wymienić końcówki lub cały tłumik końcowy, u mnie nie zdąrzył pokryć się rdzą <spoko> :D

PostNapisane: 6 sty 2017, 17:53
przez dydek
W 6 którą jezdziłem też nie było takich śladów, a tu wygląda tragicznie. Mimoe że oczywiście Pan z ASO mówi ze to taki nalot bo chlapie woda z kół ( dokładnie tak powiedział ) i to normalne :/

PostNapisane: 9 sty 2017, 00:25
przez darrecki
Kliszek M3 napisał(a):proponuję wymienić końcówki lub cały tłumik końcowy, u mnie nie zdąrzył pokryć się rdzą <spoko> :D


Można tez kupić sedana, tam nie widać ani rdzy ani końcówek :D
Ja bym założył szczotkę na wkrętarkę i to wyczyścił. Później zamalować to jakąś srebrzanką i rdzy już nie będzie.

Re: Rdza wewnątrz końcówek wydechów

PostNapisane: 10 sty 2017, 09:03
przez dydek
<rotfl> <rotfl> jest to jakieś rozwiązanie :P

A tak serio to myslałem o tym, bo pewnie szarpanie się o to z aso będzie trudne. Samo poprawienie tego nie jest problemem, bardziej martwię się trwałością całego elementu – również od spodu gdzie z tego co pamiętam wydech również nie jest niczym zabezpieczony.

Re: Rdza wewnątrz końcówek wydechów

PostNapisane: 10 sty 2017, 09:53
przez Megas
Widocznie producent wychodzi z założenia, że ten element na tyle się nagrzewa w czasie jazdy, że wszelaka wilgoć odparowuje i nie ma zagrożenia korozją.

PostNapisane: 10 sty 2017, 16:04
przez esem
darrecki napisał(a):
Kliszek M3 napisał(a):proponuję wymienić końcówki lub cały tłumik końcowy, u mnie nie zdąrzył pokryć się rdzą <spoko> :D


Można tez kupić sedana, tam nie widać ani rdzy ani końcówek :D
Ja bym założył szczotkę na wkrętarkę i to wyczyścił. Później zamalować to jakąś srebrzanką i rdzy już nie będzie.

Bez przesady. Cortanin wystarczy.
A nie jest to efekt rdzy z innego elementu? Tu się wykroplił?