Jeśli ten zawór faktycznie istnieje i działa tak jak opisałeś to silnik nie ma smarowania poniżej 1500 obrotów więc tak naprawdę przez praktycznie połowę swego żywota. W taki razie powstaje pytanie jak udaję się nam przejeździć tymi samochodami więcej niż kilka tysięcy kilometrów?
RP
Sugestie zmiany biegu
1, 2
RobertPi napisał(a):Jeśli ten zawór faktycznie istnieje i działa tak jak opisałeś to silnik nie ma smarowania poniżej 1500 obrotów więc tak naprawdę przez praktycznie połowę swego żywota. W taki razie powstaje pytanie jak udaję się nam przejeździć tymi samochodami więcej niż kilka tysięcy kilometrów?
RP
Ten zawór otwiera się i puszcza olej przez dedykowane rurki/wtryskiwacze, które smarują bezpośrednio tłok od spodu, czym go chłodzą.
cały silnik od spodu smaruje się do otwarcia tego zaworu – nie wiem jak to nazwać lepiej, taka smarna mgła.
Korba rozrzuca i blenderuje olej z taka prędkością, ze tam naprawdę robi się mgła ze smaru, której mniej więcej wystarcza, dla jakiego kolejek smarowania tłoków i t.d...
każdy kto się zna na konstrukcji silnika i jak od działa, powie wam ze dla silnika wyższe obroty są lepsze niż niskie, nie zależnie od konstrukcji systemu smarowania silnika.
Czyli ewidentnie jest to chłodzenie tłoka, żadne smarowanie Sprawdzili że przy niskich obrotach wystarczy chłodzenie denka mgłą olejową i to wyjaśnia pytanie wcześniejsze: skąd takie przebiegi skoro zawór jest w pozycji off
Ja żadnym samochodem nie jeżdżę poniżej 2000rpm – skażenie z pobieranych dokształtów na Mechanicznym
Ja żadnym samochodem nie jeżdżę poniżej 2000rpm – skażenie z pobieranych dokształtów na Mechanicznym
esem napisał(a):Czyli ewidentnie jest to chłodzenie tłoka, żadne smarowanie Sprawdzili że przy niskich obrotach wystarczy chłodzenie denka mgłą olejową i to wyjaśnia pytanie wcześniejsze: skąd takie przebiegi skoro zawór jest w pozycji off
Ja żadnym samochodem nie jeżdżę poniżej 2000rpm – skażenie z pobieranych dokształtów na Mechanicznym
mgła nie może nic chłodzić
a tylko robić lekki smarny nalot na wewnętrznej części tłoka i innych częściach
A kto mgle zabroni chłodzić Mgła schładza wszystko i w każdych warunkach Wybierz się na spacer w mglisty dzień
Poza tym jaka mgła olejowa robiąca naloty Czasami zastanów się nim napiszesz
W skrzyni korbowej jest wszystko zbryzgane olejem jak przysłowiowe pyry kefirkiem
Poza tym jaka mgła olejowa robiąca naloty Czasami zastanów się nim napiszesz
W skrzyni korbowej jest wszystko zbryzgane olejem jak przysłowiowe pyry kefirkiem
esem napisał(a):A kto mgle zabroni chłodzić Mgła schładza wszystko i w każdych warunkach Wybierz się na spacer w mglisty dzień
Poza tym jaka mgła olejowa robiąca naloty Czasami zastanów się nim napiszesz
W skrzyni korbowej jest wszystko zbryzgane olejem jak przysłowiowe pyry kefirkiem
Przestaje zwraca uwagę na twoje posty.
również tak samo nie rozumiałeś, o czym ja pisze, i śmiałeś się ze mnie, kiedy pisałem o wymianie oleju, częściej niż zaleca producent, aż do póki nie było to opisane na portalu samochodowym, przez znawcę.
Teraz jest to same i ze smarowaniem i chłodzeniem.
Do widzenia
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości