Nadmierne zużycie klocków hamulcowych tylnych. Nota serwisowa...
Pojawiła się nota serwisowa na stukanie klocków na tylnej osi...
Jej numer to R063/15 i dotyczy wszystkich M3 wyprodukowanych w Japonii od numeru VIN:
JMZBM.....100001 – JMZBM.....999999
Problem polega na "korodowaniu" tylnego uchwytu zacisku co powoduje stukanie klocków i w efekcie ich nierównemu zużyciu...
Naprawa:
Należy wymienić oba tylne uchwyty zacisku hamulcowego na poprawioną wersję wykonaną ze wzbogaconej mieszanki stali zawierającej cynk i nikiel (Zn i Ni). Również podlegają wymianie stare klocki... Jeżeli tarcze zostały uszkodzone, to również podlegają one wymianie lub jeżeli mają za sobą ponad 20 kkm
Poniżej potrzebne części:
B4YG-26-28X – Mounting Support Set
B4Y0-26-48ZB – Pad Sub Set 1
B4Y0-26-49ZA – Pad Attachment 1
B45G-26-251A Disc plate
Czas operacji do 1 godziny
Jej numer to R063/15 i dotyczy wszystkich M3 wyprodukowanych w Japonii od numeru VIN:
JMZBM.....100001 – JMZBM.....999999
Problem polega na "korodowaniu" tylnego uchwytu zacisku co powoduje stukanie klocków i w efekcie ich nierównemu zużyciu...
Naprawa:
Należy wymienić oba tylne uchwyty zacisku hamulcowego na poprawioną wersję wykonaną ze wzbogaconej mieszanki stali zawierającej cynk i nikiel (Zn i Ni). Również podlegają wymianie stare klocki... Jeżeli tarcze zostały uszkodzone, to również podlegają one wymianie lub jeżeli mają za sobą ponad 20 kkm
Poniżej potrzebne części:
B4YG-26-28X – Mounting Support Set
B4Y0-26-48ZB – Pad Sub Set 1
B4Y0-26-49ZA – Pad Attachment 1
B45G-26-251A Disc plate
Czas operacji do 1 godziny
. Czy też oleje jak zawsze temat i poprzestanie tylko na tym, by to posiadacz/właściciel auta ma wsłuchiwać się czy coś mu z tyłu telepie i jeśli coś usłyszy, wtedy może łaskawie udać się do ASO Mazdy i jeszcze na dodatek udowadniać, że jest taka nota
.
Biały nalot to jest od tej chemii, która jest na myjkach bezdotykowych.