Skręcona kierownica przy jeździe na wprost w nowym samochodzie

Witam wszystkich, to mój pierwszy post na Waszym forum.
Pod koniec zeszłego roku odebrałem z salonu nową Mazdę 3 HB 165, która od samego początku miała delikatnie skręconą kierownicę w lewą stronę.
Zwróciłem na to uwagę dopiero po jakimś czasie (kąt jest bardzo niewielki) i z braku czasu nie wybierałem się do serwisu, choć wiem że w Warunkach Gwarancji widnieje wpis o "korektach ustawień samochodu", wykonywanych do 6000 km.
Samochód nigdy nie ściągał na żadną stronę, przy żadnej prędkości, podczas przyspieszania, hamowania również nie ma żadnych problemów ze zmianą toru jazdy. Po 9k km badaniem "na oko" mogę stwierdzić, że opony starte są mniej-więcej równomiernie.
Tu pojawia się moje pytanie – czy sytuacja opisana przeze mnie wyżej jest nieprawidłowa i należy udać się do serwisu celem ustawienia zbieżności, czy jest to wyłącznie kosmetyka? Dodam iż nie przeszkadza mi obecny stan i jeśli nie ma potrzeby dłubania przy ustawieniach kół, to wolałbym tego uniknąć.
Pozdrawiam
Pod koniec zeszłego roku odebrałem z salonu nową Mazdę 3 HB 165, która od samego początku miała delikatnie skręconą kierownicę w lewą stronę.
Zwróciłem na to uwagę dopiero po jakimś czasie (kąt jest bardzo niewielki) i z braku czasu nie wybierałem się do serwisu, choć wiem że w Warunkach Gwarancji widnieje wpis o "korektach ustawień samochodu", wykonywanych do 6000 km.
Samochód nigdy nie ściągał na żadną stronę, przy żadnej prędkości, podczas przyspieszania, hamowania również nie ma żadnych problemów ze zmianą toru jazdy. Po 9k km badaniem "na oko" mogę stwierdzić, że opony starte są mniej-więcej równomiernie.
Tu pojawia się moje pytanie – czy sytuacja opisana przeze mnie wyżej jest nieprawidłowa i należy udać się do serwisu celem ustawienia zbieżności, czy jest to wyłącznie kosmetyka? Dodam iż nie przeszkadza mi obecny stan i jeśli nie ma potrzeby dłubania przy ustawieniach kół, to wolałbym tego uniknąć.
Pozdrawiam