Jakość tarcz i klocków hamulcowych – Mazda3 BM
zoom123 napisał(a):Już i tak zamówione, więc przekonam się na własne oczy. Ale fakt złych opinii na necie nie znalazłem. Być może wynika to z mniejszej sprzedaży, a może z dobrej jakości. Generalnie wole kupić polskie, niż dać zarobić Niemcowi, ale nie oszukujmy się, jakość jest bardzo ważna.
Ps. gdyby ktoś wpadł na taki pomysł jak ja i chciał założyć klocki ceramiczne do nawiercanych tarcz – nie idźcie tą drogą tak się nie robi, dobrze, że dowiedziałem się zawczasu. Tak tylko piszę gdyby ktoś nie wiedział, pzdr!
Jak sprawuje się Twój zestaw? Czy nawiercane tarcze dają radę? Jakie klocki dobrałeś do tarcz? Niedługo także stanę przed wyborem w tej materii. Myślałem o klockach Textar-a + proponowane przez Ciebie tarcze.
Szukasz numerów w katalogu Zimmermana, szukasz na eBay sprzedawcy, który sprzedaje ich produkty, niekoniecznie do Mazdy, podajesz mu znalezione numery i pytasz czy ci ściągną na zamówienie.
Tak samo możesz zrobić w jakimś lokalnym sklepie z częściami, ja mam np. BMF i tam z zasadzie wszystko potrafią załatwić (z wyjątkiem części dostępnych jedynie w ASO).
Tak samo możesz zrobić w jakimś lokalnym sklepie z częściami, ja mam np. BMF i tam z zasadzie wszystko potrafią załatwić (z wyjątkiem części dostępnych jedynie w ASO).
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Cześć.
Z ciekawostek dopowiem, że 3'2017 ma z tyłu klocki TRW (pierwszy montaż) .
Z ciekawostek dopowiem, że 3'2017 ma z tyłu klocki TRW (pierwszy montaż) .
Hejka znalazlem tarcze przod ZIMMERMANN 370.3054.20 do mazdy 3 sedan (salon uk ) mam nadzieje ze ok / ale nie moge znalesc nigdzie klockow ZIMMERMANN 25875.160.1 czy ktos moze zamawial gdzies klocki w UK >>?? moge dac inne ,np takie
- Kod: Zaznacz cały
https://www.autodoc.co.uk/valeo/7951075
- Od: 26 lut 2017, 16:56
- Posty: 47
- Auto: Mazda 3 Sedam
Floyd84 napisał(a):MichG a Ty nie miałeś czasem wersji z przed fl?
Miałem . Ale nastąpiła pewna nieplanowana zmiana i mam po FL.
To napisz parę słów jak wypada porównanie w odpowiednim wątku. Swoją drogą chyba miałeś przed fl krócej niż ja. Mojej niedługo stuknie rok a wciąż mam wrażenie że odbierałem ją wczoraj. Nie chce być wścibski ale aż takie wrażenie zrobił po fl aby brać na klatę utratę wartości, czy coś Ci pomogło w decyzji (dzwon, wady etc). Oczywiście jeśli nie chcesz o tym pisać, zrozumiem
Jestem po 2. przeglądzie rocznym (35 tys km). Wg ASO klocki z przodu mają 6 mm jeszcze i na pewno wystarczą do następnego przeglądu po 20 tys. Coraz bardziej jestem przekonany, że w meksykańcach są inne klocki niż w japończykach i dlatego są takie rozbieżności w dystansach między wymianami.
Hej , Dzis wymienilem tarcze i klocki przod w mojej Mazdzie , zauwazylem ze jak hamuje to pedal hamulca syczy , dodam ze jak wylocze silnik i zaczne pompowac hamulec to robi sie twardy potem jak wlacze silnik i trzymam hamulec to idzie w dol . Czy mam sie przejmowac ?
- Od: 26 lut 2017, 16:56
- Posty: 47
- Auto: Mazda 3 Sedam
Kilka słów przy wymianie kompletu tarcza+klocki/przód.
Dziś zakupiłem takowy od TEXTARa, koszt 530,08pln. Z robocizną wyjdzie 700pln. Dla porównania ASO Gdynia 1400. Na oryginałach (1szy montaż) przejechałam 43kkm w trzy lata. No to nawet jak nowe wykończę w 1,5 roku (21 kkm) to wyjdzie chyba na to samo, zobaczymy. Jako ciekawostkę podam że Ferodo aktualnie ma w ofercie komplet ale tylko na tylną oś. Dziwne. Od ręki dostępne zamienniki czyli "TRW" i "Zimmermann" jakoś mnie nie przekonują. Z ciekawości, próbował ktoś może Delphi?
Konfiguracja Textar poniżej:
Tarcza "92267503" 2szt. =360,36
Klocki "2587501" komplet =169,72
Dziś zakupiłem takowy od TEXTARa, koszt 530,08pln. Z robocizną wyjdzie 700pln. Dla porównania ASO Gdynia 1400. Na oryginałach (1szy montaż) przejechałam 43kkm w trzy lata. No to nawet jak nowe wykończę w 1,5 roku (21 kkm) to wyjdzie chyba na to samo, zobaczymy. Jako ciekawostkę podam że Ferodo aktualnie ma w ofercie komplet ale tylko na tylną oś. Dziwne. Od ręki dostępne zamienniki czyli "TRW" i "Zimmermann" jakoś mnie nie przekonują. Z ciekawości, próbował ktoś może Delphi?
Konfiguracja Textar poniżej:
Tarcza "92267503" 2szt. =360,36
Klocki "2587501" komplet =169,72
-
michuski
Polecę całkowicie. miałem je na 6 mam na MX są OK.michuski napisał(a):TRW
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6993 (208/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
michuski napisał(a):Na oryginałach (1szy montaż) przejechałam 43kkm w trzy lata. No to nawet jak nowe wykończę w 1,5 roku (21 kkm) to wyjdzie chyba na to samo, zobaczymy.
Nie wykończysz – chyba się tu jeszcze na forum nie zdarzyło, żeby po zmianie klocków na inne ktoś nie miał wyższej żywotności. Po prostu te oryginalne są robione z prasowanej makulatury
Michuski napisał :
Konfiguracja Textar poniżej:
Tarcza "92267503" 2szt. =360,36
Klocki "2587501" komplet =169,72
Symbol tarcz ma chyba koncówke 603
Konfiguracja Textar poniżej:
Tarcza "92267503" 2szt. =360,36
Klocki "2587501" komplet =169,72
Symbol tarcz ma chyba koncówke 603
- Załączniki
-
- tarcza-hamulcowa-textar-92267603.pdf
- (143.3 KiB) Pobrane 70 razy
Dzis pierwszy przegląd po roku. Samochód ma 17121 km z czego około 6000 km zrobione na autostradzie, reszta miasto 100%. Skrzynia automatyczna więc hamulca używam dość dużo bo silnikiem to sie hamowac nie da. Grubość klocków przód 7.8mm, tył 8mm. Myślę, że przy takim zużyciu to do około 45 tys km dojade zanim trzeba będzie je zmienić.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości