Jakość tarcz i klocków hamulcowych – Mazda3 BM
Dzisiaj na 3 przeglądzie przebieg 48000km dowiedziałem się że tylne tarcze są skorodowane co spowodowało nadmierne zużycie wewn. klocków i zostało 1,5mm. Tarcze i klocki do wymiany – koszt 1500zl i dowiedziałem się tyle że wymieniają prawdopodobnie na to samo badziewie.
Może ktoś polecić zamiennik (ATE?)
Może ktoś polecić zamiennik (ATE?)
Cena z czapy więc lej na nich. Ja z tyłu założyłem klocki TRW i jestem zadowolony, tarcze mam jeszcze oryginalne (przy 149 tys. km), więc nie pomogę, ale założyłbym cokolwiek markowego.
Z allegro wynika że wszyscy. Muszę się na coś zdecydować i napewno kupię w komplecie cenowo wychodzi ATE>TRW>Zimmermann
ja mam usa – kuujac ato kupilem w ameryce na zapas POWERSTOP
natomiast przy 33000km jest prawie nowy klocek
natomiast przy 33000km jest prawie nowy klocek
fux napisał(a):Tarcze z tyłu zardzewiałe?
Zacznij tempomatu używać.
Zwłaszcza jeżdżąc po mieście
Na pierwszym komplecie zrobiłem 80 przód i 90 tył.
Co tak mało? Ja z tyłu zmieniłem po 130 tys. i to nie jeżdżąc na tempomacie
Januszom pewnie chodzi o to ze na drodze z ograniczeniem do 120 ustawia tempomat na 100 i z dużym prawdopodobieństwem trasę nie wiem 200km przejedzie bez użycia hamulca. A gdyby cisnal 140-150 by często hamował.
Z 3 strony jakby ustawił tempomat na 140 przy ogr do 120 to by już tempomat njc nie dal
Z 3 strony jakby ustawił tempomat na 140 przy ogr do 120 to by już tempomat njc nie dal
Imbeer napisał(a):Dobra, bo już kilka razy było tu napisane o tym, że dzięki jeździe na tempomacie mniej/inaczej się zużywa hamulce, więc z ciekawości zapytam – jaki wpływ na zużycie hamulców ma jazda na tempomacie?
Zapewne taki sam jak spryskiwacz do szyb
Może taki, że bez tempomatu aby zwolnić wystarczy zdjąć nogę z gazu a przy włączonym trzeba nacisnąć na pedał hamulca co powinno uruchomić hamulce, tylne też.
demonpredkosci napisał(a):Januszom pewnie chodzi o to ze na drodze z ograniczeniem do 120 ustawia tempomat na 100 i z dużym prawdopodobieństwem trasę nie wiem 200km przejedzie bez użycia hamulca. A gdyby cisnal 140-150 by często hamował.
Z 3 strony jakby ustawił tempomat na 140 przy ogr do 120 to by już tempomat njc nie dal
Widzisz, gdybyś tak dobrze nie bawił się w bycie inteligentnym, to byś wiedział, że tempomat korzysta głównie z tylnej osi.
Stąg brak rdzy na tarczach i zużyte klocki.
fux napisał(a):demonpredkosci napisał(a):Januszom pewnie chodzi o to ze na drodze z ograniczeniem do 120 ustawia tempomat na 100 i z dużym prawdopodobieństwem trasę nie wiem 200km przejedzie bez użycia hamulca. A gdyby cisnal 140-150 by często hamował.
Z 3 strony jakby ustawił tempomat na 140 przy ogr do 120 to by już tempomat njc nie dal
Widzisz, gdybyś tak dobrze nie bawił się w bycie inteligentnym, to byś wiedział, że tempomat korzysta głównie z tylnej osi.
Stąg brak rdzy na tarczach i zużyte klocki.
Chętnie o ty przeczytam. Proszę, o jakiś artykuł , tytuł książki ,autora czy link który to potwierdzi... ponieważ ,brzmi to co najmniej jakoś nie realnie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: MM4zda i 3 gości