Tez mi się podobały te czarne i takie wstepnie zamówilem. Potem jednak jak przyłożyłem to strasznie niknely te felgi. Wydajesz kupe kasy a wygladaja jak zwykle stalowki czarne, daltego zdecydowalem sie na szlifowany rant. Ponadto w awatarze sa 20, wiec nie da sie tym tak naprwadę jedzic. Na tych renderach tez im blizej jest 19 niz 18.
Co do cen to sporo ponad 700 zł za sztukę.
Takie rozwazalem na poczatku:
różnica miedzy 205/60/16 a 215/45/18
Jestes pewien, ze te z wizualizacji sa takie same jak na awatarze? Wg mnie sa inne, podobienstwo owszem jest ale te ze zdjecia ponizej sa "lepsiejsze". I z tego co czytalem w watku wlasciciela auta byly to 19" (moge sie mylic, bylo to juz chwile temu), producenta o ktorym wczesniej nawet nie slyszalem – dostepne jedynie w USA.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3144 (49/163)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
Z twojego awarata i zdjecia co wrzuciłem (w koncu to to samo auto) felgi to "MORR Monoforged Concave VS52 . 19"x 8.5"
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3144 (49/163)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
ozii napisał(a):Kolega pewnie wyładowuje niezadowolenie z powodu obtarcia felgi
Pal licho felgę, to obtarcie rantu widoczne tylko z bliska, ale opona do wymiany! Nacięta z boku, odkształcona i tłucze. Wg oponiarzy uchroniła felgę. A opona 670 zł.
No i tak kupuję letnie 16', a felgi i opony 18' pewnie na sprzedaż. Takie coś już w salonie zresztą przypuszczałem, że będzie trzeba zrobić. Tylko cholera sprzedawać teraz z uszkodzą oponą. Arghghghghg

Możecie mi powiedzieć na jakich 16' przychodzą teraz auta z produkcji? Micheline Primacy? Ja myślałem Goodyeary Efficentgrip coś tam, bo goodyeary miałem na zimę i super były.
ale jak to uczyniles? przy parkowaniu czy się zagapiles i w krawężnik bach?
poniżej zdjęcie parkowania, które jest u mnie na porządku dziennym. Ani felga, ani opona nigdy nie ucierpialy
troszkę szkoda że 18" jednak nie przypadły Ci do gustu 
Jak najedziesz delikatnie bokiem na krawężnik to koło "ześlizgnie się" z krawężnika i felga obtarta + ewentualnie opona. Natomiast jak ze zbyt dużą prędkością najedziesz na nawet niski krawężnik to jest ogromna szansa, że zakończy się to dźwiękiem uderzenia i urazem felgi.
Włączę się do dyskusji, bo sam posiadam 18 – calowe felgi. W pierwszych dniach jazdy M3 ściąłem nieco zakręt na parkingu tyłem i przytarłem delikatnie felgę, ale mimo tego nie zamieniłbym tego rozmiaru na nic innego. Kupując ten samochód sugerowałem się w zasadzie tylko jego wyglądem, stąd też 18 – calowe felgi były jedynym możliwym wyborem. Jeździ mi się na nich bardzo dobrze, póki co przejeździłem zimę, przejeżdżę i lato i nie odczułem jakiegoś dyskomfortu związanego z ich użytkowaniem. Po dziurach jak trzeba przejechać to przejedzie, a nic złego się nie dzieje. Może jestem przyzwyczajony do większych felg, ale naprawdę nie widzę żadnego powodu, by chociażby myśleć o zmianie felg na mniejsze. Jedyne do czego można się doczepić (choć nie wiem czy to kwestia opony czy felgi) to fakt, że opona mogła by nieco bardziej wystawać poza krawędź felgi. Wcześniej miałem Astrę na felgach 17" z oponami GoodYear Eagle F1 Asymetric2 (swoją drogą polecam je z całego serca i jeszcze mocniej) i tam opona wystawała około pół centymetra poza krawędź felgi, co w przypadku przetarcia po krawęźniku w zasadzie nie niosło za sobą żadnych negatywnych skutków (ani dla opony, ani w szczególności dla felgi).
Ogólnie 18" polecam, szczególnie jak ktoś przywiązuje dużą wagę do wyglądu (a chyba po to kupujemy M3 jak ktoś już wcześniej pisał).
Ogólnie 18" polecam, szczególnie jak ktoś przywiązuje dużą wagę do wyglądu (a chyba po to kupujemy M3 jak ktoś już wcześniej pisał).
Megas napisał(a):Jedyne do czego można się doczepić (choć nie wiem czy to kwestia opony czy felgi) to fakt, że opona mogła by nieco bardziej wystawać poza krawędź felgi.
Myślę, że to jest kwestia opony. Niektóre z nich posiadają tzw. osłonę felgi (MFS).
Do głowy wpadają pomysły od wewnątrz...


niestety powyżej 16" już trzeba uważać przy parkowaniu, czy najezdzaniu na krawężnik. ja krawężniki pokonuje tak, że się zatrzymuje i na polsprzegle wjezdzam. parkowanie też idzie wyczuć. może to kwestia przyzwyczajenia już, dlatego mi to nie przeszkadza
(w poprzednim aucie miałem 19 cali)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości