Problemy z wrzucaniem pierwszego biegu – wymagana regulacja cięgien
co cie to interesuje po co mi ona?he?
twoja wiara i zaufanie w profesjonalizm aso rzuca mnie na kolana. to tak na marginesie.
nie nabijaj postow piszac takie rzeczy bo przez ciebie robie to samo odpisujac tobie.
twoja wiara i zaufanie w profesjonalizm aso rzuca mnie na kolana. to tak na marginesie.
nie nabijaj postow piszac takie rzeczy bo przez ciebie robie to samo odpisujac tobie.
-
maryousz
maryousz napisał(a):ma ktoś biuletyn, w którym jest info o tym?
Mam ale to materiał POUFNY, do użytku wewnętrznego ASO!!
Ostatnio edytowano 14 kwi 2014, 23:11 przez Wojtek, łącznie edytowano 1 raz
Powód: usunieto OT
Powód: usunieto OT
maryousz napisał(a):ma ktoś biuletyn, w którym jest info o tym?
Waikiki napisał(a):Instrukcja serwisowa jest wewnętrznym materiałem ASO Mazda.
smile napisał(a):Mam ale to materiał POUFNY, do użytku wewnętrznego ASO
Możesz wykupić dostęp na godzinę do internetowego systemu informacyjnego Mazdy i jeśli biuletyn jest w miarę świeży, to zgodnie z regulaminem wyznaczonym przez MMC będziesz mógł go pobrać. Niestety na warunkach dla instytucji niezależnych można zobaczyć tylko ostatnie TSB.
the right man in the wrong place...
A czy ktoś kto ma dostęp do tych wszystkich wytycznych mógłby zrobić osobny temat z listą wad do jakich ASO dostały materiały jak to naprawiać ? (bez wytycznych dot. naprawy oczywiście) Dla innych użytkowników było by dużo łatwiej i nie musieliby duplikować zapytań. Pomoże to także wyeliminować wady których niektórzy użytkownicy nie są świadomi...
- Od: 13 mar 2014, 00:39
- Posty: 16
pewnie ten co ma dostep to pracuje w serwisie i zgaduje, ze nie jest to w interesie serwisow aby zwalilo sie do nich kilka tys. klientow z lista usterek gwarancyjnych...
-
maryousz
Zadzwoniłem dziś do trzech serwisów w Warszawie i każdy z nich twierdzi, że nie posiada biuletynu, który prawi o regulacji cięgien biegu 1 i że nigdy nie spotkali się z problemem "nie wchodzącej jedynki" w M3 BM z 2013.
Ponawiam więc prośbę o udostępnienie tego biuletynu osoby posiadające abym między innymi mógł pojechać do jednego z tych aso i wepchnąć im ten biuletyn do gardła.
Ponawiam więc prośbę o udostępnienie tego biuletynu osoby posiadające abym między innymi mógł pojechać do jednego z tych aso i wepchnąć im ten biuletyn do gardła.
-
maryousz
Wolałbym to wydrukować i powiedzieć im w twarz jak bardzo sa niekompetentni. Rowniez ten fakt zglosilbym do dytrybutora bo to jest do wacka nie podobne. Jesli mówisz o nivette to raczej sie tam nie wybiore po przeczytaniu opinii o nich...
-
maryousz
Nie. Nie mówię o Nivette. Na Ostrobramskiej jest inny serwis podany zresztą na oficjalnej stronie Mazdy. Jeśli chodzi o instrukcję, to nie wybrzydzaj, bo samo zdobycie tego numeru kosztowało mnie kilka telefonów i ugadywanie gościa, żeby podał mi chociaż numer. Z tego co się zorietowałem to jest to dokument wewnętrzny i nikt ci tego nie da.
- Od: 7 maja 2014, 18:12
- Posty: 8
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 BM HB 2013 165 KM MT Skypasion Titanium Flash
Luźne portki maryousz, z wydrukiem w łapie i tak nic nie wskórasz.
Jeśli serwis nie otrzymał materiałów od dystrybutora/importera/producenta to wg jakiej logiki to serwis jest niekompetentny?
Skoro na Ostrobramskiej wiedzą co w trawie piszczy to udaj się tam i po temacie.
Masz w ogóle w swojej BM omawiany problem czy to taka akcja dmuchania na zimne?
Jeśli serwis nie otrzymał materiałów od dystrybutora/importera/producenta to wg jakiej logiki to serwis jest niekompetentny?
Skoro na Ostrobramskiej wiedzą co w trawie piszczy to udaj się tam i po temacie.
Masz w ogóle w swojej BM omawiany problem czy to taka akcja dmuchania na zimne?
- Od: 15 kwi 2014, 17:02
- Posty: 64
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda3 BM HB 2014 SkyEnergy 165KM 6MT
Ja swoja regulację cięgieł robiłem u Nivetta, po srogiej awanturze. Ale jak zadzwoniłem na Ostrobramską od razu wiedzieli w czym rzecz. Z wszelkimi naprawami, przeglądami już tylko na Ostrobramską jeździć będę.
- Od: 7 maja 2014, 18:12
- Posty: 8
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 BM HB 2013 165 KM MT Skypasion Titanium Flash
Od razu w bemo wiedzieli o co kaman czy musiales im wytlumaczyc ze biuletyn istnieje? Ile km zrobiles od regulacji? U mnie jedynka nie zaskakuje srednio raz na 300-500 km.
-
maryousz
Nie wiedzieli. Powiedziałem im, że jest na to biuletyn. U mnie haczenie występowało jedynie w Warszawskich korkach i to bardzo często. Od poprawki przejechałem może 200 km i narazie problem nie wystąpił.
Ja poprawiałem w Gdańsku. Na początku nie wiedzieli nic o problemie, ale po 10 minutach zanaleźli wytyczne i opis producenta. U mnie regulacja znacząco poprawiła sporadyczne problemy z wrzuceniem pierwszego biegu. Niestety nie wyeliminowała ich całkowicie. Subiekywnie oceniłbym, że wyelimniowali problem w 90%.
- Od: 5 gru 2013, 10:50
- Posty: 5
- Skąd: Gdańsk
- Auto: mazda 3 (BM), sedan, SkyMotion 120 KM, 2013
I wlasnie tego chciałbym uniknąć. U mnie występuje to rzadko i nie chcialbym aby po poprawie wystepowalo często:–)
Wstawiam plik. Koledzy na zagranicznym forum są bardziej otwarci na udostępnianie tego typu materiałów.
Wstawiam plik. Koledzy na zagranicznym forum są bardziej otwarci na udostępnianie tego typu materiałów.
-
maryousz
Poprawa skrzyni w moim aucie również nie pomogła w 100%. Zauważyłem, że problem występuje gdy powoli dojeżdżam do skrzyżowania i mam wciśnięte równocześnie sprzęgło i hamulec a dźwignią zmiany biegów próbuję już znaleźć I bieg bo zaraz będę startował. W następnym tygodniu znów wybieram się do ASO 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości