Problemy z wrzucaniem pierwszego biegu – wymagana regulacja cięgien

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez maryousz » 2 kwi 2014, 07:58

ma ktoś biuletyn, w którym jest info o tym?
maryousz
 

Postprzez Waikiki » 14 kwi 2014, 21:21

Instrukcja serwisowa jest wewnętrznym materiałem ASO Mazda. Po co ci ona? Jak masz problem z 1. biegiem to podjedz do ASO, zrobią w 20 minut regulacje i tyle.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 mar 2008, 12:43
Posty: 236 (0/9)

Postprzez maryousz » 14 kwi 2014, 21:40

co cie to interesuje po co mi ona?he?
twoja wiara i zaufanie w profesjonalizm aso rzuca mnie na kolana. to tak na marginesie.
nie nabijaj postow piszac takie rzeczy bo przez ciebie robie to samo odpisujac tobie.
maryousz
 

Postprzez smile » 14 kwi 2014, 22:26

maryousz napisał(a):ma ktoś biuletyn, w którym jest info o tym?

Mam ale to materiał POUFNY, do użytku wewnętrznego ASO!! ;P
Ostatnio edytowano 14 kwi 2014, 23:11 przez Wojtek, łącznie edytowano 1 raz
Powód: usunieto OT
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Paweł » 15 kwi 2014, 01:25

maryousz napisał(a):ma ktoś biuletyn, w którym jest info o tym?
Waikiki napisał(a):Instrukcja serwisowa jest wewnętrznym materiałem ASO Mazda.
smile napisał(a):Mam ale to materiał POUFNY, do użytku wewnętrznego ASO

Możesz wykupić dostęp na godzinę do internetowego systemu informacyjnego Mazdy i jeśli biuletyn jest w miarę świeży, to zgodnie z regulaminem wyznaczonym przez MMC będziesz mógł go pobrać. Niestety na warunkach dla instytucji niezależnych można zobaczyć tylko ostatnie TSB.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/943)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez stirith » 15 kwi 2014, 08:40

A czy ktoś kto ma dostęp do tych wszystkich wytycznych mógłby zrobić osobny temat z listą wad do jakich ASO dostały materiały jak to naprawiać ? (bez wytycznych dot. naprawy oczywiście) Dla innych użytkowników było by dużo łatwiej i nie musieliby duplikować zapytań. Pomoże to także wyeliminować wady których niektórzy użytkownicy nie są świadomi...
Początkujący
 
Od: 13 mar 2014, 00:39
Posty: 16

Postprzez maryousz » 20 kwi 2014, 08:57

pewnie ten co ma dostep to pracuje w serwisie i zgaduje, ze nie jest to w interesie serwisow aby zwalilo sie do nich kilka tys. klientow z lista usterek gwarancyjnych...
maryousz
 

Postprzez maryousz » 7 maja 2014, 14:34

Zadzwoniłem dziś do trzech serwisów w Warszawie i każdy z nich twierdzi, że nie posiada biuletynu, który prawi o regulacji cięgien biegu 1 i że nigdy nie spotkali się z problemem "nie wchodzącej jedynki" w M3 BM z 2013.
Ponawiam więc prośbę o udostępnienie tego biuletynu osoby posiadające abym między innymi mógł pojechać do jednego z tych aso i wepchnąć im ten biuletyn do gardła.
maryousz
 

Postprzez Mpapa » 7 maja 2014, 18:15

Numer instrukcji serwisowej R102. Zadzwoń na Ostrobramską. Tam wiedzieli o czym mówię. Sam dzwoniłem do kilku serwisów i tam niby nie mieli pojęcia.
Początkujący
 
Od: 7 maja 2014, 18:12
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BM HB 2013 165 KM MT Skypasion Titanium Flash

Postprzez maryousz » 7 maja 2014, 18:19

Wolałbym to wydrukować i powiedzieć im w twarz jak bardzo sa niekompetentni. Rowniez ten fakt zglosilbym do dytrybutora bo to jest do wacka nie podobne. Jesli mówisz o nivette to raczej sie tam nie wybiore po przeczytaniu opinii o nich...
maryousz
 

Postprzez Mpapa » 7 maja 2014, 20:06

Nie. Nie mówię o Nivette. Na Ostrobramskiej jest inny serwis podany zresztą na oficjalnej stronie Mazdy. Jeśli chodzi o instrukcję, to nie wybrzydzaj, bo samo zdobycie tego numeru kosztowało mnie kilka telefonów i ugadywanie gościa, żeby podał mi chociaż numer. Z tego co się zorietowałem to jest to dokument wewnętrzny i nikt ci tego nie da.
Początkujący
 
Od: 7 maja 2014, 18:12
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BM HB 2013 165 KM MT Skypasion Titanium Flash

Postprzez Kanalia » 7 maja 2014, 23:45

Luźne portki maryousz, z wydrukiem w łapie i tak nic nie wskórasz.
Jeśli serwis nie otrzymał materiałów od dystrybutora/importera/producenta to wg jakiej logiki to serwis jest niekompetentny?
Skoro na Ostrobramskiej wiedzą co w trawie piszczy to udaj się tam i po temacie.

Masz w ogóle w swojej BM omawiany problem czy to taka akcja dmuchania na zimne?
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2014, 17:02
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda3 BM HB 2014 SkyEnergy 165KM 6MT

Postprzez maryousz » 8 maja 2014, 06:19

Nie nie mam...Piszę tak jak ty żeby nabijać posty.
maryousz
 

Postprzez Mpapa » 8 maja 2014, 06:32

Ja swoja regulację cięgieł robiłem u Nivetta, po srogiej awanturze. Ale jak zadzwoniłem na Ostrobramską od razu wiedzieli w czym rzecz. Z wszelkimi naprawami, przeglądami już tylko na Ostrobramską jeździć będę.
Początkujący
 
Od: 7 maja 2014, 18:12
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BM HB 2013 165 KM MT Skypasion Titanium Flash

Postprzez ssk » 8 maja 2014, 08:36

Ja poprawiałem I bieg w Bemo Motors, póki co nie haczy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2013, 10:31
Posty: 47 (7/2)
Auto: Mazda 3 BM Sedan SkyEnergy+Xenon+Navi 2.0 120 KM

Postprzez maryousz » 8 maja 2014, 08:50

Od razu w bemo wiedzieli o co kaman czy musiales im wytlumaczyc ze biuletyn istnieje? Ile km zrobiles od regulacji? U mnie jedynka nie zaskakuje srednio raz na 300-500 km.
maryousz
 

Postprzez ssk » 8 maja 2014, 09:04

Nie wiedzieli. Powiedziałem im, że jest na to biuletyn. U mnie haczenie występowało jedynie w Warszawskich korkach i to bardzo często. Od poprawki przejechałem może 200 km i narazie problem nie wystąpił.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2013, 10:31
Posty: 47 (7/2)
Auto: Mazda 3 BM Sedan SkyEnergy+Xenon+Navi 2.0 120 KM

Postprzez panBogus » 8 maja 2014, 11:12

Ja poprawiałem w Gdańsku. Na początku nie wiedzieli nic o problemie, ale po 10 minutach zanaleźli wytyczne i opis producenta. U mnie regulacja znacząco poprawiła sporadyczne problemy z wrzuceniem pierwszego biegu. Niestety nie wyeliminowała ich całkowicie. Subiekywnie oceniłbym, że wyelimniowali problem w 90%.
Początkujący
 
Od: 5 gru 2013, 10:50
Posty: 5
Skąd: Gdańsk
Auto: mazda 3 (BM), sedan, SkyMotion 120 KM, 2013

Postprzez maryousz » 8 maja 2014, 17:39

I wlasnie tego chciałbym uniknąć. U mnie występuje to rzadko i nie chcialbym aby po poprawie wystepowalo często:–)

Wstawiam plik. Koledzy na zagranicznym forum są bardziej otwarci na udostępnianie tego typu materiałów.
maryousz
 

Postprzez ssk » 4 cze 2014, 22:49

Poprawa skrzyni w moim aucie również nie pomogła w 100%. Zauważyłem, że problem występuje gdy powoli dojeżdżam do skrzyżowania i mam wciśnięte równocześnie sprzęgło i hamulec a dźwignią zmiany biegów próbuję już znaleźć I bieg bo zaraz będę startował. W następnym tygodniu znów wybieram się do ASO :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2013, 10:31
Posty: 47 (7/2)
Auto: Mazda 3 BM Sedan SkyEnergy+Xenon+Navi 2.0 120 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323