Po wymianę klocków tylnych ręczny bierze wysoko
Strona 1 z 1
Witam. Dziś wymieniałem klocki tylne. Problem polega na tym że po wymianie ręczny łapie dosyć wysoko jakieś 10 ząbków. Przed wymianą brał też dosyć wysoko na 6 ząbku. Czy wystarczy sama regulacja linki ?
Może samoregulator w tłokach nie zadziałał albo się zablokował bo za głęboko wkręciłeś tłok?
RobertPi napisał(a):Może samoregulator w tłokach nie zadziałał albo się zablokował bo za głęboko wkręciłeś tłok?
Nie mam pojęcia czy za głęboko wkręciłem. Jak go sprawdzić czy to samoregulator ?
Jam montowałeś z tyłu nowe klocki musiałeś wkręcić tłoczki by nowe klocki się zmieściły.
W tym mechaniźmie jest samoregulator. Tłoczek wykręca się podczas hamowania wraz z wciskaniem pedału hamulca aby skasować powstający luz. Czasami się zdarza, że samoregulator się "zawiesi" i jakiś czas zajmuje mu zadziałanie. Możesz to przyśpieszyć jednocześnie zaciągając ręczny oraz wciskają pedał hamulca ale i tak chwilę to zajmie.
W tym mechaniźmie jest samoregulator. Tłoczek wykręca się podczas hamowania wraz z wciskaniem pedału hamulca aby skasować powstający luz. Czasami się zdarza, że samoregulator się "zawiesi" i jakiś czas zajmuje mu zadziałanie. Możesz to przyśpieszyć jednocześnie zaciągając ręczny oraz wciskają pedał hamulca ale i tak chwilę to zajmie.
Dobra już działa. Trochę naciagnalem linkę.
Eeee, i poszedł na łatwiznę
.
Jak dział to OK. Linka i tak delikatnie się naciąga więc od czasu do czasu potrzebna jest regulacja.
Jak dział to OK. Linka i tak delikatnie się naciąga więc od czasu do czasu potrzebna jest regulacja.
Panowie odnowię temat.
Otóż też mam ten problem z prawym tylnym zaciskiem..
Tzn przy zaciaganiu recznego zaciśnie tylko tylny lewy i dzwignia wysoko, gdy wspomogę się wciskajac pedal hamulca przy jednoczesnym zaciaganiu dzwignią recznego, zaciska obydwa kola i dzwignia ręcznego jest nisko.
Czy sama regulacja na linkach w kabinie pomoze czy raczej zacisk do wymiany ?
Pozdrawiam
Otóż też mam ten problem z prawym tylnym zaciskiem..
Tzn przy zaciaganiu recznego zaciśnie tylko tylny lewy i dzwignia wysoko, gdy wspomogę się wciskajac pedal hamulca przy jednoczesnym zaciaganiu dzwignią recznego, zaciska obydwa kola i dzwignia ręcznego jest nisko.
Czy sama regulacja na linkach w kabinie pomoze czy raczej zacisk do wymiany ?
Pozdrawiam
Zapewne zapieczony mechanizm na zacisku.

- Od: 14 cze 2006, 00:01
- Posty: 3197 (53/166)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
Przy wymianie klocków gladko się wkrecał tłoczek. Organoleptycznie zacisk wyglada dobrze tzn. gumki całe.
Co zrobić aby go odzapieczyć
Co zrobić aby go odzapieczyć
Masz dźwignie na zacisku połączoną linką z ręcznym wewnątrz. Musisz sprawdzić czy chodzi gładko i się nie zacina. Nie ma to nic wspólnego z tłoczkiem.

- Od: 14 cze 2006, 00:01
- Posty: 3197 (53/166)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

