Cześć.
Od kilku miesięcy posiadam Mazdę 3 (BM) z 2014 r, z silnikiem 2,0 benzyna i 120 kuni.
Jest to kolejna trójka w rodzinie i kupowana była dla lepszej połowy.
W odstępie około 3 miesięcy 3 razy pojawiła się taka sytuacja, że podczas jazdy pedał sprzęgła po zmianie biegu został w podłodze. Akurat parkowaliśmy więc nie odbywało się to bez stresu.
Cały bajer polega na tym, że wystarczy stopą podnieść pedał do góry i wszystkie funkcje wracają.
Sprawdziłem pedał – nie ociera nigdzie ani nie haczy.
Po uruchomieniu i wciskaniu sprzęgła nie wydobywa się żaden podejrzany dźwięk.
Biegi zmieniają się też dobrze.
Czy to początek końca pompy lub sprzęgła?
Odpowietrzenie sprzęgła?
Dziękuję za każdą informację,
Blokada pedału sprzęgła.
Strona 1 z 1
Cześć.
Dziękuję za sugestie.
Byłem akurat u mechaniora na wymianie oleum więc od razu zajrzeli do sprzęgła.
I tak:
1) płyn w zbiorniczku był i jest,
)),
2) wokół wysprzęglika sucho,
2) odpowietrzyli układ i na ten moment:
– ustąpiło szarpanie podczas ruszania i jazdy na niskich biegach,
– pedał pracuje jakby inaczej – troszkę lepiej,
Może to moje pobożne życzenia ale jest ok.
Nie zmienia to faktu, że "jeżdżę i obserwuję".
Jak się sytuacja powtórzy to wymienię wysprzęglik i od razu płyn w układzie.
Dziękuję za sugestie.
Byłem akurat u mechaniora na wymianie oleum więc od razu zajrzeli do sprzęgła.
I tak:
1) płyn w zbiorniczku był i jest,
2) wokół wysprzęglika sucho,
2) odpowietrzyli układ i na ten moment:
– ustąpiło szarpanie podczas ruszania i jazdy na niskich biegach,
– pedał pracuje jakby inaczej – troszkę lepiej,
Może to moje pobożne życzenia ale jest ok.
Nie zmienia to faktu, że "jeżdżę i obserwuję".
Jak się sytuacja powtórzy to wymienię wysprzęglik i od razu płyn w układzie.
- Od: 11 kwi 2007, 13:24
- Posty: 37
- Skąd: Tczew
- Auto: Mazda 3 BM – 2014 r.; 2,0 benzyna 120 KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości