Dopisano 30 sie 2020, 11:19:
Tak przy okazji – moje doświadczenia ok. 1500km po wymianie tyłu na heble z Mazdy 6 (przód wymieniony już dawno).
* hamowanie –
. Musiałbym zrobić jakieś dokładniejsze pomiary, ale czuć, że siła hamowania się teraz bardziej rozkłada, a nie, że wszystko idzie przodem. W konsekwencji proces hamowania wydaje się sprawniejszy.* bicie –
. Po teście autostradowym brak bicia * hałasy –
. Najpierw miałem jakieś dziwne, pojedyncze stuki (losowo – z lewej lub prawej strony) ok. 0.5s po wciśnięciu hamulca przy niewielkich prędkościach. Na szczęście poszły sobie i nie ma ich. Natomiast słyszę odgłosy podobne w charakterystyce do wyrobionych jarzm, które miałem przed zmianą hamulców z przodu, czyli grzechotanie na nawierzchniach typu kostka. Są trochę cichsze, ale wyraźne. Najgorsze jest to, że nie mam pojęcia, co je wydaje – zdjąłem koło i szarpałem za różne elementy: prowadnice ewidentnie nie mają luzów. Nie wiem, może same klocki – ale czy to w ogóle możliwe 




