Drugi raz przyjechałem do Polski na urlop i drugi raz wyskoczył błąd p0421. Byłem u jednego mechanika, to powiedział, że katalizator do wymiany, jade do drugiego, to sonda lambda, albo katalizator

Samochód 127 tys przebiegu, mazda 3 bm 2015.
Pojechałem na stację diagnostyczną na analizę spalin. Powiedzieli mi, ze Katalizator sprawny w 100%. Sonda pierwsza sprawna , sonda druga sprawna . Zalecili mi wyprogramowanie tego błędu – ile to może kosztować? Albo jak będę miał wolne pieniądze, to kupić tę drugą sondę za katalizatorem – ktoś ma nr do niej i jaki to jest koszt? Tankowałem na Circle K 95 E10 te lepszą wersję.
W Niemczech tankuje E5 na Shell i błędów brak... drugi raz przyjeżdżam do PL i wywala błąd po 2-3 dniach od tankowania. W listopadzie jak byłem w PL, to wywaliło błąd po tankowaniu na orlenie.
Ktoś w okolicy Kalisza (Wielkopolskie) lub Nysy (Opolskie) ogarnia temat z p0421?
Ewentualnie ile kosztuję urządzenie by samemu sprawdzać błędy i je kasować? Polecacie coś pod Mazde?