Jaki olej należy wlewać do SkyActive-G (0W20 vs 5W30)?
na aledrogo masz sklep FILTRY GDAŃSK kupuję tam często maja produkty orignalne polecam
zazwyczaj jak zamowie rano to następnego dnia jest. zamawiając teraz pewnie byłoby u Ciebie na wtoreczek
zazwyczaj jak zamowie rano to następnego dnia jest. zamawiając teraz pewnie byłoby u Ciebie na wtoreczek
-
popi2009
popi2009 napisał(a):na aledrogo masz sklep FILTRY GDAŃSK kupuję tam często maja produkty orignalne polecam
zazwyczaj jak zamowie rano to następnego dnia jest. zamawiając teraz pewnie byłoby u Ciebie na wtoreczek
Lepiej zamawiać u autoryzowanego dystrybutora
https://allegro.pl/oferta/olej-shell-helix-ultra-sn-0w-20-5l-7868367220?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=NzNjZTBjMmQtN2FiYS00OTU2LWIzZTktNjY5NTgxMWFmZjRiAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=977dd926-9512-4e39-b450-de24bbb2d2c0
nie polecam sposobu w linka tutaj wrzuconego – lepiej kupic zestaw z VAICO zawierający uszczelkę do miski i nie dawać tam tej mazi tylko wlozyc normalna uszczelke
ja mam tak u siebie nic nie cieknie – olej uzyty RAVENOL ATF FZ – weszło 4,5 litry
ja mam tak u siebie nic nie cieknie – olej uzyty RAVENOL ATF FZ – weszło 4,5 litry
-
popi2009
Wymieniając olej poza ASO, zakładacie podkładkę pod korek spustowy czy nie? Bo w zestawie z filtrem oleju kiedy jest puszka tak jak u nas, podkładki nie ma.
Pytanie drugie, oglądałem ostatnio Klimka i powiedział on, że w obecnie produkowanych autach przy wymianie oleju powinno wymieniać się też korek spustowy. Pierwszy raz się z czymś takim spotkałem, ile w tym prawdy?
Pytanie drugie, oglądałem ostatnio Klimka i powiedział on, że w obecnie produkowanych autach przy wymianie oleju powinno wymieniać się też korek spustowy. Pierwszy raz się z czymś takim spotkałem, ile w tym prawdy?
popi2009 napisał(a):ja zmieniam korek spustowy raz na dwie wymiany – koszt 15zł a zawsze spokoj
Gdzie kupujesz korek spustowy? W popularnych sklepach internetowych z częściami ja widzę tylko podkładki.
kiedyś kupiłem w ASO – ostatnio tam gdzie olej zmieniam maja jakies zestawy i dobierają zawsze
-
popi2009
Jak jakiś kowal w ASO dokręci korek z całej "pary", to z takiej podkładki po odkręceniu niewiele pozostanie. Przy ponownym użyciu będzie zwyczajnie kapać.
Ja swego czasu kupiłem korek magnetyczny Mishimoto, dokręca się go z siłą 15Nm i podkładka jest "niewymienialna". Na szczęście w ASO odsysają (to nie mają jak zepsuć), a ja międzyczasie używam korka – nic nie cieknie.
Ja swego czasu kupiłem korek magnetyczny Mishimoto, dokręca się go z siłą 15Nm i podkładka jest "niewymienialna". Na szczęście w ASO odsysają (to nie mają jak zepsuć), a ja międzyczasie używam korka – nic nie cieknie.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Przejechałem już prawie 110 tys.na mazdowskim 0w20. Dziennie około 80 km (miasto/trasa). Pytanie, czy przy kolejnym przeglądzie (120) zmienić na polecany Shell, czy pozostać przy dotychczasowej opcji?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości