Różnice 120KM vs 165KM – oprogramowanie?

Postprzez przemek24p584 » 12 cze 2019, 17:32

Spoko dzięki Krzysiek. Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2019, 22:21
Posty: 106 (13/0)
Auto: Mazda 3. 2018 2.0 165KM

Postprzez dawid2494 » 16 cze 2019, 16:38

przemek24p584 napisał(a):Panowie więc moc jest ok i moment też? I czy coś może wzrosnąć po większym przebiegu? Jak myślicie?


Bardziej bym powiedział, że przebieg 17k km pewnie nie zmieniony brudny filtr powietrza + ponad 30 stopni zasysanego powietrza miały wpływ na wykres mocy, ale niutony super
Początkujący
 
Od: 24 gru 2018, 14:50
Posty: 22 (4/3)
Auto: Mazda 3 Enso
2.0 120 KM
173 KM by DISI
2016

Postprzez esem » 16 cze 2019, 16:52

Przecież moc to niutony x obroty. Jeżeli niutony super a moc do du... to znaczy że wykres mocy jest spier... Zrób sam wykres mnożąc moment przez obroty. A potem po zwrot kasy za nerwy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2016, 10:24
Posty: 380 (2/9)
Skąd: Breslau
Auto: Mazda3 SkyPASSION, 2.0 165KM, HB, 2016

Postprzez Mirecsk38 » 16 cze 2019, 19:40

male straty=mala moc silnika, co tutaj caly cas robice haloo , 120HP na kolach jest o.k , inne M3 przy 120HP na kolach maja wylyczona moc silnika kolo 170HP
Ostatnio edytowano 5 lip 2019, 22:10 przez Mirecsk38, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2013, 11:22
Posty: 237 (2/6)
Auto: Mazda 6 GJ, 2.0 145HP, WGN

Postprzez KrzysiekWPR » 17 cze 2019, 20:51

esem napisał(a):Przecież moc to niutony x obroty. Jeżeli niutony super a moc do du... to znaczy że wykres mocy jest spier... Zrób sam wykres mnożąc moment przez obroty. A potem po zwrot kasy za nerwy.


Nie jest tak jak mówisz, Nn są lepiej niż OK co nie znaczy, że wszystko jest OK ale tez nie znaczy że wszystko jest źle. Skoro jak sam zauważyłeś że MOC+N x Obroty to skoro Moment jest lepiej niż dobry, to znaczy że niższa moc jest spowodowana zbyt szybkim spadkiem momentu przy najwyższych obrotach..

Jak kolega wyżej napisał, mały przebieg, być może filtr, na pewno gorące powietrze i jeszcze bym dodał.. być może auto nie do końca "wydmuchane", zawsze każdy silnik syskuje dobre kilka procent po przejechaniu z rozsądnym tempem trasy rzędu 500-1000km w krótki dość czasie (stare jak świat, ale zawsze działa)/
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2018, 20:42
Posty: 103 (0/4)
Auto: Mazda 3 2.0 165 MT 2014 Skyactiv

Postprzez dawid2494 » 4 lip 2019, 23:27

Ja po wirusie i na 100% nie wrócił bym na serie, chociaż ta też syto miała 146 KM <lol> <czarodziej>
Początkujący
 
Od: 24 gru 2018, 14:50
Posty: 22 (4/3)
Auto: Mazda 3 Enso
2.0 120 KM
173 KM by DISI
2016

Postprzez lelo28 » 5 lip 2019, 13:35

dawid2494 napisał(a):Ja po wirusie i na 100% nie wrócił bym na serie, chociaż ta też syto miała 146 KM <lol> <czarodziej>

Odblokowałeś obecną trójkę czy poprzednią BM/BN bo we wpisie masz Enso a rok produkcji 2016?

ps
Juz sprawdziłem. Nie wiedziałem że wcześniej też występowało takie nazewnictwo.
Ostatnio edytowano 5 lip 2019, 13:45 przez lelo28, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2018, 09:21
Posty: 460 (28/27)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Mazda 3 BP 2019, Hikari, 2.0, 122 KM, 213 Nm,
Polymetal Gray

Postprzez maku99 » 5 lip 2019, 13:38

Nic w tym dziwnego, byly wersje z pakietem Enzo w 2016
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2017, 12:41
Posty: 171 (21/12)
Auto: M3 2017 (HB), MT120@172
SkyPassion+Safety, Et.Blue

Postprzez adam_we » 5 lip 2019, 13:55

dawid2494 napisał(a):Ja po wirusie i na 100% nie wrócił bym na serie, chociaż ta też syto miała 146 KM <lol> <czarodziej>


Widzę, że masz bardzo podobny wynik jak ja 146->173. pupy nie urywa, są mocniejsze ale kto jeździ cały czas na maxa. Najlepsze jest to, że silnik nie łapie zadyszki przy 4 500 rpm. Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie wzrósł też moment obrotowy w całym zakresie obrotów. Szczególnie w zakresie do 3 000,00 rpm, momentami 20-30 Nm.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2018, 11:23
Posty: 208 (3/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 HB 2.0 '14

Postprzez dawid2494 » 5 lip 2019, 22:59

Bez zmian w momencie do 4.5k rpm, nie kombinowałem, chodziło mi tylko o "górę" :)
Początkujący
 
Od: 24 gru 2018, 14:50
Posty: 22 (4/3)
Auto: Mazda 3 Enso
2.0 120 KM
173 KM by DISI
2016

Postprzez silvah » 9 lip 2019, 21:54

Ktos z okolic Wroclawia/Opola moze polecic jakas firme w okolicy do "odblokowania" 120ps na 160?
Początkujący
 
Od: 9 lip 2019, 21:52
Posty: 17
Auto: mazda 3

Postprzez popi2009 » 10 lip 2019, 08:59

przyjedź do warszawy zrobimy za 800 :)
popi2009
 

Postprzez dawid2494 » 15 lip 2019, 18:53

Ja darłem z Podkarpacia do Warszawy i nie żałuję :) a drogę powrotną wykorzystałem na zdobywanie nowych doświadczeń <glupek2>
Początkujący
 
Od: 24 gru 2018, 14:50
Posty: 22 (4/3)
Auto: Mazda 3 Enso
2.0 120 KM
173 KM by DISI
2016

Postprzez Peleus » 30 lip 2019, 22:32

Szukam kogoś na zachodzie Polski (Zachodniopomorskie, Lubuskie, Wielkopolskie, Dolnośląskie, Śląskie) kto dobrze zrobi chip tuning z 120 na 165 km. Możecie kogoś polecić?
Początkujący
 
Od: 30 lip 2019, 22:27
Posty: 1

Postprzez Raptor77 » 30 lip 2019, 22:35

popi2009 robiłeś 155KM (USDM) ? daje to poprawę ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2009, 19:05
Posty: 434 (8/13)
Skąd: Słomniki | Kraków
Auto: RX-8 USDM '04,
Fiat 500e '16,
Tesla 3H '23

Postprzez popi2009 » 31 lip 2019, 08:19

w mazdach 3 2.0 sedan nie raz – wychodzą jak odblokowane 120 – roznica odczuwalna
popi2009
 

Postprzez Raptor77 » 31 lip 2019, 08:42

no to muszę pomyśleć kiedy się wybrać do ciebie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2009, 19:05
Posty: 434 (8/13)
Skąd: Słomniki | Kraków
Auto: RX-8 USDM '04,
Fiat 500e '16,
Tesla 3H '23

Postprzez crun » 31 lip 2019, 10:08

Wracając do kwestii gwarancji, rozumiem, że przy przeglądach etc. żadnego problemu nie ma

Ale co w sytuacji jak serwisu gwarancyjnego wymaga serwis – faktycznie ASO nie weryfikuje mapy?
Początkujący
 
Od: 23 lip 2019, 18:58
Posty: 18 (8/0)
Auto: Mazda 3 HB 2019 Kai

Postprzez popi2009 » 31 lip 2019, 10:33

ASO mazda nie ma takich narzedzi żeby to weryfikować

systemy diagnostyczne mazdy sa prymitywne porownujac je chociażby z koncernem VAG/Mercedes/BMW itd
popi2009
 

Postprzez czarmi » 31 lip 2019, 10:42

crun napisał(a):Ale co w sytuacji jak serwisu gwarancyjnego wymaga serwis – faktycznie ASO nie weryfikuje mapy?

Przy serwisie nie weryfikują, ale np. w przypadku napraw awarii elektroniki, silnika, jego podzespołów (w szczególności gwarancyjnych) – mogą to zrobić.
Obrazek

Do głowy wpadają pomysły od wewnątrz...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 22:04
Posty: 1410 (38/46)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BM, 120KM 6MT, SD SkyEnergy, soul red 14'
była ...

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323