Różnice 120KM vs 165KM – oprogramowanie?

Postprzez Krzychuu86 » 15 sty 2019, 10:03

To się zgadza, wiadoma sprawa ze każda ingerencja jest powodem do anulowania gwarancji. Kwestia jest tylko taka czy przy przeglądzie gwarancyjnym sami z siebie nie wykryja.
Szkoda ze nie wypowiadają się osoby które mają zrobiony program się nie wypowiadają.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2013, 19:00
Posty: 133 (1/1)
Auto: Mazda 3 BM sedan 2.0 120Hp

Postprzez esem » 15 sty 2019, 10:16

Krzychuu86 napisał(a):...
Szkoda ze nie wypowiadają się osoby które mają zrobiony program się nie wypowiadają.

A po co bić pianę <co?> Jednemu się uda a drugiemu nie <nie> Zawsze tak jest jak się szuka głupszych od siebie (w ASO np.) <ok>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2016, 10:24
Posty: 380 (2/9)
Skąd: Breslau
Auto: Mazda3 SkyPASSION, 2.0 165KM, HB, 2016

Postprzez Krzychuu86 » 15 sty 2019, 10:39

Bić pianę ?
Chyba lepiej wiedzieć.
Przynajmniej każdy z Nas wiedziałby czy robić na gwarancji czy nie . Kazdy mając auto na gwarancji na ten serwis musi jechac, ale w momencie gdy wiemy ze na takim przegladzie to wychodzi automatycznie sie wstrzymuje z taka przerobka. Mysle ze tak informacja jest bardzo istotna.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2013, 19:00
Posty: 133 (1/1)
Auto: Mazda 3 BM sedan 2.0 120Hp

Postprzez Kritik » 15 sty 2019, 10:54

Mnie to tez interesuje
od chipa wstrzymuje mnie tylko możliwość utraty gwarancji.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2018, 15:10
Posty: 884 (76/55)
Skąd: Kraków
Auto: Elektryczne
+ VAG TDI

Postprzez esem » 15 sty 2019, 11:24

Kritik napisał(a):Mnie to tez interesuje
od chipa wstrzymuje mnie tylko możliwość utraty gwarancji.

I tak to robisz tylko na własne ryzyko i odpowiedzialność. ;P To po co bić pianę <co?>
Jednym się uda, innym nie <płacze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2016, 10:24
Posty: 380 (2/9)
Skąd: Breslau
Auto: Mazda3 SkyPASSION, 2.0 165KM, HB, 2016

Postprzez popi2009 » 15 sty 2019, 11:40

miałem w swoim życiu różne samochody. w większości robiłęm chipa

lexus
bmw
mini
mazda (żony)
toyota
audi
mercedes


sytuacja wygląda w ten sposób, że zgodnie z aktualną techniką i wiedzą w zakresie chipowania jedynie AUDI ma możliwość wykrycia chipa w ASO. BMW bardziej zaawansowane technologicznie niż mazda o 1000x bardziej rozbudowanej diagnostyce elektronicznej itd. jest w stanie aktualnie wykryć (udowodnić) że masz program jedynie w przypadku wysłania sterownika silnika to fabryki w Niemczech

mazda nie ma możliwości w swoim systemie diagnostycznym dostępnym na terenie Polski wykryć modyfikacji tym bardziej przypomnę, że nie jest to silnik turbo a cała operacja głównie odbywa się poprzez oblokowanie przepustnicy.

proces odbywa się także poprzez OBD więc nie ma sladu ingerencji mechanicznej.
popi2009
 

Postprzez Krzychuu86 » 15 sty 2019, 11:44

esem napisał(a):
Kritik napisał(a):Mnie to tez interesuje
od chipa wstrzymuje mnie tylko możliwość utraty gwarancji.

I tak to robisz tylko na własne ryzyko i odpowiedzialność. ;P To po co bić pianę <co?>
Jednym się uda, innym nie <płacze>


Widzę, że nie do końca rozumiesz.
Każdy z Nas Kto che mieć zrobiony upgrade wie, że może spowodować to utratę gwarancji w momencie jakiejś awarii.
Ale jeżeli na przeglądzie serwisowym, gwarancyjnym nie wykryją tego to można bez problemu podjąć takie ryzyko.
Szkoda by tylko było, jakby na ów przeglądzie zobaczyli i automatycznie w papierach anulowali gwarancje.
Albo druga sytuacja, aktualizacja softu co też automatycznie nadpisze ECU i przywróci fabryczne ustawienia.
Aczkolwiek myślę, że aktualizacje ECU robi się tylko w razie jakiś problemów, raczej to nie jest rzecz którą się robi na przeglądzie .
Bo o ile czytam forum to raczej nikt się nie skarży, żeby ten upgrade był powodem, czy też przyczyną awarii układu napędowego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2013, 19:00
Posty: 133 (1/1)
Auto: Mazda 3 BM sedan 2.0 120Hp

Postprzez rafs24 » 15 sty 2019, 11:52

Rozmawiałem kiedyś o odblokowaniu silnika z kierownikiem jednego z ASO, mówił że nie ma możliwości wykrycia modyfikacji softu i powiedział, że można robić bez problemu i obawy o utratę gwarancji ;)

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2016, 07:15
Posty: 136 (12/7)
Auto: Mazda 3 BM 2016, HB, 2.0 Sky-G 120KM, 6MT, Skyenergy + Xenon, Blue reflex

Postprzez Krzychuu86 » 15 sty 2019, 11:59

rafs24 napisał(a):Rozmawiałem kiedyś o odblokowaniu silnika z kierownikiem jednego z ASO, mówił że nie ma możliwości wykrycia modyfikacji softu i powiedział, że można robić bez problemu i obawy o utratę gwarancji ;)

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka


I to jest dla Mnie merytoryczna odpowiedź

Może Ktoś kto ma zrobiony upgrade i jeździ na przeglądy się pochwali
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2013, 19:00
Posty: 133 (1/1)
Auto: Mazda 3 BM sedan 2.0 120Hp

Postprzez Kritik » 15 sty 2019, 12:19

Jest już pytanie do DISItune o gwarancji.

https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=177548&hilit=disi&start=180#

Ciekawe co powie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2018, 15:10
Posty: 884 (76/55)
Skąd: Kraków
Auto: Elektryczne
+ VAG TDI

Postprzez popi2009 » 15 sty 2019, 14:17

masz zaufanie do kogoś kto oferuje wykonanie chiptuningu na parkingu pod marketem?
popi2009
 

Postprzez Krzychuu86 » 15 sty 2019, 14:22

Może sprostujmy to nie chip tuning.
To tylko odblokowanie przepustnicy tak naprawdę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2013, 19:00
Posty: 133 (1/1)
Auto: Mazda 3 BM sedan 2.0 120Hp

Postprzez Kritik » 15 sty 2019, 15:07

popi2009 napisał(a):masz zaufanie do kogoś kto oferuje wykonanie chiptuningu na parkingu pod marketem?

Krzychuu86 napisał(a):Może sprostujmy to nie chip tuning.
To tylko odblokowanie przepustnicy tak naprawdę.


za 899 zl to jest odblokowanie, wgranie seryjnego oprogramowania z 165HP wersji
a za 1199 zl to juz masz prawdziwy chip tuning na hamowni pod konkretne auto

jak jest ktos lepszy to czekam na namiary <ok>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2018, 15:10
Posty: 884 (76/55)
Skąd: Kraków
Auto: Elektryczne
+ VAG TDI

Postprzez popi2009 » 15 sty 2019, 16:14

nie raz dawałem tu namiary na firmę pewna firma

doświadczenie w chiptuningu maja ponad 20 letnie, mają hamownie, biuro i płacą podatki

robilem tam auto żony, kolega (handlarz) robił tam z 10 mazd z usa.

polecam
popi2009
 

Postprzez Kritik » 15 sty 2019, 16:37

w Krakowie tez jest V-tech ktory pracuje milion lat, i ma biuro i hamownie i placi podatki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2018, 15:10
Posty: 884 (76/55)
Skąd: Kraków
Auto: Elektryczne
+ VAG TDI

Postprzez popi2009 » 15 sty 2019, 16:44

ja mowie o warszawie

wszyscy się uparli na tego disi tune bo ludziom się wydaje ze jest jakims ekspertem

a prawda jest taka ze każdy z nas moglby się nauczyć robic program jak?

kupujesz urządzenie do czytania i pisania ECU. czytasz ecu z jednego auta – kupujesz u ivana za 50 euro gotowca i w ten sposób wiesz co ivan zmienil i możesz robic następne mazdy

nie twierdze ze tak jest daje tylko do myslenia dlaczego ktoś robi jedna marke i oferuje tuning bez hamowni
popi2009
 

Postprzez Krzychuu86 » 15 sty 2019, 18:54

Tu nie chodzi o cenę, ani usługodawce.
Zresztą wiedza kosztuje...
kwestia tylko robić to na gwarancji czy nie .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2013, 19:00
Posty: 133 (1/1)
Auto: Mazda 3 BM sedan 2.0 120Hp

Postprzez child » 16 sty 2019, 00:36

Tak gwoli wyjaśnienia – disi tune też płaci podatki, chyba że mi lewą fakturę wystawił :)

A ludzie jeżdżą do niego, ponieważ ma doświadczenie z naszymi konkretnie Mazdami, które ją jednak nieco inne niż typowo "chipowane" turbodiesle.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2013, 19:27
Posty: 1820 (56/126)
Skąd: Brzezina
Auto: ND '18
b: NB '00
b: BM '13
b: EC '97
b: BK '07

Postprzez adam_we » 16 sty 2019, 10:46

A Ty popi2009 miałeś jakieś nieprzyjemne przejścia z disi tune, bo już nie pierwszy raz niepochlebnie się wypowiadasz? Sorry za OT ale temat mnie interesuje w kontekście odblokowania mojej trójki.
Z tego co zrozumiałem disi tune nie ma własnej hamowni i robi modyfikacje taniej bez niej(!?), albo drożej bo musi komuś zapłacić za hamownię. O to się rozchodzi?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2018, 11:23
Posty: 208 (3/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 HB 2.0 '14

Postprzez popi2009 » 16 sty 2019, 12:52

według mnie jeśli ktoś oferuje modyfikacje bez hamowni na parkingu przy centrum handlowym to tak jakby lekarz oferował leczenie kogoś na cukrzycę nie wiedząc czy ją ma albo jaki jest poziom glukozy we krwi. ale jest wolny kraj każdy może oferować dowolne usługi i każdy ma prawo z nich skorzystać.

dopóki ludzie przyjezdzaja ze sprawnmi silnikami i się im nic nie posyspie jest ok

ale jak się komus cos posypie to zaczna się problemy.......


a tak na marginesie

na aliexpress możesz kupic sobie klona KESS V2 za jakieś 220zł. tym czymś zczytasz i nadpiszesz ecu silnika. program pod twoje auto kupisz na necie za 250zł (50 euro)

zawsze możesz sam zrobić sobie program za mniej niż 500 :) w końcu po co hamownia
popi2009
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323