Różnice 120KM vs 165KM – oprogramowanie?

Postprzez Konkord » 16 paź 2019, 08:22

a czy to "zablokowanie przepustnicy" – objawia sie jakos np. logujac przejazd w forscanie (czy powinno byc to widoczne), bo u mnie z wcisnietym gazem w podloge do konca mam przepustnice otwarta na poziomie 91% z kawalkiem.
Początkujący
 
Od: 2 paź 2019, 07:13
Posty: 14

Postprzez popi2009 » 16 paź 2019, 10:15

na hamowni widać jak od około 4500 RPM wykres robi się plaski a nie rosnie

Dopisano 16 paź 2019, 10:18:

sevecc napisał(a):Proszę :)


nie wierzę w ten wykres. Najniższe ciśnienie ever zanotowane w Polsce to 965hPa. Przy 969 uwierz mi pomiar może być dużo "lepszy" niż przy 1000hpa o ile to 969 było rzeczywiste......
popi2009
 

Postprzez sevecc » 16 paź 2019, 10:30

popi2009 napisał(a):na hamowni widać jak od około 4500 RPM wykres robi się plaski a nie rosnie

Dopisano 16 paź 2019, 10:18:

sevecc napisał(a):Proszę :)


nie wierzę w ten wykres. Najniższe ciśnienie ever zanotowane w Polsce to 965hPa. Przy 969 uwierz mi pomiar może być dużo "lepszy" niż przy 1000hpa o ile to 969 było rzeczywiste......


Nooo, mieliśmy maszynę sterującą pogodą i tak wyszło ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2016, 09:08
Posty: 397 (64/15)
Auto: Była:
Mazda 3 2.0 HB '17
Skypassion + safety
180KM by DiSi
Jest:
Mazda CX-30 100th Anniversary edition

Postprzez darrecki » 16 paź 2019, 10:35

Jak zobaczę że pewna firma zrobił by to lepiej, a Disi to amator, bo mi wykres przestał rosnąć, to ostatnie 2 strony wątku lecą do kosza.
Wrzucę też słowo "pewna firma" do cenzurowanych na forum i będzie po problemie, spam zniknie.
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 14 cze 2006, 00:01
Posty: 3017 (40/152)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G

Postprzez adam_we » 16 paź 2019, 11:01

Nie ma sensu wrzucać wykresów mocy w kontekście porównania tych dwóch firm. Musieliby pracować na jednym aucie, wtedy można by ocenić. Przecież wiecie, że seryjne 120 mogą się różnić o ok. 20KM i tak samo po modyfikacji. I to wcale nie znaczy, że słabsza seria będzie słabsza po modyfikacji.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2018, 10:23
Posty: 208 (3/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 HB 2.0 '14

Postprzez popi2009 » 16 paź 2019, 11:19

darrecki napisał(a):Jak zobaczę że pewna firma zrobił by to lepiej, a Disi to amator, bo mi wykres przestał rosnąć, to ostatnie 2 strony wątku lecą do kosza.
Wrzucę też słowo "pewna firma" do cenzurowanych na forum i będzie po problemie, spam zniknie.



zakończy te jałową dyskusję. tak jak na jednych forach jest kult firmy AMSOIL jeśli chodzi o oleje tutaj jest kult jednego pana jeśli chodzi o chipy.

zyjmy dalej w ciemnogrodzie :)

ogromna prosba o usuniecie mojego profilu z tego forum. jestem zażenowany i nie mam ochoty już więcej tutaj być


pozdrawiam
popi2009
 

Postprzez sevecc » 16 paź 2019, 11:21

adam_we napisał(a):Nie ma sensu wrzucać wykresów mocy w kontekście porównania tych dwóch firm. Musieliby pracować na jednym aucie, wtedy można by ocenić. Przecież wiecie, że seryjne 120 mogą się różnić o ok. 20KM i tak samo po modyfikacji. I to wcale nie znaczy, że słabsza seria będzie słabsza po modyfikacji.


ja swój wrzuciłem tylko dlatego, że ktoś tu wyżej prosił

zgadzam się, że nie ma co porównywać i nie o to tu chodzi a o to, że kolega popi na siłę wszystkim upycha warsztat swojego kolegi ujmując przy tym innym firmom na podstawie nie prawdziwych informacji

od ogłoszeń i reklamy jest odpowiedni dział

Dopisano 16 paź 2019, 12:22:

popi2009 napisał(a):
darrecki napisał(a):Jak zobaczę że pewna firma zrobił by to lepiej, a Disi to amator, bo mi wykres przestał rosnąć, to ostatnie 2 strony wątku lecą do kosza.
Wrzucę też słowo "pewna firma" do cenzurowanych na forum i będzie po problemie, spam zniknie.



zakończy te jałową dyskusję. tak jak na jednych forach jest kult firmy AMSOIL jeśli chodzi o oleje tutaj jest kult jednego pana jeśli chodzi o chipy.

zyjmy dalej w ciemnogrodzie :)

ogromna prosba o usuniecie mojego profilu z tego forum. jestem zażenowany i nie mam ochoty już więcej tutaj być


pozdrawiam


żenujący to jest ten wpis Twój
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2016, 09:08
Posty: 397 (64/15)
Auto: Była:
Mazda 3 2.0 HB '17
Skypassion + safety
180KM by DiSi
Jest:
Mazda CX-30 100th Anniversary edition

Postprzez Kritik » 16 paź 2019, 12:33

adam_we napisał(a):Nie ma sensu wrzucać wykresów mocy w kontekście porównania tych dwóch firm. Musieliby pracować na jednym aucie, wtedy można by ocenić. Przecież wiecie, że seryjne 120 mogą się różnić o ok. 20KM i tak samo po modyfikacji. I to wcale nie znaczy, że słabsza seria będzie słabsza po modyfikacji.

ja myślę że ta firma co jest pod cenzurą by i tak poprawiła chipa po każdej innej firmie, a po niej ta pierwsza firma by jeszcze dodała kilka koni, i tak do póki silnik nie wybuchnie <lol>

ja uważam ze zwykle odblokowanie, czyli wgranie programu z 165hp w 120hp można zrobić i pod marketem, ale oczywiście to nie powinno kosztować 1000zł

no a strojenie auta, które ma jakieś inne/dodatkowe modyfikacje, i nie mowie tutaj o zderzakach czy podświetleniu <lol> , to już powinno być robione na hamowni, i kosztować odpowiednio <ok>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2018, 14:10
Posty: 884 (76/55)
Skąd: Kraków
Auto: Elektryczne
+ VAG TDI

Postprzez darrecki » 16 paź 2019, 13:11

@popi2009, niech pewna firma zostanie patronem forum czy też założy konto firmowe, niech się sam ogłasza we własnym wątku firmowym i bez zbędnych pośredników, nie wypowiada się na temat kwalifikacji innych a jedynie swoich i nie będę miał z tym żadnego problemu.
Konkurencja powinna być zdrowa, bez szykanowania i przepychanek.
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 14 cze 2006, 00:01
Posty: 3017 (40/152)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G

Postprzez 85rabuk » 16 paź 2019, 13:36

Paliwo 95
IMG_20191016_142534.jpg
Paliwo 95
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2018, 14:22
Posty: 138 (3/2)
Auto: mazda 3 sedan 2.0 120km 2017 rok

Postprzez child » 16 paź 2019, 20:49

popi2009 napisał(a):zakończy te jałową dyskusję. tak jak na jednych forach jest kult firmy AMSOIL jeśli chodzi o oleje tutaj jest kult jednego pana jeśli chodzi o chipy.


Nie ma kultu, natomiast wielu ludzi u niego robiło i jest zadowolonych. Ja nie jestem jakoś bardzo zadowolony z kontaktu (gadało się jak z typowym półautystycznym programistą), ale robotę wykonał bardzo dobrze.

To ty natomiast walisz teksty w stylu "pewna firma – jedyny słuszny". To kto tutaj reprezentuje kult? :P

ogromna prosba o usuniecie mojego profilu z tego forum. jestem zażenowany i nie mam ochoty już więcej tutaj być


A ja jestem zażenowany, że dorosły chłop strzela focha o – w sumie – pierdołę. Przemyśl sprawę i zmień decyzję, bo moim zdaniem sporo merytorycznie wnosisz. Mimo tego, że styl masz – delikatnie mówiąc – specyficzny ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2013, 18:27
Posty: 1820 (56/126)
Skąd: Brzezina
Auto: ND '18
b: NB '00
b: BM '13
b: EC '97
b: BK '07

Postprzez DISItune » 29 paź 2019, 11:26

popi2009 napisał(a):Dopisano 16 paź 2019, 10:18:

sevecc napisał(a):Proszę :)


nie wierzę w ten wykres. Najniższe ciśnienie ever zanotowane w Polsce to 965hPa. Przy 969 uwierz mi pomiar może być dużo "lepszy" niż przy 1000hpa o ile to 969 było rzeczywiste......


widzę że sporo mnie ominęło, pozwolę sobie tylko załączyć zrzut ekranu z historycznych danych ciśnienia z dnia kiedy sevecc był na modyfikacji
Adnotacja 2019-10-29 111249.png


i przypomnę, że ciśnienie atmosferyczne w momencie pomiaru to suma parametrów "Ciśnienie atmosferyczne" i "Ciśnienie pary" z wykresu ale kolega popi2009 na pewno to wie.

Dopisano 29 paź 2019 11:31:

child napisał(a):Ja nie jestem jakoś bardzo zadowolony z kontaktu (gadało się jak z typowym półautystycznym programistą)


nie no dzięki <rotfl> <rotfl> <rotfl> <glupek2>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez mxostry » 3 lis 2019, 20:04

Czy ktoś dysponuje informacjami czy kod silnika skyactive 2.0 165 km i 2.0 120 km to ten sam kod ?
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2018, 10:19
Posty: 235 (2/11)
Auto: Mazda CX-30 AT 2023

Postprzez child » 3 lis 2019, 22:33

Dawno temu ktoś pisał, że tak
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2013, 18:27
Posty: 1820 (56/126)
Skąd: Brzezina
Auto: ND '18
b: NB '00
b: BM '13
b: EC '97
b: BK '07

Postprzez przemek24p584 » 4 lis 2019, 13:48

Ile KM i Nm da się wycisnąć z silnika 2.0 165KM z M3?
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2019, 21:21
Posty: 106 (13/0)
Auto: Mazda 3. 2018 2.0 165KM

Postprzez Kritik » 4 lis 2019, 13:50

przemek24p584 napisał(a):Ile KM i Nm da się wycisnąć z silnika 2.0 165KM z M3?

tyle samo co z 2,0 120KM M3
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2018, 14:10
Posty: 884 (76/55)
Skąd: Kraków
Auto: Elektryczne
+ VAG TDI

Postprzez Mirecsk38 » 4 lis 2019, 16:42

Forumowicz
 
Od: 22 mar 2013, 10:22
Posty: 237 (2/6)
Auto: Mazda 6 GJ, 2.0 145HP, WGN

Postprzez mxostry » 5 lis 2019, 07:58

Jeżeli faktycznie oba silniki maja ten sam kod, to nie ma opcji żeby zaszkodzić silnikowi przez zdjęcie elektronicznego kagańca . Poza tym nie chce mi się wierzyć , ze przy ewentualnej jakiejkolwiek usterce , choćby zatarciem silnika serwis doszedł do tego ze kaganiec jest zdjety
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2018, 10:19
Posty: 235 (2/11)
Auto: Mazda CX-30 AT 2023

Postprzez lelo28 » 5 lis 2019, 09:08

mxostry napisał(a):Poza tym nie chce mi się wierzyć , ze przy ewentualnej jakiejkolwiek usterce , choćby zatarciem silnika serwis doszedł do tego ze kaganiec jest zdjety

A ja uważam że będzie to pierwsza czynność, jaką wykona ASO, jeżeli otrzyma auto z zatartym silnikiem w naprawie gwarancyjnej. Oczywistym jest że doskonale znają temat odblokowania 120 konnych trójek więc prościej jest zweryfikować oprogramowanie niż naprawiać/wymieniać silnik.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2018, 08:21
Posty: 460 (28/27)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Mazda 3 BP 2019, Hikari, 2.0, 122 KM, 213 Nm,
Polymetal Gray

Postprzez child » 5 lis 2019, 21:51

Te silniki jak na razie są dość bezawaryjne (również po odblokowaniu), poza zdarzającym się rozszczelniem, które raczej nie skłoni ASO do weryfikacji oprogramowania.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2013, 18:27
Posty: 1820 (56/126)
Skąd: Brzezina
Auto: ND '18
b: NB '00
b: BM '13
b: EC '97
b: BK '07

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323