Różnice 120KM vs 165KM – oprogramowanie?
na hamowni widać jak od około 4500 RPM wykres robi się plaski a nie rosnie
Dopisano 16 paź 2019, 10:18:
nie wierzę w ten wykres. Najniższe ciśnienie ever zanotowane w Polsce to 965hPa. Przy 969 uwierz mi pomiar może być dużo "lepszy" niż przy 1000hpa o ile to 969 było rzeczywiste......
Dopisano 16 paź 2019, 10:18:
sevecc napisał(a):Proszę
nie wierzę w ten wykres. Najniższe ciśnienie ever zanotowane w Polsce to 965hPa. Przy 969 uwierz mi pomiar może być dużo "lepszy" niż przy 1000hpa o ile to 969 było rzeczywiste......
-
popi2009
popi2009 napisał(a):na hamowni widać jak od około 4500 RPM wykres robi się plaski a nie rosnie
Dopisano 16 paź 2019, 10:18:sevecc napisał(a):Proszę
nie wierzę w ten wykres. Najniższe ciśnienie ever zanotowane w Polsce to 965hPa. Przy 969 uwierz mi pomiar może być dużo "lepszy" niż przy 1000hpa o ile to 969 było rzeczywiste......
Nooo, mieliśmy maszynę sterującą pogodą i tak wyszło
Jak zobaczę że pewna firma zrobił by to lepiej, a Disi to amator, bo mi wykres przestał rosnąć, to ostatnie 2 strony wątku lecą do kosza.
Wrzucę też słowo "pewna firma" do cenzurowanych na forum i będzie po problemie, spam zniknie.
Wrzucę też słowo "pewna firma" do cenzurowanych na forum i będzie po problemie, spam zniknie.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Nie ma sensu wrzucać wykresów mocy w kontekście porównania tych dwóch firm. Musieliby pracować na jednym aucie, wtedy można by ocenić. Przecież wiecie, że seryjne 120 mogą się różnić o ok. 20KM i tak samo po modyfikacji. I to wcale nie znaczy, że słabsza seria będzie słabsza po modyfikacji.
darrecki napisał(a):Jak zobaczę że pewna firma zrobił by to lepiej, a Disi to amator, bo mi wykres przestał rosnąć, to ostatnie 2 strony wątku lecą do kosza.
Wrzucę też słowo "pewna firma" do cenzurowanych na forum i będzie po problemie, spam zniknie.
zakończy te jałową dyskusję. tak jak na jednych forach jest kult firmy AMSOIL jeśli chodzi o oleje tutaj jest kult jednego pana jeśli chodzi o chipy.
zyjmy dalej w ciemnogrodzie
ogromna prosba o usuniecie mojego profilu z tego forum. jestem zażenowany i nie mam ochoty już więcej tutaj być
pozdrawiam
-
popi2009
adam_we napisał(a):Nie ma sensu wrzucać wykresów mocy w kontekście porównania tych dwóch firm. Musieliby pracować na jednym aucie, wtedy można by ocenić. Przecież wiecie, że seryjne 120 mogą się różnić o ok. 20KM i tak samo po modyfikacji. I to wcale nie znaczy, że słabsza seria będzie słabsza po modyfikacji.
ja swój wrzuciłem tylko dlatego, że ktoś tu wyżej prosił
zgadzam się, że nie ma co porównywać i nie o to tu chodzi a o to, że kolega popi na siłę wszystkim upycha warsztat swojego kolegi ujmując przy tym innym firmom na podstawie nie prawdziwych informacji
od ogłoszeń i reklamy jest odpowiedni dział
Dopisano 16 paź 2019, 12:22:
popi2009 napisał(a):darrecki napisał(a):Jak zobaczę że pewna firma zrobił by to lepiej, a Disi to amator, bo mi wykres przestał rosnąć, to ostatnie 2 strony wątku lecą do kosza.
Wrzucę też słowo "pewna firma" do cenzurowanych na forum i będzie po problemie, spam zniknie.
zakończy te jałową dyskusję. tak jak na jednych forach jest kult firmy AMSOIL jeśli chodzi o oleje tutaj jest kult jednego pana jeśli chodzi o chipy.
zyjmy dalej w ciemnogrodzie
ogromna prosba o usuniecie mojego profilu z tego forum. jestem zażenowany i nie mam ochoty już więcej tutaj być
pozdrawiam
żenujący to jest ten wpis Twój
adam_we napisał(a):Nie ma sensu wrzucać wykresów mocy w kontekście porównania tych dwóch firm. Musieliby pracować na jednym aucie, wtedy można by ocenić. Przecież wiecie, że seryjne 120 mogą się różnić o ok. 20KM i tak samo po modyfikacji. I to wcale nie znaczy, że słabsza seria będzie słabsza po modyfikacji.
ja myślę że ta firma co jest pod cenzurą by i tak poprawiła chipa po każdej innej firmie, a po niej ta pierwsza firma by jeszcze dodała kilka koni, i tak do póki silnik nie wybuchnie
ja uważam ze zwykle odblokowanie, czyli wgranie programu z 165hp w 120hp można zrobić i pod marketem, ale oczywiście to nie powinno kosztować 1000zł
no a strojenie auta, które ma jakieś inne/dodatkowe modyfikacje, i nie mowie tutaj o zderzakach czy podświetleniu , to już powinno być robione na hamowni, i kosztować odpowiednio
@popi2009, niech pewna firma zostanie patronem forum czy też założy konto firmowe, niech się sam ogłasza we własnym wątku firmowym i bez zbędnych pośredników, nie wypowiada się na temat kwalifikacji innych a jedynie swoich i nie będę miał z tym żadnego problemu.
Konkurencja powinna być zdrowa, bez szykanowania i przepychanek.
Konkurencja powinna być zdrowa, bez szykanowania i przepychanek.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
popi2009 napisał(a):zakończy te jałową dyskusję. tak jak na jednych forach jest kult firmy AMSOIL jeśli chodzi o oleje tutaj jest kult jednego pana jeśli chodzi o chipy.
Nie ma kultu, natomiast wielu ludzi u niego robiło i jest zadowolonych. Ja nie jestem jakoś bardzo zadowolony z kontaktu (gadało się jak z typowym półautystycznym programistą), ale robotę wykonał bardzo dobrze.
To ty natomiast walisz teksty w stylu "pewna firma – jedyny słuszny". To kto tutaj reprezentuje kult?
ogromna prosba o usuniecie mojego profilu z tego forum. jestem zażenowany i nie mam ochoty już więcej tutaj być
A ja jestem zażenowany, że dorosły chłop strzela focha o – w sumie – pierdołę. Przemyśl sprawę i zmień decyzję, bo moim zdaniem sporo merytorycznie wnosisz. Mimo tego, że styl masz – delikatnie mówiąc – specyficzny
popi2009 napisał(a):Dopisano 16 paź 2019, 10:18:sevecc napisał(a):Proszę
nie wierzę w ten wykres. Najniższe ciśnienie ever zanotowane w Polsce to 965hPa. Przy 969 uwierz mi pomiar może być dużo "lepszy" niż przy 1000hpa o ile to 969 było rzeczywiste......
widzę że sporo mnie ominęło, pozwolę sobie tylko załączyć zrzut ekranu z historycznych danych ciśnienia z dnia kiedy sevecc był na modyfikacji
i przypomnę, że ciśnienie atmosferyczne w momencie pomiaru to suma parametrów "Ciśnienie atmosferyczne" i "Ciśnienie pary" z wykresu ale kolega popi2009 na pewno to wie.
Dopisano 29 paź 2019 11:31:
child napisał(a):Ja nie jestem jakoś bardzo zadowolony z kontaktu (gadało się jak z typowym półautystycznym programistą)
nie no dzięki
Ile KM i Nm da się wycisnąć z silnika 2.0 165KM z M3?
Jeżeli faktycznie oba silniki maja ten sam kod, to nie ma opcji żeby zaszkodzić silnikowi przez zdjęcie elektronicznego kagańca . Poza tym nie chce mi się wierzyć , ze przy ewentualnej jakiejkolwiek usterce , choćby zatarciem silnika serwis doszedł do tego ze kaganiec jest zdjety
mxostry napisał(a):Poza tym nie chce mi się wierzyć , ze przy ewentualnej jakiejkolwiek usterce , choćby zatarciem silnika serwis doszedł do tego ze kaganiec jest zdjety
A ja uważam że będzie to pierwsza czynność, jaką wykona ASO, jeżeli otrzyma auto z zatartym silnikiem w naprawie gwarancyjnej. Oczywistym jest że doskonale znają temat odblokowania 120 konnych trójek więc prościej jest zweryfikować oprogramowanie niż naprawiać/wymieniać silnik.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości