Różnice 120KM vs 165KM – oprogramowanie?

Postprzez Imbeer » 11 paź 2019, 13:43

mxostry napisał(a):Mam pytanie , ponieważ w bardzo bliskim czasie chce zrobić czipa , mimo ze mam gwarancje do 2021 to się nie obawiam . Czemu są takie rozbieżności w cenie ? Disi chce 1500 a kto inny 800? Wiadomo im taniej tym lepiej , kogo polecacie , jestem z warmiński mazurskiego


Disi już dwa lata z rzędu robi promocję z okazji czarnego piątku (modyfikacja za 1000zł). Oddajesz auto i albo idziesz na zakupy albo czekasz na kanapie (możesz też być przy hamowaniach ale musisz uważać żeby ich nowe wiatraki Cię nie zdmuchnęły ;)).
Forumowicz
 
Od: 3 sie 2014, 22:22
Posty: 332 (47/25)
Auto: Mazda 3 BM, 120AT@174, 2014

Postprzez popi2009 » 14 paź 2019, 08:45

mxostry napisał(a):Mam pytanie , ponieważ w bardzo bliskim czasie chce zrobić czipa , mimo ze mam gwarancje do 2021 to się nie obawiam . Czemu są takie rozbieżności w cenie ? Disi chce 1500 a kto inny 800? Wiadomo im taniej tym lepiej , kogo polecacie , jestem z warmiński mazurskiego


rob w unitronicu legalnie działającej firmie z profesjonalną hamownią MAHA wartą 90 tysięcy euro.

no chyba ze chcesz placic więcej i mieć np. wgrany program na parkingu pod marketem to wtedy decyduj się tam gdzie chcesz.


Cena dla forum w unitronicu to 850zł za odbokowanie przepustnicy lub 1150 za indywidualny program z korekcją zapłonów itd.

i nie trzeba czekać na czarne piątki, nie trzeba robić na parkingu pod marketem lub na wynajętej u znajomych hamowni :)
popi2009
 

Postprzez Imbeer » 14 paź 2019, 09:01

Popi, nienawidzisz gości z disitune, co? :D

Modyfikacje robiłem tylko w Disi więc nie wypowiem się co do innych firm, ale ja jestem zadowolony, auto hamowałem też gdzie indziej i wyniki są zbliżone do tych które wyszły w Disi. I nie robili mi tego na parkingu pod galerią handlową. Kilku znajomych robiło w Disi inne modyfikacje, nie tylko odblokowanie skyactive (w tym strojenia po tuningu mechanicznym)– też są zadowoleni. Jeden woli chwalić prawidłowo wykonaną usługę, a inny szkalować konkurencję

Druga sprawa – rzeczywiście dla Ciebie 1150 to taniej niż 1000?
Forumowicz
 
Od: 3 sie 2014, 22:22
Posty: 332 (47/25)
Auto: Mazda 3 BM, 120AT@174, 2014

Postprzez trancex » 14 paź 2019, 10:45

Fajnie byłoby jakby ktoś wrzucił na YT male porównanie przed i po odblokowaniu podczas jazdy autostradowej.

Jestem bardzo za odblokowaniem, tylko jadąc ze Szczecina do Warszawy specjalnie po to średnio się kalkuluje. Nie mniej jednak zlecenie takiej usługi chciałbym zlecić najlepszym, którzy zrobili kilkadziesiąt już takich.
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2019, 21:26
Posty: 40 (0/1)
Auto: Mazda 3 2014 Sedan

Postprzez popi2009 » 14 paź 2019, 10:47

niektóre osoby na forum pisaly do mnie na priv i slyszalem o wgrywaniu na parkingu przez jedna z firm oferujących na forum chiptuning.


coz każdy ma wolny wybor. jedni jak np. 85rabuk wybierają lepiej :)
popi2009
 

Postprzez sevecc » 14 paź 2019, 12:30

ja myślę, że nie tyle popi nie nawidzi DiSi co robi tu mocną reklamę komuś (sobie?)

:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2016, 10:08
Posty: 397 (64/15)
Auto: Była:
Mazda 3 2.0 HB '17
Skypassion + safety
180KM by DiSi
Jest:
Mazda CX-30 100th Anniversary edition

Postprzez popi2009 » 14 paź 2019, 13:05

sobie nie robie

a na pana DISI się nie wypowiadam


wypowiadam się ogólnie..... a szczególnie na temat firmy pewna firma którą polecam.

to że piszę że robienie programu na parkingu pod marketem to amatorka i patologia to jedno ale nigdzie nie napisałem nic o panu DISI.
popi2009
 

Postprzez Imbeer » 14 paź 2019, 13:49

Pytanie z ciekawości – jeśli ktoś nie życzy sobie hamowania pojazdu na hamowni podwoziowej, to jaka jest różnica między wgrywaniem programu "pod blokiem" a w zamkniętej, klimatyzowanej hali?
Forumowicz
 
Od: 3 sie 2014, 22:22
Posty: 332 (47/25)
Auto: Mazda 3 BM, 120AT@174, 2014

Postprzez popi2009 » 14 paź 2019, 14:16

Imbeer napisał(a):Pytanie z ciekawości – jeśli ktoś nie życzy sobie hamowania pojazdu na hamowni podwoziowej, to jaka jest różnica między wgrywaniem programu "pod blokiem" a w zamkniętej, klimatyzowanej hali?


taka że profesjonalna firma zajmująca się chiptuningiem wie że silnik silnikowi nierówny.

w mazdzie praktycznie co auto to ma inny program w silniku (przyjmijmy program01, program02, program03 itd.). Jeśli posiadasz bazę gotowców pod konkretny program seryjny to możesz wgrywać pod blokiem. Innymi slowy. przyjezdza klient z program08 odpalasz bazę gotowców i mu to wgrywasz. klient wyjezdza.

ile wg Ciebie taka usuga powinna kosztowac? Bo wg mnie 300zł to jest MAX.

Tyle ze wgranie takiego gotowca nie wiedząc w jakim stanie jest auto, jaką miało moc fabryczna itd. to idiotyzm.

innymi slowy

przyjezdza 2 klientów z program03 w aucie

może się okazac ze oba uata roznia się o 15KM mocą seryjną

uważasz ze wgranie do obu tego samego gotowca jest spoko? indywidualny program jaki robi pewna firma co może potwierdzić chociażby kolega z forum który tam robil pisze soft od zera do tego konkretnego auta które się pojawia.
popi2009
 

Postprzez Mr_Bartek » 14 paź 2019, 15:50

popi2009 napisał(a):Tyle ze wgranie takiego gotowca nie wiedząc w jakim stanie jest auto, jaką miało moc fabryczna itd. to idiotyzm.

innymi slowy

przyjezdza 2 klientów z program03 w aucie

może się okazac ze oba uata roznia się o 15KM mocą seryjną

uważasz ze wgranie do obu tego samego gotowca jest spoko?

popi2009, tylko te auta mają taką samą bazową mapę z fabryki więc jeśli seryjnie mogą tak jeździć, i wykazywać różną moc, to czemu niby ma być inaczej po podniesieniu mocy (czyt. odblokowaniu blokady w oprogramowaniu)? Tu nie ma wielu zmiennych bo to są silniki wolnossące. Nie ustawiasz tu nic ponad co został stworzony silnik – on po prostu fabrycznie produkuje więcej mocy i oryginalnie został zdławiony przez oprogramowanie. A że dwa auta na tej samej mapie po modyfikacji będą wykazywać inną moc... bywa. Przecież dokładnie tak samo jest na fabrycznej mapie. :)
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez Imbeer » 14 paź 2019, 16:40

popi2009 napisał(a):
Imbeer napisał(a):Pytanie z ciekawości – jeśli ktoś nie życzy sobie hamowania pojazdu na hamowni podwoziowej, to jaka jest różnica między wgrywaniem programu "pod blokiem" a w zamkniętej, klimatyzowanej hali?


taka że profesjonalna firma zajmująca się chiptuningiem wie że silnik silnikowi nierówny.

w mazdzie praktycznie co auto to ma inny program w silniku (przyjmijmy program01, program02, program03 itd.). Jeśli posiadasz bazę gotowców pod konkretny program seryjny to możesz wgrywać pod blokiem. Innymi slowy. przyjezdza klient z program08 odpalasz bazę gotowców i mu to wgrywasz. klient wyjezdza.

ile wg Ciebie taka usuga powinna kosztowac? Bo wg mnie 300zł to jest MAX.

Tyle ze wgranie takiego gotowca nie wiedząc w jakim stanie jest auto, jaką miało moc fabryczna itd. to idiotyzm.

innymi slowy

przyjezdza 2 klientów z program03 w aucie

może się okazac ze oba uata roznia się o 15KM mocą seryjną

uważasz ze wgranie do obu tego samego gotowca jest spoko? indywidualny program jaki robi pewna firma co może potwierdzić chociażby kolega z forum który tam robil pisze soft od zera do tego konkretnego auta które się pojawia.


Usługa może im zajmować nawet 5 sekund – tylko wykonanie tego to kwestia wiedzy, ja nie wiem jak to zrobić bez ponoszenia ryzyka więc jestem w stanie zapłacić więcej niż 300zł. Wolny rynek, mają wiedzę i ją sprzedają, skoro są chętni to znaczy że dobrze to wycenili.

Druga sprawa – odblokowanie przepustnicy bez hamowania pojazdu to tylko opcja – jest popyt, jest podaż. Jak ktoś chce odblokowanie+strojenie+inne (jak np. przesunięcie odcinki czy obrotów biegu jałowego) to płaci 1000zł (mniej niż w unitronicu który wychwalasz) i wyjeżdża zadowolony.

Kolejna, może najważniejsza rzecz – DISI nie reklamuje się natarczywie, nie namawia innych do zmiany planów i przyjazdu do nich, a co najważniejsze – nie nagabuje ludzi na priv w celu zyskania klientów (co robi pewna firma pośrednio przez Ciebie – czy o tym wiedzą to już inna sprawa). Dzięki, ale wolę ich sposób marketingu niż Unitronicowy.
Forumowicz
 
Od: 3 sie 2014, 22:22
Posty: 332 (47/25)
Auto: Mazda 3 BM, 120AT@174, 2014

Postprzez 85rabuk » 14 paź 2019, 16:56

pewna firma polecam. Robiłem tam i jestem zadowolony. Sprzęt pierwsza klasa.Bez żadnych gotowcow.TUNER modyfikował do skutku Tak aby moment i moc rozwijała się poprawnie .
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2018, 15:22
Posty: 139 (3/2)
Auto: mazda 3 sedan 2.0 120km 2017 rok

Postprzez child » 14 paź 2019, 23:20

Imbeer napisał(a):
Kolejna, może najważniejsza rzecz – DISI nie reklamuje się natarczywie, nie namawia innych do zmiany planów i przyjazdu do nich, a co najważniejsze – nie nagabuje ludzi na priv w celu zyskania klientów (co robi pewna firma pośrednio przez Ciebie – czy o tym wiedzą to już inna sprawa). Dzięki, ale wolę ich sposób marketingu niż Unitronicowy.


Dobrze powiedziane.

@popi2009 – też mnie wkurza twoja nachalne reklamowanie pewna firma (już ktoś ci kiedyś zwracał uwagę, że do tego jest osobny dział), oraz pisanie o disi i twierdzenie, że nie piszesz o disi. Fakt – może nazwa firmy nie padła, ale ktokolwiek zorientowany w temacie wie, o kim mowa.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2013, 19:27
Posty: 1820 (56/126)
Skąd: Brzezina
Auto: ND '18
b: NB '00
b: BM '13
b: EC '97
b: BK '07

Postprzez popi2009 » 15 paź 2019, 08:24

wiec chipujcie swoje auta tam gdzie chcecie

każdy ma prawo do decyzji i każdy ma prawo do konstruktywnej krytyki

niestety aby móc wychwalać danego tunera lub ganić innego trzeba cokolwiek "liznąć" w tym zakresie. na forach niestety w większości są ludzie którzy nic nie wiedzą a udzielają milion informacji.

takie to czasy.
popi2009
 

Postprzez sevecc » 15 paź 2019, 09:48

Wiesz popi, deprecjonowanie kogoś na podstawie plotek też jest słabe.

Widziałeś osobiście jak pracuje DiSi i jak to robi?
Tak się składa, że ja robiłem u niego niecałe 2 lata temu i złego słowa nie mogę powiedzieć.
Pełna profeska, świetny kontakt i podejście indywidualne. Cały zabieg trwał u mnie ok 3 godzin, auto było hamowane kilka razy i po każdej próbie jeszcze optymalizowane dla osiągnięcia jak najlepszego wyniku.

Zrobiłem po modzie już 40 kkm i jestem bardzo zadowolony.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2016, 10:08
Posty: 397 (64/15)
Auto: Była:
Mazda 3 2.0 HB '17
Skypassion + safety
180KM by DiSi
Jest:
Mazda CX-30 100th Anniversary edition

Postprzez 85rabuk » 15 paź 2019, 15:17

Sevecc pochwał się wykresem?
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2018, 15:22
Posty: 139 (3/2)
Auto: mazda 3 sedan 2.0 120km 2017 rok

Postprzez child » 15 paź 2019, 19:07

@85rabuk, a gdzie twój można zobaczyć?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2013, 19:27
Posty: 1820 (56/126)
Skąd: Brzezina
Auto: ND '18
b: NB '00
b: BM '13
b: EC '97
b: BK '07

PostTen post został usunięty przez maku99 15 paź 2019, 20:48.

Postprzez maku99 » 15 paź 2019, 20:51

No to ja tez sie pochwalę i moge szczerze polecić;)
Załączniki
20180417_173040.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2017, 12:41
Posty: 171 (21/12)
Auto: M3 2017 (HB), MT120@172
SkyPassion+Safety, Et.Blue

Postprzez sevecc » 16 paź 2019, 08:27

Proszę :)
Załączniki
IMG_0148.jpeg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2016, 10:08
Posty: 397 (64/15)
Auto: Była:
Mazda 3 2.0 HB '17
Skypassion + safety
180KM by DiSi
Jest:
Mazda CX-30 100th Anniversary edition

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323