Różnice 120KM vs 165KM – oprogramowanie?
Spoko dzięki Krzysiek. Pozdrawiam
przemek24p584 napisał(a):Panowie więc moc jest ok i moment też? I czy coś może wzrosnąć po większym przebiegu? Jak myślicie?
Bardziej bym powiedział, że przebieg 17k km pewnie nie zmieniony brudny filtr powietrza + ponad 30 stopni zasysanego powietrza miały wpływ na wykres mocy, ale niutony super
male straty=mala moc silnika, co tutaj caly cas robice haloo , 120HP na kolach jest o.k , inne M3 przy 120HP na kolach maja wylyczona moc silnika kolo 170HP
Ostatnio edytowano 5 lip 2019, 22:10 przez Mirecsk38, łącznie edytowano 1 raz
esem napisał(a):Przecież moc to niutony x obroty. Jeżeli niutony super a moc do du... to znaczy że wykres mocy jest spier... Zrób sam wykres mnożąc moment przez obroty. A potem po zwrot kasy za nerwy.
Nie jest tak jak mówisz, Nn są lepiej niż OK co nie znaczy, że wszystko jest OK ale tez nie znaczy że wszystko jest źle. Skoro jak sam zauważyłeś że MOC+N x Obroty to skoro Moment jest lepiej niż dobry, to znaczy że niższa moc jest spowodowana zbyt szybkim spadkiem momentu przy najwyższych obrotach..
Jak kolega wyżej napisał, mały przebieg, być może filtr, na pewno gorące powietrze i jeszcze bym dodał.. być może auto nie do końca "wydmuchane", zawsze każdy silnik syskuje dobre kilka procent po przejechaniu z rozsądnym tempem trasy rzędu 500-1000km w krótki dość czasie (stare jak świat, ale zawsze działa)/
dawid2494 napisał(a):Ja po wirusie i na 100% nie wrócił bym na serie, chociaż ta też syto miała 146 KM
Odblokowałeś obecną trójkę czy poprzednią BM/BN bo we wpisie masz Enso a rok produkcji 2016?
ps
Juz sprawdziłem. Nie wiedziałem że wcześniej też występowało takie nazewnictwo.
Ostatnio edytowano 5 lip 2019, 13:45 przez lelo28, łącznie edytowano 1 raz
dawid2494 napisał(a):Ja po wirusie i na 100% nie wrócił bym na serie, chociaż ta też syto miała 146 KM
Widzę, że masz bardzo podobny wynik jak ja 146->173. pupy nie urywa, są mocniejsze ale kto jeździ cały czas na maxa. Najlepsze jest to, że silnik nie łapie zadyszki przy 4 500 rpm. Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie wzrósł też moment obrotowy w całym zakresie obrotów. Szczególnie w zakresie do 3 000,00 rpm, momentami 20-30 Nm.
ASO mazda nie ma takich narzedzi żeby to weryfikować
systemy diagnostyczne mazdy sa prymitywne porownujac je chociażby z koncernem VAG/Mercedes/BMW itd
systemy diagnostyczne mazdy sa prymitywne porownujac je chociażby z koncernem VAG/Mercedes/BMW itd
-
popi2009
crun napisał(a):Ale co w sytuacji jak serwisu gwarancyjnego wymaga serwis – faktycznie ASO nie weryfikuje mapy?
Przy serwisie nie weryfikują, ale np. w przypadku napraw awarii elektroniki, silnika, jego podzespołów (w szczególności gwarancyjnych) – mogą to zrobić.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości