Różnice 120KM vs 165KM – oprogramowanie?

Postprzez popi2009 » 20 sty 2019, 18:22

Zapraszam na profil FB pana o którym tu rozmawiamy i analizę wykresu ostatniej mazdy 3 tam robionej. Na dole wykresu macie wpis poślizg 3 procent

To znaczy ze wynik jest o te 3 procent zawyżony

Po co...... nie wnikam
popi2009
 

Postprzez adam_we » 21 sty 2019, 15:10

Kritik napisał(a):no w końcu, ktoś się odezwał, i dal odpowiedz i odnośnie gwarancji, i odnośnie usług DISItune

dzięki wielkie


Ja na wiosnę też planuję odblokować silnik. Dam znać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2018, 10:23
Posty: 177 (3/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 HB 2.0 '14

Postprzez Kritik » 21 sty 2019, 15:39

adam_we napisał(a):
Kritik napisał(a):no w końcu, ktoś się odezwał, i dal odpowiedz i odnośnie gwarancji, i odnośnie usług DISItune

dzięki wielkie


Ja na wiosnę też planuję odblokować silnik. Dam znać.


Twoje auto prawdopodobnie już nie ma gwarancji
i ASO jest wszystko jedno ca tam jest wgrane, jeżeli w ogóle będziesz odwiedzać ASO :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2018, 14:10
Posty: 795 (70/46)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 BN HB 2018, 2.0 120km, SkyEnergy Soul Red + Full LED

Postprzez Mirecsk38 » 21 sty 2019, 15:49

aktualne DISI na FB pokazalo G120 z 227Nm i 134HP na kolach ! bardzo ladny wynik
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2013, 10:22
Posty: 237 (2/6)
Auto: Mazda 6 GJ, 2.0 145HP, WGN

Postprzez adam_we » 21 sty 2019, 16:11

Kritik napisał(a):
adam_we napisał(a):
Kritik napisał(a):no w końcu, ktoś się odezwał, i dal odpowiedz i odnośnie gwarancji, i odnośnie usług DISItune

dzięki wielkie


Ja na wiosnę też planuję odblokować silnik. Dam znać.


Twoje auto prawdopodobnie już nie ma gwarancji
i ASO jest wszystko jedno ca tam jest wgrane, jeżeli w ogóle będziesz odwiedzać ASO :)


Bardziej chodziło mi o wrażenia po, może zacytowałem nieodpowiedni post <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2018, 10:23
Posty: 177 (3/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 HB 2.0 '14

Postprzez Grzesiek MOD » 22 sty 2019, 19:05

Ludzie dajcie już spokój z tym Aso i Sraso...Żadne Aso Mazdy nie ma w planie przeglądów okresowych podpinanie się pod OBD i kontrolowanie oprogramowania. Nie istnieje równierz powód aby jakkolwiek aktualizować sterownik silnika, to nie iOS ani Android żeby co rok podniecać się Upgradem.
Początkujący
 
Od: 30 cze 2018, 19:59
Posty: 10 (0/1)
Auto: Mazda 3 BM Nakama
Skyactive 2.0 120 +Virus

Postprzez DISItune » 23 sty 2019, 19:34

popi2009 napisał(a):Obrazek

Nie oceniam. Mam zdanie jednak ze profesjonalny tuner nie proponuje takich usług


Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem jaką ilość energii wkładasz w dyskredytowanie mojej wiedzy, doświadczenia i fachowości. Czasem można odnieść wrażenie że dostajesz od kogoś kasę za każdy taki wpis.

Żeby nie było niedomówień ja nikogo nie namawiam na modyfikację na drodze. Natomiast informuję, że w przypadku weekendu najzwyczajniej w świecie nie ma możliwości wynajęcia hamowni a modyfikację można spokojnie wykonać na drodze. Dla jednych wykres nie ma znaczenia inni go muszą mieć, każdemu wedle życzeń. Jedni chcą po prostu odblokowania inni pełnej modyfikacji. Jak ktoś jest przy okazji w weekend w Warszawie to może skorzystać, jak mu nie odpowiada to idzie do konkurencji albo przyjeżdża w tygodniu.

Skoro masz taką rozległą wiedzę na ten temat powinieneś wiedzieć, że samochody jeżdżą na co dzień po ulicy, nie po rolkach na hamowni i wykonana w warunkach drogowych modyfikacja uwzględnia więcej zmiennych. Większość MPSów stroiłem na drodze a na rolkach jedynie weryfikowaliśmy wynik. Ale na strojeniu MPSów też na pewno znasz się najlepiej i mógłbym się od Ciebie wiele nauczyć.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1471 (17/11)
Skąd: Warszawa
Auto: S197 GT 4.6 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez esem » 26 lut 2019, 08:26

Właśnie oddałem Madzię do odrdzewiania stelaża tylnych kanap. Jako zastępczy dostałem też mazdę 3 ale gołą i 120km.
Wrażenia, moje własne i dodam ze jestem emerytem <jupi>
Jazda miejska, do 3k się co najwyżej w porywach zbliżam. Auto jest mniej dynamiczne i tym egzemplarzem nie przepycham się tak łatwo w korkach. Może jeszcze nie dotarte (prawie rok i ledwo przekroczone 10kkkm) <co?>
Mam wrażenie, że jest efekt "długiej skrzyni" i stąd taka dynamika. Zrobienie ze 120i 165ę nie wniesie w jeździe miejskiej nic nowego.
Reasumując: w mieście "krótka" skrzynia robi różnicę <ok>
Jak się będą długo grzebać w rdzą to może uda mi się wyskoczyć na autostradę. Dam znać o moich wrażeniach. papa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2016, 09:24
Posty: 290 (2/8)
Skąd: Breslau
Auto: Mazda3 SkyPASSION, 2.0 165KM, HB, 2016

Postprzez child » 26 lut 2019, 08:47

esem napisał(a):Reasumując: w mieście "krótka" skrzynia robi różnicę <ok>


To na pewno, ale robi również różnicę, jeśli chodzi o spalanie ;)

Ja tam po mieście nie miałem żadnych problemów z mułowatością 120KM, nawet przed odblokowaniem. Jeśli jeździsz na codzień 165KM, to po przesiadce na 120KM musisz ogólnie jeździć na niższych biegach, żeby mieć porównywalną dynamikę.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2013, 18:27
Posty: 1556 (48/92)
Skąd: Brzezina
Auto: BM '13
NB '00
b: EC '97
b: BK '07

Postprzez adam_we » 26 lut 2019, 12:46

Zrobienie ze 120i 165ę nie wniesie w jeździe miejskiej nic nowego.


To widać na wykresie. Nie trzeba do tego testów ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2018, 10:23
Posty: 177 (3/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 HB 2.0 '14

Postprzez esem » 26 lut 2019, 12:59

adam_we napisał(a):
Zrobienie ze 120i 165ę nie wniesie w jeździe miejskiej nic nowego.


To widać na wykresie. Nie trzeba do tego testów ;P

Testy to określenie na wyrost ;P Podzieliłem się osobistymi wrażeniami <oczko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2016, 09:24
Posty: 290 (2/8)
Skąd: Breslau
Auto: Mazda3 SkyPASSION, 2.0 165KM, HB, 2016

Postprzez Mirecsk38 » 26 lut 2019, 13:22

child napisał(a):
esem napisał(a):Reasumując: w mieście "krótka" skrzynia robi różnicę <ok>


To na pewno, ale robi również różnicę, jeśli chodzi o spalanie ;)

Ja tam po mieście nie miałem żadnych problemów z mułowatością 120KM, nawet przed odblokowaniem. Jeśli jeździsz na codzień 165KM, to po przesiadce na 120KM musisz ogólnie jeździć na niższych biegach, żeby mieć porównywalną dynamikę.


dokladnie, bo u G165 na 4 to jest to samo co u G120 na 3 ;) i z G165 na 4 tez szalu niema
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2013, 10:22
Posty: 237 (2/6)
Auto: Mazda 6 GJ, 2.0 145HP, WGN

Postprzez esem » 26 lut 2019, 21:50

Spoko, jutro wracam do mojej 165 a 120 wraca jako zastępcze do dealera usuwającego rdzę ze stelaża. <nie powiem>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2016, 09:24
Posty: 290 (2/8)
Skąd: Breslau
Auto: Mazda3 SkyPASSION, 2.0 165KM, HB, 2016

Postprzez KrzysiekWPR » 6 mar 2019, 21:48

Czy ktoś realnie przy pomocy w miarę "racjonalnego sprzętu" sprawdził prawdziwe a nie katalogowe przyspieszenie 0-100km, elastyczność 60-100, 80-120, obu wersji silnikowych?. Nie znalalzłem wiarygodnych danych w necie.
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2018, 19:42
Posty: 86 (0/3)
Auto: Mazda 3 2.0 165 MT 2014 Skyactiv

Postprzez DISItune » 7 mar 2019, 07:30

Nie, ale niedawno zakupiłem sprzęt więc można to zorganizować. Musi się tylko znaleźć 2 chętnych właścicieli obu wersji silnikowych z Warszawy żeby najlepiej tego samego dnia przeprowadzić testy.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1471 (17/11)
Skąd: Warszawa
Auto: S197 GT 4.6 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Cichy 111 » 18 mar 2019, 20:57

Może i ja wrzuce swój kamyczek do kwestii odblokowania 120stki.Operacje przeprowadził pan disi na sławnym i mrocznym parkingu marketu.Moja opinia jest taka że jeżeli ktoś ma jakieś wątpliwości by to zrobić to nie ma żadnych obaw o silnik czy cokolwiek,auto jest zwyczajnie żywsze i lepiej przyspiesza.Co do spalania nie zauważyłem jakieś zmiany no może lekką ale noga jakby troche ostatnio ciężka .Ja jestem bardzo zadowolony z efektów,człowiek bardzo komunikatywny i kompetentny.Polecam bo warto i przy okazji pozdrawiam disi tune.A tak przy okazji zauważyłem że to auto ma wyższą prędkość maksymalną na piątym biegu niż szóstym.Maks na piątce to 220km/godz a na szóstce 205mk/godz taka ciekawostka.Wielokrotnie sprawdzone i przetestowane.
Początkujący
 
Od: 17 cze 2017, 22:31
Posty: 5 (0/1)
Auto: mazda 3 sedan 2015

Postprzez KrzysiekWPR » 19 mar 2019, 20:50

220lm po odblokowaniu rozumiem?, swoją drogą to testowałeś v-max przed odblokiem? pozdr
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2018, 19:42
Posty: 86 (0/3)
Auto: Mazda 3 2.0 165 MT 2014 Skyactiv

Postprzez popi2009 » 20 mar 2019, 08:15

u mnie w automacie przed odblokowaniem dochodziła licznikowo do 210. po odblokowaniu jechałem max 218km licznikowo ale to auto jest niestety tak wolne powyżej 180 że nie mają te proby sensu

170 niemieckich koni by rozpedzilo mazde spokojnie do 250
popi2009
 

Postprzez child » 20 mar 2019, 08:26

To ja mam jakiś inny samochód, bo licznikowe 218 to jechałem przed odblokowaniem :) Po odblokowaniu jeszcze nie sprawdzałem, bo czekam na letnie opony.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2013, 18:27
Posty: 1556 (48/92)
Skąd: Brzezina
Auto: BM '13
NB '00
b: EC '97
b: BK '07

Postprzez KrzysiekWPR » 20 mar 2019, 09:27

Przy prędkościach ▶200km h duże znaczenie mają wiatr i nachylenia /czasami mało widoczne/ sądzę że auta macie takie same.. ale warunki były inne. Wg katalogu max to 198 czy jakoś tak ale pewnie realne a nie licznikowe <nauka>
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2018, 19:42
Posty: 86 (0/3)
Auto: Mazda 3 2.0 165 MT 2014 Skyactiv

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323