Co do spadania obrotow przy zmianie biegow to zmiana z 1 na 2 na 120 poewnie skonczy sie dalej w uzytecznym zakresie ( choc z pewnoscia nizej ) podobnie jak w 165. Tylko ze 165 bedzie musiala wykonac druga zmiane biegu by wyjsc poza setke.
esem popatrz sobie na wykres chocby z postu na stronie viewtopic.php?f=495&t=168781&start=220
Lub tu jest wykres ze 165.
viewtopic.php?f=102&t=185432
Porownaj sobie nawet wychodziloby ze mocn na kolach bylaby wieksza niz w 165 o dyszke!
Zakres uzytecznych obrotow wyraznie sie zwieksza. To nie pozostanie bez wplywu na moc na kolach ktora w ostatnim przedziale jest wyraznie wyzsza niz przed odblokowaniem.
Do tego jak juz wspomniano w wyscigu jedzie sie na wyzszych obrotach, gdzie roznica bedzie nie tak widoczna oraz przyczepnoscia miedzy innymi wiec jak kupisz kijowe kapcie to i ze 120tka na dobrych kapciach przegrasz