Różnice 120KM vs 165KM – oprogramowanie?
Bzdury piszesz. Tak samo jak wcześniej wygadywałes brednie na temat tego, że skrzynia się rozpadnie.
Do 100km/h wygra ta z dłuższym przełożeniem.
Do 100km/h wygra ta z dłuższym przełożeniem.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Biniu napisał(a):Bzdury piszesz. Tak samo jak wcześniej wygadywałes brednie na temat tego, że skrzynia się rozpadnie.
Do 100km/h wygra ta z dłuższym przełożeniem.
Oczywiście, że NIE. 165 będzie szybsza o 0,7sek. I nie trzeba jechać do Ciebie na testy aby tego się dowiedzieć
P.S. Rozumiem, ze szukasz Klientów do odblokowywania przepustnicy

Jakie 0,7s czego ty się nawachales że takie bzdury wypisujesz? 0,7s wolniejsza to jest wersja 120konna. 45 koni słabsza.
Hit. 40% przyrost mocy nie spowoduje polepszenia czasu 0-100
Ciekawe co jeszcze kolega wymyśli.
Hit. 40% przyrost mocy nie spowoduje polepszenia czasu 0-100
Ciekawe co jeszcze kolega wymyśli.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Biniu napisał(a):Jakie 0,7s czego ty się nawachales że takie bzdury wypisujesz? 0,7s wolniejsza to jest wersja 120konna. 45 koni słabsza.
Hit. 40% przyrost mocy nie spowoduje polepszenia czasu 0-100![]()
Ciekawe co jeszcze kolega wymyśli.
Samochód nie mocą jedzie a momentem. Tego uczą w gimnazjum.

Jak podkręcisz 165 tak jak sugerujesz ludziom aby podkręcali 120 to będzie więcej niż 0,7 sekundy.

Wróć na fizykę do gimnazjum, bo widać nie chodziłeś na lekcje
Znowu się osmieszasz.
Liczy się moment przy konkretnych obrotach. Podczas testu przyspieszenie najefektywniej jechać w zakresie obrotow gdzie na wykresie moc jest najwyżej. Czyli w przypadku 3BM 2.0 trzeba ciągnąć do odcinki.
Wersja po odblokowaniu będzie miała zdecydowanie więcej momentu obrotowego w zakresie 4000-max rpm niż przed odblokowaniem. Czyli będzie wieksza moc na kołach czas do 100 spokojnie o sekundę się poprawi. Jestem w stanie na to postawić flaszkę dobrego alkoholu.
A ty już skończ wymyślać głupoty i kup sobie maść na ból pupy, bo widać strasznie cie boli, że ludzie z wersjami 120 po chipie mogą mieć rownie fajną 3 co ty ze swoim 165.

Liczy się moment przy konkretnych obrotach. Podczas testu przyspieszenie najefektywniej jechać w zakresie obrotow gdzie na wykresie moc jest najwyżej. Czyli w przypadku 3BM 2.0 trzeba ciągnąć do odcinki.
Wersja po odblokowaniu będzie miała zdecydowanie więcej momentu obrotowego w zakresie 4000-max rpm niż przed odblokowaniem. Czyli będzie wieksza moc na kołach czas do 100 spokojnie o sekundę się poprawi. Jestem w stanie na to postawić flaszkę dobrego alkoholu.
A ty już skończ wymyślać głupoty i kup sobie maść na ból pupy, bo widać strasznie cie boli, że ludzie z wersjami 120 po chipie mogą mieć rownie fajną 3 co ty ze swoim 165.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Po pierwsze – chłopaki, zluzujcie gumki w majtkach, bo zaczynanie wycieczki osobiste, a szkoda by było tracić taki ciekawy wątek 
Po drugie – jedynym powodem, dla którego odblokowana 120 miałaby mieć jakiekolwiek szanse 0-100 jest fakt, że akurat w 165 drugi bieg się kończy trochę wcześniej i trzeba wrzucić trójkę, ale raczej nie zniweluje to różnicy. Rzeczywiste porównanie było ciekawe
Po trzecie – nie wiem, skąd założenie, że celem odblokowania 120 jest uzyskanie takich parametrów jazdy, jak ma 165. Np. mi osobiście pasuje zestopniowanie skrzyni 120, a odblokowałbym po to, żeby te fajne długie biegi miały jakiś efekt na wysokich obrotach.
Dopisano 25 maja 2018, 08:54:
Wydaje mi się oczywiste, co mam na myśli, ale spróbuję wytłumaczyć.
Widzę (w uproszczeniu) dwa scenariusze jazdy:
* jazda z prędkością istotnie ograniczoną (najczęściej przez ruch uliczny) – tutaj większa moc/moment niewiele dają, najwyżej szybciej siądziemy na ogonie samochodzu jadącego 50km/h przed nami
Przy takiej jeździe życzyłbym sobie zestopniowania skrzyni, które pozwala na niskie zużycie paliwa, bo przyspieszenie i tak się nie przyda
* jazda z prędkością dowolną – tutaj oczywiście moc/moment się przydają, jazda taka jest z definicji "marnowaniem" paliwa
I teraz wytłumacz mi, dlaczego w pierwszym scenariuszu mam zużywać więcej paliwa (165) zamiast mniej paliwa (odblokowana 120)? I tak szybciej niż ruch uliczny nie pojadę.
Po drugie – jedynym powodem, dla którego odblokowana 120 miałaby mieć jakiekolwiek szanse 0-100 jest fakt, że akurat w 165 drugi bieg się kończy trochę wcześniej i trzeba wrzucić trójkę, ale raczej nie zniweluje to różnicy. Rzeczywiste porównanie było ciekawe
Po trzecie – nie wiem, skąd założenie, że celem odblokowania 120 jest uzyskanie takich parametrów jazdy, jak ma 165. Np. mi osobiście pasuje zestopniowanie skrzyni 120, a odblokowałbym po to, żeby te fajne długie biegi miały jakiś efekt na wysokich obrotach.
Dopisano 25 maja 2018, 08:54:
esem napisał(a):child napisał(a):... Ja chcę mieć niskie zużycie paliwa przy normalnej jeździe, a jak chcę pocisnąć, to mogę dusić po niższych biegach i wysokich obrotach. To właśnie daje odblokowana 120 ...
Czyli stracić zaoszczędzone paliwoAle co kto woli
Wydaje mi się oczywiste, co mam na myśli, ale spróbuję wytłumaczyć.
Widzę (w uproszczeniu) dwa scenariusze jazdy:
* jazda z prędkością istotnie ograniczoną (najczęściej przez ruch uliczny) – tutaj większa moc/moment niewiele dają, najwyżej szybciej siądziemy na ogonie samochodzu jadącego 50km/h przed nami
* jazda z prędkością dowolną – tutaj oczywiście moc/moment się przydają, jazda taka jest z definicji "marnowaniem" paliwa
I teraz wytłumacz mi, dlaczego w pierwszym scenariuszu mam zużywać więcej paliwa (165) zamiast mniej paliwa (odblokowana 120)? I tak szybciej niż ruch uliczny nie pojadę.
child ja nie mam interesu w tym, ale trzymajmy się faktów jakichś a nie wymyslajmy jakichś głupot na siłę, żeby udowodnić ze chip to marnowanie kasy.
Tak jak mówisz dzięki braku zmiany z 2 na 3 czas do 100 będzie lepszy. Tutaj różnice nie sa ogromne:
krotsza skrzynia
1-54km/h
2-93km/h
dłuższa
1-60km/h
2-113km/h
Na 3-4-5-6 biegu zaczynają się już duze różnice.
wg mnie właśnie ta dłuższa skrzynia po chipie jest fajniejszą opcją. Jak chcesz przypierdzielic to jest czym, a w trasie można poruszać się z dużą prędkością przy o wiele niższych obrotach.
W mieście rzadko kiedy jakiś wyścig spod świateł kończy się na więcej niż 120-130km/h a do tych prędkości nie będzie istotnych różnic w obu skrzynkach.
Tak jak mówisz dzięki braku zmiany z 2 na 3 czas do 100 będzie lepszy. Tutaj różnice nie sa ogromne:
krotsza skrzynia
1-54km/h
2-93km/h
dłuższa
1-60km/h
2-113km/h
Na 3-4-5-6 biegu zaczynają się już duze różnice.
wg mnie właśnie ta dłuższa skrzynia po chipie jest fajniejszą opcją. Jak chcesz przypierdzielic to jest czym, a w trasie można poruszać się z dużą prędkością przy o wiele niższych obrotach.
W mieście rzadko kiedy jakiś wyścig spod świateł kończy się na więcej niż 120-130km/h a do tych prędkości nie będzie istotnych różnic w obu skrzynkach.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Biniu napisał(a):Liczy się moment przy konkretnych obrotach. Podczas testu przyspieszenie najefektywniej jechać w zakresie obrotow gdzie na wykresie moc jest najwyżej. Czyli w przypadku 3BM 2.0 trzeba ciągnąć do odcinki.
I tutaj pojawia się wada 120 – ze względu na dłuższe biegi dłużej jesteś w nieefektywnym przedziale poniżej 4 tys. rpm. A nawet w zakresie powyżej 4 tys. rpm masz dłuższe przełożenia, czyli ta moc "mniej kręci kołami".
Dopisano 25 maja 2018, 09:01:
Biniu napisał(a):child ja nie mam interesu w tym, ale trzymajmy się faktów jakichś a nie wymyslajmy jakichś głupot na siłę, żeby udowodnić ze chip to marnowanie kasy.
Gdzie ja napisałem, że to marnowanie kasy? Przeciwnie, uważam właśnie, że to bardzo fajna opcja, dla mnie lepsza niż 165. Natomiast moim zdaniem przeceniasz wpływ faktu dodatkowej zmiany biegu, ale to już można rozstrzygnąć tylko eksperymentalnie.
Inną sprawą jest to, że jazda 0-100 jest sprawą czysto "laboratoryjną", niespotykaną w normalnym ruchu.
Przy 0-130/140 km/h to nie jest aż taka strata. Nie będzie to 20% wolniej jak wynika z ratio przełożeń.
Swoją drogą jako ciekawostka z danych technicznych skrzyni.
Przy połowie zakresu RPM na ostatnim biegu na krótkiej skrzyni jedzie się: 133,5 km/h
Na długiej przy tych samych RPM: 162,5 km/h
150 km/h na jednej skrzyni to 3640 rpm, a na drugiej 3000.
@child o tym pisał ten co fizyke tworzy na nowo.
Zgadzam się to tylko jakiś test osiągów
Swoją drogą jako ciekawostka z danych technicznych skrzyni.
Przy połowie zakresu RPM na ostatnim biegu na krótkiej skrzyni jedzie się: 133,5 km/h
Na długiej przy tych samych RPM: 162,5 km/h
150 km/h na jednej skrzyni to 3640 rpm, a na drugiej 3000.
child napisał(a):Gdzie ja napisałem, że to marnowanie kasy? Przeciwnie, uważam właśnie, że to bardzo fajna opcja, dla mnie lepsza niż 165. Natomiast moim zdaniem przeceniasz wpływ faktu dodatkowej zmiany biegu, ale to już można rozstrzygnąć tylko eksperymentalnie.
Inną sprawą jest to, że jazda 0-100 jest sprawą czysto "laboratoryjną", niespotykaną w normalnym ruchu.
@child o tym pisał ten co fizyke tworzy na nowo.
Zgadzam się to tylko jakiś test osiągów
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Biniu napisał(a):Wróć na fizykę do gimnazjum, bo widać nie chodziłeś na lekcjeZnowu się osmieszasz.
Liczy się moment przy konkretnych obrotach. Podczas testu przyspieszenie najefektywniej jechać w zakresie obrotow gdzie na wykresie moc jest najwyżej. Czyli w przypadku 3BM 2.0 trzeba ciągnąć do odcinki.
Wersja po odblokowaniu będzie miała zdecydowanie więcej momentu obrotowego w zakresie 4000-max rpm niż przed odblokowaniem. Czyli będzie wieksza moc na kołach czas do 100 spokojnie o sekundę się poprawi. Jestem w stanie na to postawić flaszkę dobrego alkoholu.
A ty już skończ wymyślać głupoty i kup sobie maść na ból pupy, bo widać strasznie cie boli, że ludzie z wersjami 120 po chipie mogą mieć rownie fajną 3 co ty ze swoim 165.
Sam się ośmieszasz
Chodzi o moment na kole czyli o siłę dającą przyspieszenie. Różnica momentów to 20%

Moc na kole to moment na kole x prędkość obrotowa koła. Brniesz w ślepą uliczkę (gimnazjum się kłania

Silniki (po odblokowaniu) będą miały te same momenty

Oczywiście jak w jednym samochodzie posadzisz Kubicę a w drugim blondynkę to Twoje teorie będą prawdziwe – do czasu aż się zamienią miejscami (samochodami).

Będą miały ten sam moment, zatem różnica przyspieszenia nie będzie wynosić tak jak przed odblokowaniem. A do 100 czas będzie lepszy, bo odpada zmiana przełożenia czyli jakieś 0,3-0,5s.
W wykastrowanej wersji podczas maksymalnego przyspieszania moment nie jest taki sam. Taki sam jest tylko w zakresie 0-4000 rpm ale tego zakresu podczas wyścigu się nie wykorzystuje.
To ty napisałeś, że po odblokowaniu czas do 100 wersji 120 sie nie zmieni co jest debilizmem.
W wykastrowanej wersji podczas maksymalnego przyspieszania moment nie jest taki sam. Taki sam jest tylko w zakresie 0-4000 rpm ale tego zakresu podczas wyścigu się nie wykorzystuje.
To ty napisałeś, że po odblokowaniu czas do 100 wersji 120 sie nie zmieni co jest debilizmem.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Biniu napisał(a):Będą miały ten sam moment, zatem różnica przyspieszenia nie będzie wynosić tak jak przed odblokowaniem...
Nie będą miały tego samego momentu – kiedy to zrozumiesz

Dopiero po wymianie przekładni momenty się zrównają.
Na kołach będzie moment tylko o 20% mniejszy w zakresie 4000-6500. Przed odblokowaniem ten moment na kołach jest przy 5800 obrotów 150Nm x przełożenie, po modyfikacji ecu 200Nm x przełożenie. Czyli przed odblokowaniem nie był w zakresie wyścigowym mniejszy o 20% a dużo więcej. Stąd czas przyspieszenia 0-100 ulegnie znaczącej poprawie.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Biniu napisał(a):Na kołach będzie moment tylko o 20% mniejszy w zakresie 4000-6500. Przed odblokowaniem ten moment na kołach jest przy 5800 obrotów 150Nm x przełożenie, po modyfikacji ecu 200Nm x przełożenie. Czyli przed odblokowaniem nie był w zakresie wyścigowym mniejszy o 20% a dużo więcej. Stąd czas przyspieszenia 0-100 ulegnie znaczącej poprawie.
W każdym zakresie moment na kole (siła napędowa) będzie o 20 procent mniejsza. A przyśpieszenie to siła / masę.
Przyśpieszenie pewnie ulegnie jakiejś poprawie ale 165 też można czipować i co wtedy?
Nie jakiejś tylko znaczącej.
Wersja 120KM przed chipem w zakresie wyścigowym nie ma 20% mniej moment na kołach. Tylko ma 30-40% mniej momentu na silniku i jeszcze do tego zmniejszonego przez ecu 20% momentu na kołach mniej.
Także pisanie, że po chipie nic się nie zmieni w kwestii przyspieszenia to plecenie głupot.
Wersja 120KM przed chipem w zakresie wyścigowym nie ma 20% mniej moment na kołach. Tylko ma 30-40% mniej momentu na silniku i jeszcze do tego zmniejszonego przez ecu 20% momentu na kołach mniej.
Także pisanie, że po chipie nic się nie zmieni w kwestii przyspieszenia to plecenie głupot.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Biniu napisał(a):Nie jakiejś tylko znaczącej.
Wersja 120KM przed chipem w zakresie wyścigowym nie ma 20% mniej moment na kołach. Tylko ma 30-40% mniej momentu na silniku i jeszcze do tego zmniejszonego przez ecu 20% momentu na kołach mniej.
Także pisanie, że po chipie nic się nie zmieni w kwestii przyspieszenia to plecenie głupot.
Jak nie wymienisz przekładni głównej to te 20 procent zawsze zostanie. Czyli

I żadne Twoje zaklęcia tego nie zmienią
to ja dodam swoje 3 grosze
– pie r do lenie że 45 koni nic nie da w przyspieszeniu do setki bo moment się nie zmienia to mniej więcej jak wciskanie kitu że droga benzyna lepsza niż tania
– po drugie u mnie z ponad 10s do setki (automat 120 koni) spadło poniżej 8,5 po odblokowaniu
– po trzecie fakt jest taki to co mówił przedmówca że skrzynia w 120 (zarówno automat jak i manual) jest średnia – bo w automacie też 93 jest na 2 biegu. dlaczego? po odblokowaniu co do zasady predkosc maksymalna mi nie wzrosła a dlaczego? bo przy tam nie pamiętam ok 190km/h auto zmienia bieg z 4 na 5 (na 4 już się nie da jechać bo odcięcie) i jest te ok 4500 obrotow które sa za niskie aby auto się rzopedzilo więcej niż do tych 210 licznikowych
– pie r do lenie że 45 koni nic nie da w przyspieszeniu do setki bo moment się nie zmienia to mniej więcej jak wciskanie kitu że droga benzyna lepsza niż tania
– po drugie u mnie z ponad 10s do setki (automat 120 koni) spadło poniżej 8,5 po odblokowaniu
– po trzecie fakt jest taki to co mówił przedmówca że skrzynia w 120 (zarówno automat jak i manual) jest średnia – bo w automacie też 93 jest na 2 biegu. dlaczego? po odblokowaniu co do zasady predkosc maksymalna mi nie wzrosła a dlaczego? bo przy tam nie pamiętam ok 190km/h auto zmienia bieg z 4 na 5 (na 4 już się nie da jechać bo odcięcie) i jest te ok 4500 obrotow które sa za niskie aby auto się rzopedzilo więcej niż do tych 210 licznikowych
-
popi2009
esem napisał(a):Biniu napisał(a):Nie jakiejś tylko znaczącej.
Wersja 120KM przed chipem w zakresie wyścigowym nie ma 20% mniej moment na kołach. Tylko ma 30-40% mniej momentu na silniku i jeszcze do tego zmniejszonego przez ecu 20% momentu na kołach mniej.
Także pisanie, że po chipie nic się nie zmieni w kwestii przyspieszenia to plecenie głupot.
Jak nie wymienisz przekładni głównej to te 20 procent zawsze zostanie. Czyli![]()
I żadne Twoje zaklęcia tego nie zmienią
Ale to Ty pisałeś że po chipie czas do 100 się nie zmieni. Ja nic nie mówiłem, że nie będzie 20% mniejszy moment na kołach.
20% mniejszy moment na kole nie oznacza 20% gorszego przyspieszenia. Trzeba by zrobić pomoar i tyle. Nawet jakby miała być wersja z dłuższa skrzynia 0,2-0,3 s wolniejsza do 100 (choć ja uważam, że brak redukcji z 2na3 podczas pomiaru 0-100 powinien zniwelować ten 20% mniejszy moment na kołach) to pupą tego nie odczujesz. Więc sens chipa jak najbardziej jest.
Dopisano 25 maja 2018, 15:52:
popi2009 napisał(a): u mnie z ponad 10s do setki (automat 120 koni) spadło poniżej 8,5 po odblokowaniu
No to poprawa mega, ale to było wiadomo, bo przyrost mocy też jest znaczny. Zwłaszcza w ujęciu do masy pojazdu
W automacie akurat nie trudno o powtarzalne wyniki skoro cała rola kierowcy skupia się do wciśnięcia gazu w podłogę.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Przyspieszenie zależy od mocy na kołach, a nie od momentu obrotowego silnika.
Wystarczy porównać dane katalogowe samochodów z silnikami benzynowymi i dieslami o tej samej mocy. Zazwyczaj przyspieszenia 0-100 mają bardzo zbliżone.
Nie mam na myśli tu testów przyspieszenia 60-100 na 4 biegu, tylko normalne sprinty do odcięcia z wykorzystaniem maksymalnej dostępnej mocy.
Odblokowana 120 musi być szybsza 0-100 od zwykłej 120 ponieważ 100km/h będzie osiągać przy mocy ok 170KM a nie 130KM.
Jednak przyspieszając odblokowaną 120, przy zmianie biegów obroty będą bardziej spadać niż w 165, wiec 120 będzie musiała się wkręcać zawsze z niższej mocy, dlatego 165 powinna być nieco szybsza.
Bardzo ciekawy byłby pojedynek na 400m wersji 120 OC i 165, który by rozwiał nasze wątpliwości.
Wystarczy porównać dane katalogowe samochodów z silnikami benzynowymi i dieslami o tej samej mocy. Zazwyczaj przyspieszenia 0-100 mają bardzo zbliżone.
Nie mam na myśli tu testów przyspieszenia 60-100 na 4 biegu, tylko normalne sprinty do odcięcia z wykorzystaniem maksymalnej dostępnej mocy.
Odblokowana 120 musi być szybsza 0-100 od zwykłej 120 ponieważ 100km/h będzie osiągać przy mocy ok 170KM a nie 130KM.
Jednak przyspieszając odblokowaną 120, przy zmianie biegów obroty będą bardziej spadać niż w 165, wiec 120 będzie musiała się wkręcać zawsze z niższej mocy, dlatego 165 powinna być nieco szybsza.
Bardzo ciekawy byłby pojedynek na 400m wersji 120 OC i 165, który by rozwiał nasze wątpliwości.
Tu nie ma wątpliwości. Czym dłuższy dystans tym 165KM będzie bardziej odjeżdżać, ale tak jak mówisz ciekawe jaka różnica
do 100-120 wersja 120KM po odblokowaniu ma szanse być szybciej (brak zmiany biegów z 2 na 3). Jednak wg mnie na codzien nie będą to bardzo odczuwalne różnice. Na pewno dłuższa skrzynia sprzyja eko drivingowi, ale też nie jest jakoś wybitnie długa ta skrzynia.
A moc na kołach zależy od tego jaki moment obrotowy jest przy danych oborotach silnika. To wszystko jest ze sobą powiązane kwestia po prostu przez co pomnozysz. Oczywiście w mocy na kołach dochodza straty napędu.
A moc na kołach zależy od tego jaki moment obrotowy jest przy danych oborotach silnika. To wszystko jest ze sobą powiązane kwestia po prostu przez co pomnozysz. Oczywiście w mocy na kołach dochodza straty napędu.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość