BŁAD P0038 I P0140
1, 2
Należy udać się do elektryka
Myślę ze to nie jest sonda.
Po odłączeniu 1 sondy jest błąd p0031.
Po odłączeniu 2 sądy jest błąd p0037.
A u mnie jest p0038.
Dopisano 27 lis 2024, 19:53:
Byłem u 3 elektryków i tylko potrafią czytać błędy. I tylko wymienić sondę.
Po odłączeniu 1 sondy jest błąd p0031.
Po odłączeniu 2 sądy jest błąd p0037.
A u mnie jest p0038.
Dopisano 27 lis 2024, 19:53:
Andrzej2010 napisał(a):Należy udać się do elektryka
Byłem u 3 elektryków i tylko potrafią czytać błędy. I tylko wymienić sondę.
- Od: 14 kwi 2019, 21:20
- Posty: 44
- Auto: Mazda 3 2,0 b 2014 rok
gen III
simson12 napisał(a): u mnie tylko jest na grzałkę 12v
Wypnij sondę II,
Włącz zapłon ;
– sprawdziłeś że jest 12V,
– podepnij żarówkę 21 W do dwóch przewodów idących na grzałkę,
– żarówka powinna świecić,
Żarówka świeci przy połączeniu z masą, czyli ;
-brak masy na przewodzie drugim białym ,
Masą steruje sterownik silnika;
– drugi biały przewód prowadzi do sterownika ,
– prawdopodobnie – tu nie ma przejścia
-brak masy na przewodzie drugim białym ,
Masą steruje sterownik silnika;
– drugi biały przewód prowadzi do sterownika ,
– prawdopodobnie – tu nie ma przejścia
Wszystkie cztery przewody prowadzą do sterownika, każdy przewód ma przejście z kostki do sterownika.
Pewnie coś poszło w sterowniku.
Dopisano 29 lis 2024, 19:36:
Mam taki sam sterownik, tylko nie sprawdzę bo immobilizer nie będzie działał.
Pewnie coś poszło w sterowniku.
Dopisano 29 lis 2024, 19:36:
Mam taki sam sterownik, tylko nie sprawdzę bo immobilizer nie będzie działał.
- Od: 14 kwi 2019, 21:20
- Posty: 44
- Auto: Mazda 3 2,0 b 2014 rok
gen III
Grzałki sond – zasilane są z przekaźnika wtrysku
Drugi biały przewód prowadzi do sterownika ,
– prawdopodobnie – tu nie ma przejścia elektrycznego,
Ten przewód musi być drożny elektrycznie i przenieść moc 21 W żarówki
Udaj się do kumatego mechanika zajmującego się Mazdą
– prawdopodobnie – tu nie ma przejścia elektrycznego,
Ten przewód musi być drożny elektrycznie i przenieść moc 21 W żarówki
Udaj się do kumatego mechanika zajmującego się Mazdą
Masa nie powinna być na przewodzie od grzałki, tylko na innym przewodzie.
Ale faktycznie masa nie wychodzi z sterownika, czyli jest coś spalone w sterowniku.
Dopisano 30 lis 2024, 10:34:
Czy może któryś z kolegów rozbierał taki sterownik?
Ale faktycznie masa nie wychodzi z sterownika, czyli jest coś spalone w sterowniku.
Dopisano 30 lis 2024, 10:34:
Czy może któryś z kolegów rozbierał taki sterownik?
- Od: 14 kwi 2019, 21:20
- Posty: 44
- Auto: Mazda 3 2,0 b 2014 rok
gen III
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości