Stelaż oparcia tylnej kanapy – rdza
Szybko to się pchły łapie i je z jednej miski. To jest żenujące że nie wymienli na orginalną część. Aby to zrobić dobrze trzeba najpierw dobrze oczyścić z rdzy( już widzę jak pan Heniu z Ryśkiem jadą drucianą szczotą rudą bachę ) następnie pomalować farbą wiążącą rdzę i po 24h kolejną farbą i znów poczekać aż wyschnie. Pewnie ruda sobie tańczy pod tą ich farbą w najlepsze.
Czyli tak jak mi tłumaczyli w ASO. Pochlapać czymś co widać bo MMPOL zwraca tylko za materiał a za robociznę już nie
Jestem wstępnie umówiony na przełom styczeń / luty – bo jeszcze negocjują technologię i cenę. Pytanie czy ma to sens
Jestem wstępnie umówiony na przełom styczeń / luty – bo jeszcze negocjują technologię i cenę. Pytanie czy ma to sens
U mnie wysłany mail 6.12 do MMPOL, na drugi dzień zaraz odpowiedź, żebym wskazał serwis ASO. Wskazałem serwis i cisza... przypomniałem się mailowo 18.12 i nadal zero odpowiedzi
Po Nowym Roku trzeba będzie znowu się przypomnieć, może okres Świąteczny, ASO zajęte
Po Nowym Roku trzeba będzie znowu się przypomnieć, może okres Świąteczny, ASO zajęte
- Od: 28 lut 2016, 18:25
- Posty: 11
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 BN 2.0 AT
Witam wszystkich. To mój pierwszy post. Wczoraj przeczytałem cały wątek i z samego rana sprawdziłem jak to u mnie wygląda. Samochód kupiony 2 miesiące temu w Niemczech i tam będzie jeżdżony i serwisowany. Zgłosiłem dzisiaj do ASO, zobaczymy jak zareagują.
- Od: 24 gru 2018, 13:21
- Posty: 3
- Auto: Mazda 3 III HB, 2.0 120 KM, 2018
W mojej Maździe 3 2017 HB 120KM zakupionej we wrześniu 2018 r. z salonu, kanapa również nadawała się do wymiany. Sprawę zgłosiłem do serwisu Mazdy w miejscu zakupu. Stwierdzenie wady nastąpiło drogą elektroniczą, a termin naprawy wyznaczony został na początek stycznia 2019 r. Kanapa została oczyszczona z naloty i zabepieczona przed dalszą korozją. Przy okazji wstawię zdjęcia po serwisie. Pamiętajcie, że należy wam się auto zastępcze w ramach assistance na czas naprawy na koszt producenta.
- Od: 31 sie 2018, 11:01
- Posty: 2
- Auto: Mazda3 HB
duzers napisał(a):jaro93 napisał(a):duzers napisał(a):
...I napisz ile zapłaciłeś.
Czemu miałby za to płacić??? Jest to naprawa gwarancyjna.
Była wcześniej mowa, że robocizna płatna, a materiały nie.
Miałem to samo robione – wszystko na koszt ASO
Wczoraj odebrałem swoją 3. Trochę im zajęło zrobienie tego stelaża bo aż 2 tygodnie... Nie mniej efekt jest bardzo dobry. Nie śmierdzi w aucie, stelaż pomalowany dokładnie – wydaje mi się że z obu stron (ciężko stwierdzić przy -6..). Na czas gdy auto było w serwisie dostałem CX3. Nie płaciłem ani za auto zastępcze ani za materiał ani za robociznę
Ostatnio edytowano 26 sty 2019, 14:24 przez Moras, łącznie edytowano 1 raz
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości