Stelaż oparcia tylnej kanapy – rdza

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Kamilloeus » 16 gru 2018, 21:35

Szybko to się pchły łapie i je z jednej miski. To jest żenujące że nie wymienli na orginalną część. Aby to zrobić dobrze trzeba najpierw dobrze oczyścić z rdzy( już widzę jak pan Heniu z Ryśkiem jadą drucianą szczotą rudą bachę ) następnie pomalować farbą wiążącą rdzę i po 24h kolejną farbą i znów poczekać aż wyschnie. Pewnie ruda sobie tańczy pod tą ich farbą w najlepsze.
Początkujący
 
Od: 13 wrz 2018, 15:36
Posty: 19 (0/1)
Auto: Mercedes GLC suv 2.0 211km. 2019

Postprzez kubala147 » 16 gru 2018, 23:58

Macie photo po naprawie stelaża?

Swoje wrzucę jutro <faja>
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2017, 17:11
Posty: 105 (5/0)
Auto: Mazda 3, benzyna 1998cm3, 2016

Postprzez esem » 17 gru 2018, 07:07

kubala147 napisał(a):Macie photo po naprawie stelaża?

Swoje wrzucę jutro <faja>

Z obu stron (blachy) ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2016, 09:24
Posty: 293 (2/8)
Skąd: Breslau
Auto: Mazda3 SkyPASSION, 2.0 165KM, HB, 2016

Postprzez kubala147 » 17 gru 2018, 19:04

Z obu raczej nie wrzucę natomiast z wierzchu jak najbardziej. Tył ( od strony gąbki nie jest zabezpieczony). Czuć gładki metal . Ma inną fakturę niż ten pomalowany.

Poniżej zdjęcie

IMAG2162.jpg
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2017, 17:11
Posty: 105 (5/0)
Auto: Mazda 3, benzyna 1998cm3, 2016

Postprzez Kritik » 17 gru 2018, 21:21

jak nie z jednej strony rdza zeżre metal, to z drugiej

ok, prawdopodobnie pomaluje sobie to sam, latem, porządnie, jak dla siebie....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2018, 14:10
Posty: 808 (71/49)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 BN HB 2018, 2.0 120km, SkyEnergy Soul Red + Full LED

Postprzez esem » 18 gru 2018, 07:15

Czyli tak jak mi tłumaczyli w ASO. Pochlapać czymś co widać bo MMPOL zwraca tylko za materiał a za robociznę już nie <czytaj>
Jestem wstępnie umówiony na przełom styczeń / luty – bo jeszcze negocjują technologię i cenę. Pytanie czy ma to sens :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2016, 09:24
Posty: 293 (2/8)
Skąd: Breslau
Auto: Mazda3 SkyPASSION, 2.0 165KM, HB, 2016

Postprzez Kliszek M3 » 20 gru 2018, 13:00

Mazda 3 BM 2015 r – Meksyk
Czyściutko. Jest garażowana.
Załączniki
IMG_20181220_125410.jpg
IMG_20181220_125607.jpg
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2015, 21:44
Posty: 587 (36/11)
Skąd: B-stok
Auto: Było:
* Audi A8 D3 3.0 TDI 233 KM 2007r.
* Mazda3 BM Skyactiv-G 165; SkyPassion HB; 2015r. MT Soul Red :)
Jest:
* Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI + DSG/ 220 KM 2015r.

Postprzez Dominik90 » 22 gru 2018, 19:12

U mnie wysłany mail 6.12 do MMPOL, na drugi dzień zaraz odpowiedź, żebym wskazał serwis ASO. Wskazałem serwis i cisza... przypomniałem się mailowo 18.12 i nadal zero odpowiedzi :)
Po Nowym Roku trzeba będzie znowu się przypomnieć, może okres Świąteczny, ASO zajęte :|
Początkujący
 
Od: 28 lut 2016, 17:25
Posty: 11
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 3 BN 2.0 AT

Postprzez luca985 » 28 gru 2018, 11:12

Zgłosiłem się do Aso Bemo Motors w Warszawie 06.12.2018r. Do tej pory zero odpowiedzi, dodzwonić się na serwis to jakiś kosmos. Maila do centrali nie wysyłalem. Ktoś z Was miał podobnie, że zero odezwu?
Początkujący
 
Od: 8 maja 2018, 09:37
Posty: 5
Auto: Mazda 3 HB 2.0 120KM 2018 SkyPassion

Postprzez Moras » 28 gru 2018, 12:29

Napisz maila do centrali, wtedy centrala dzwoni do wybranego ASO.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 kwi 2017, 15:59
Posty: 47 (7/1)
Skąd: Śląsk
Auto: Mazda 3 BM, 165KM

Postprzez thaboreth » 28 gru 2018, 13:08

Witam wszystkich. To mój pierwszy post. Wczoraj przeczytałem cały wątek i z samego rana sprawdziłem jak to u mnie wygląda. Samochód kupiony 2 miesiące temu w Niemczech i tam będzie jeżdżony i serwisowany. Zgłosiłem dzisiaj do ASO, zobaczymy jak zareagują.
Załączniki
IMG_1343.JPG
IMG_1344.JPG
Początkujący
 
Od: 24 gru 2018, 12:21
Posty: 3
Auto: Mazda 3 III HB, 2.0 120 KM, 2018

Postprzez mtolek » 8 sty 2019, 11:22

W mojej Maździe 3 2017 HB 120KM zakupionej we wrześniu 2018 r. z salonu, kanapa również nadawała się do wymiany. Sprawę zgłosiłem do serwisu Mazdy w miejscu zakupu. Stwierdzenie wady nastąpiło drogą elektroniczą, a termin naprawy wyznaczony został na początek stycznia 2019 r. Kanapa została oczyszczona z naloty i zabepieczona przed dalszą korozją. Przy okazji wstawię zdjęcia po serwisie. Pamiętajcie, że należy wam się auto zastępcze w ramach assistance na czas naprawy na koszt producenta.
Załączniki
20181128_190746.jpg
20181128_190751.jpg
20181128_190759.jpg
20181128_190801.jpg
Początkujący
 
Od: 31 sie 2018, 10:01
Posty: 2
Auto: Mazda3 HB

Postprzez esem » 8 sty 2019, 11:26

Została oczyszczona i zabezpieczona jednostronnie czy dwustronnie <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2016, 09:24
Posty: 293 (2/8)
Skąd: Breslau
Auto: Mazda3 SkyPASSION, 2.0 165KM, HB, 2016

Postprzez duzers » 10 sty 2019, 12:15

esem napisał(a):Została oczyszczona i zabezpieczona jednostronnie czy dwustronnie <co?>


...I napisz ile zapłaciłeś.
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2016, 17:04
Posty: 43 (1/0)
Auto: Mazda 3 BM Enso HB 2016

Postprzez jaro93 » 11 sty 2019, 11:38

duzers napisał(a):
...I napisz ile zapłaciłeś.


Czemu miałby za to płacić??? Jest to naprawa gwarancyjna.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2018, 14:42
Posty: 119 (1/12)
Skąd: Wodzisław Śląski
Auto: Mazda 3 BN SkyEnergy 2.0 120KM 2018

Postprzez witurb » 12 sty 2019, 11:12

Z szybkim biciem serca dzisiaj sprawdzałem kanapę i... czysto. Nie ma ani jednego drobnego śladu rdzy, nalotu rdzy.
Rok produkcji 2015, dopłynęła z Meksyku w 2016 roku.
Początkujący
 
Od: 3 lut 2016, 20:24
Posty: 29
Auto: Mazda 3 SkyPassion, 2.0 120 KM, 2015

Postprzez duzers » 23 sty 2019, 23:00

jaro93 napisał(a):
duzers napisał(a):
...I napisz ile zapłaciłeś.


Czemu miałby za to płacić??? Jest to naprawa gwarancyjna.


Była wcześniej mowa, że robocizna płatna, a materiały nie.
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2016, 17:04
Posty: 43 (1/0)
Auto: Mazda 3 BM Enso HB 2016

Postprzez Adrian200 » 24 sty 2019, 07:31

Całość za darmo.
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2017, 17:43
Posty: 98 (6/3)
Auto: Mazda 3 2.0 120KM 2018 SKY-PASSION + NAVI

Postprzez jaro93 » 24 sty 2019, 13:40

duzers napisał(a):
jaro93 napisał(a):
duzers napisał(a):
...I napisz ile zapłaciłeś.


Czemu miałby za to płacić??? Jest to naprawa gwarancyjna.


Była wcześniej mowa, że robocizna płatna, a materiały nie.


Miałem to samo robione – wszystko na koszt ASO
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2018, 14:42
Posty: 119 (1/12)
Skąd: Wodzisław Śląski
Auto: Mazda 3 BN SkyEnergy 2.0 120KM 2018

Postprzez Moras » 25 sty 2019, 11:45

Wczoraj odebrałem swoją 3. Trochę im zajęło zrobienie tego stelaża bo aż 2 tygodnie... Nie mniej efekt jest bardzo dobry. Nie śmierdzi w aucie, stelaż pomalowany dokładnie – wydaje mi się że z obu stron (ciężko stwierdzić przy -6..). Na czas gdy auto było w serwisie dostałem CX3. Nie płaciłem ani za auto zastępcze ani za materiał ani za robociznę ;)
Załączniki
IMG_20190125_103447.jpg
Ostatnio edytowano 26 sty 2019, 13:24 przez Moras, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 kwi 2017, 15:59
Posty: 47 (7/1)
Skąd: Śląsk
Auto: Mazda 3 BM, 165KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: dobrzyn22 i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323