Moduł domykania szyb
Czy jest możliwość w naszych M3 podpięcie modułu domykania szyb? Urządzenia takie są w sklepach, ale czy nie będą się "gryzły" z automatyką/softem w naszych autach? A może można to uaktywnić programowo?
Witam, ja zamontowałem do mojej Mazda ten moduł:
https://m.de.aliexpress.com/item/32717238858.html#autostay
Wszytko dziala jak marzenie. Nie ma problemów z niczym, składanie lusterek działa, pilot działa, keyless też.
Montaż trwa góra 30 minut i jest prosty jak drut.
Pozdrawiam
https://m.de.aliexpress.com/item/32717238858.html#autostay
Wszytko dziala jak marzenie. Nie ma problemów z niczym, składanie lusterek działa, pilot działa, keyless też.
Montaż trwa góra 30 minut i jest prosty jak drut.
Pozdrawiam
JWSulak napisał(a):Montaż trwa góra 30 minut i jest prosty jak drut.
możesz napisać jak wygląda montaż, czy wpina się ten moduł w fabryczną instalację (czy wymagana jest jakaś ingerencja w okablowanie czy plyg&play)?
Wpina się w instalacje pomiędzy fabryczne wtyczki. Nie trzeba przerabiać żadnych kabli. Zupełnie plug n play, tylko szybę kierowcy trzeba znowu zaprogramowac. Otworzyć do końca i zamknąć do końca.
Namiary masz w linku który zamieściłem, wysyłają do polski. Producenta nie znam, jakiś chińczyk, nie umiem krzaczków czytać.
Dane, typ, model mnie nie interesowały ważne że pasuje do Mazdy 3 bm i działa bez zarzutu.
Działają następujące funkcje:
– domykanie szyb przy zamknięciu auta (obojętne czy pilot, przycisk na klamce czy samoistne zamknięcie po odejściu od auta)
– domykanie na przez pilota ( 2x razy zamknij na pilocie)
– otwieranie przez pilota ( otwórz zamknij otwórz)
– otworzenie kilkucentymetrowych szczelin ( zamknij otwórz zamknij)
– funkcja komfort wszystkich szyb z panelu kierowcy
Dane, typ, model mnie nie interesowały ważne że pasuje do Mazdy 3 bm i działa bez zarzutu.
Działają następujące funkcje:
– domykanie szyb przy zamknięciu auta (obojętne czy pilot, przycisk na klamce czy samoistne zamknięcie po odejściu od auta)
– domykanie na przez pilota ( 2x razy zamknij na pilocie)
– otwieranie przez pilota ( otwórz zamknij otwórz)
– otworzenie kilkucentymetrowych szczelin ( zamknij otwórz zamknij)
– funkcja komfort wszystkich szyb z panelu kierowcy
W którym miejscu wpina się to w instalację?
Możesz podesłać scan /zdjęcie instrukcji?
Możesz podesłać scan /zdjęcie instrukcji?
Zamówiłem, dotarło, zamontowałem, śmiga.
Instalacja banalna, tyle że trzeba dobrze ułożyć moduł i wtyczkę po lewej bo zapasu miejsca wiele nie ma.
Całość zajęła max 30min razem z zipowaniem kabli i owijaniem wtyczek by nie stukały.
Fajne funkcje, ale dość śmiesznie działa tryb auto dla pozostałych szyb. Żeby same się otworzyły/zamknęły trzeba kliknąć ok pół sekundy. Krótszy strzał z guzika lub długie przetrzymanie powoduje zatrzymanie się szyby. Idzie to wyczuć.
Tryb uchyłu robi szczeliny na ok 2cm.
Raz niechcący otworzyłem przyciskiem z klamki wszystkie szyby, więc modułowi obojętne czym otwieramy i zamykamy. Chyba otworzyłem i zamknąłem pilotem, po czym od razu otworzyłem z klamki, także i takie hybrydy odczytuje. Za taką kasę nie ma się co zastanawiać. U mnie w pudełku była tylko ta kartka z fotką. Żadnych testowych kroków się nie robi.
Dzięki za linka.
Instalacja banalna, tyle że trzeba dobrze ułożyć moduł i wtyczkę po lewej bo zapasu miejsca wiele nie ma.
Całość zajęła max 30min razem z zipowaniem kabli i owijaniem wtyczek by nie stukały.
Fajne funkcje, ale dość śmiesznie działa tryb auto dla pozostałych szyb. Żeby same się otworzyły/zamknęły trzeba kliknąć ok pół sekundy. Krótszy strzał z guzika lub długie przetrzymanie powoduje zatrzymanie się szyby. Idzie to wyczuć.
Tryb uchyłu robi szczeliny na ok 2cm.
Raz niechcący otworzyłem przyciskiem z klamki wszystkie szyby, więc modułowi obojętne czym otwieramy i zamykamy. Chyba otworzyłem i zamknąłem pilotem, po czym od razu otworzyłem z klamki, także i takie hybrydy odczytuje. Za taką kasę nie ma się co zastanawiać. U mnie w pudełku była tylko ta kartka z fotką. Żadnych testowych kroków się nie robi.
Dzięki za linka.
Gdyby ktoś jeszcze montował u siebie ten bajer miałbym prośbę o zdjęcie wtyczek, które się do tego wpina. Interesują mnie kolory z racji tego, że nie ma wersji dla "jeżdżących inaczej". Może wystraszyło by zwykłe zamienienie pinów...
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Zauważ że w tej wiązce oprócz wtyczek do samej puchy modułu masz 2 wiszące wtyczki i 2 pasujące do nich GNIAZDA. Wniosek jest jeden. Fabryczne wtyczki wypinasz (jedną z panelu przycisków w tapicerce i jedną w okolicach zamku) i w ich miejsce wpinasz identyczne wtyczki z modułu. Natomiast te wypięte fabryczne wpinasz go gniazd w module. Także wiązki o które pytasz trzeba wykorzystać do takiego bypasa trochę. Ta czarna kostka to bezpiecznik. Jak już kolega pisał nie da się tu pomylić. Powo
Dzięki. Tak myślałem. To była pierwsza reakcja po zobaczeniu mnogości złącz.
A czy wszystko dobrze Wam chodzi.? Nie ma żadnych błędów? Pytam, bo znajomy mechanik/elektryk trochę mnie nastraszył, że po podłączeniu takich niautoryzowanych urządzeń komendy przechodzą przez CAN, a to może skutkować nieprawidłowym działaniem innych elementów jak wycieraczki, światła, zapłon itd. Przytoczył mi jakiś analogiczny przykład z Fordem, gdzie montował coś takiego.
A czy wszystko dobrze Wam chodzi.? Nie ma żadnych błędów? Pytam, bo znajomy mechanik/elektryk trochę mnie nastraszył, że po podłączeniu takich niautoryzowanych urządzeń komendy przechodzą przez CAN, a to może skutkować nieprawidłowym działaniem innych elementów jak wycieraczki, światła, zapłon itd. Przytoczył mi jakiś analogiczny przykład z Fordem, gdzie montował coś takiego.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości