Android Auto – wersja nieoficjalna
Pierwsze wrażenia z użytkowania AA.
Zaliczyłem już dwa resety nawigacji. AA rozłącza się po wrzuceniu biegu wstecznego, zdarzyło się że włączył się z powrotem. Obsługa przyciskami funkcyjnymi trochę nielogiczna, ale jest.
Jeśli chodzi o samo Google to ul. Kilińskiego zawsze rozpoznaje (głosowo) jako Jana Pawła II (raz na dwadzieścia mu się udało). Wybieranie głosowe kontaktów – czasem łączy, czasem najpierw każe rozłączyć telefon, kliknąć powiadomienia i nadać uprawnienia Google do kontaktów (miałem nadane). Nigdy nie udało mi się wybrać utworu po tytule (a podobno można)
Zaliczyłem już dwa resety nawigacji. AA rozłącza się po wrzuceniu biegu wstecznego, zdarzyło się że włączył się z powrotem. Obsługa przyciskami funkcyjnymi trochę nielogiczna, ale jest.
Jeśli chodzi o samo Google to ul. Kilińskiego zawsze rozpoznaje (głosowo) jako Jana Pawła II (raz na dwadzieścia mu się udało). Wybieranie głosowe kontaktów – czasem łączy, czasem najpierw każe rozłączyć telefon, kliknąć powiadomienia i nadać uprawnienia Google do kontaktów (miałem nadane). Nigdy nie udało mi się wybrać utworu po tytule (a podobno można)
Udało mi się w końcu zwalczyć czarny ekran
Próbowałem różnych kombinacji następujących działań, coś z reguły pomaga:
* zmiana gniazda USB
* wyjęcie klucza USB
* reset CMU
* restart telefonu
Natomiast muszę powiedzieć, że tzw. "usability" GoogleMaps w porównaniu z nawigacją Mazdy jest żałosne (nawet gdyby jeden i drugi traktować dotykowo). Połowę ekranu zajmują jakieś pierdoły, przesuwanie mapy nieintuicyjne, przydatne opcje pochowane gdzieś w menu. Gdyby tylko nie te problemy z aktualnością map Mazdy...
Próbowałem różnych kombinacji następujących działań, coś z reguły pomaga:
* zmiana gniazda USB
* wyjęcie klucza USB
* reset CMU
* restart telefonu
Natomiast muszę powiedzieć, że tzw. "usability" GoogleMaps w porównaniu z nawigacją Mazdy jest żałosne (nawet gdyby jeden i drugi traktować dotykowo). Połowę ekranu zajmują jakieś pierdoły, przesuwanie mapy nieintuicyjne, przydatne opcje pochowane gdzieś w menu. Gdyby tylko nie te problemy z aktualnością map Mazdy...
Jestem po testach na nowszym telefonie (czysty Android 9) – standardowe gniazdo spokojnie daje radę naładować telefon podczas pracy nawigacji i Spotify. W ciągu 2h udało się naładować jakieś 40%. Na razie brak problemów z działaniem.
- Od: 19 maja 2009, 19:05
- Posty: 434 (8/13)
- Skąd: Słomniki | Kraków
- Auto: RX-8 USDM '04,
Fiat 500e '16,
Tesla 3H '23
Witam, właśnie testuję
Mam pytanie – czy można jakoś przywrócić do "bardziej fabrycznych" ustawień niż to co można z poziomu samego MZD? Strasznie muli się tablecik. Zanim wyjadę z garażu, zamknę garaż i bramę, to wsiadam i jeszcze prawie martwy jest. nie reaguje na pokrętło. Potem, jak już "wystartuje" to jest OK.
Oczywiście instalowałem różne wersje AIO, itp., więc się pewnie syfku nazbierało.
Rwie też przy odtwarzaniu videplayera.
Oczywiście instalowałem różne wersje AIO, itp., więc się pewnie syfku nazbierało.
Rwie też przy odtwarzaniu videplayera.
Za pomocą AiO możesz wszystko odinstalować lub wybraną pozycję .Można też do ustawień fabrycznych przywrócić MZD (raz na jakiś czas ) jak się dużo "grzebie", ale później trzeba poustawiać pod siebie
PS
Kartę Navi mam cały czas wyjętą , jak pisał kolega wyżej też pomaga
PS
Kartę Navi mam cały czas wyjętą , jak pisał kolega wyżej też pomaga
Dzieki. Jutro wyjmę katrę i zobaczę co się dzieje. AIO wywalałem już do zera, reset też był. Jeszcze odłączę telefon – czytałem, ze przycina komunikacja, ładowanie numerów, smsów, historii rozmów.
Ale nie reset 3 klawisze miałem na myśli tylko w opcjach "przywróć ustawienia fabryczne" tak się chyba opcja nazywa?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości