Witam wszystkich.
Mam bardzo nieśmiałe pytanie do doświadczonych użytkowników M3 BM.
Wstęp:
Spotkałem się ostatnio z człowiekiem, który mi powiedział, że chce w swoim aucie (M3 BM) zmienić zegary wskaźników w SkyEnergy na takie od wersji SkyPassion . Zaciekawił mnie ten pomysł, bo mi bardzo się podoba duży obrotomierz w miejscu wskazówkowego prędkościomierza. Jednak ja mam auto na gwarancji i raczej nie podejmę się takiego rozwiązania teraz. Ale może w przyszłości...
Zasadnicze pytanie:
Czy ktoś już to robił? Jakie ma doświadczenia, jakaś istotna uwaga i czy to wogóle możliwe jest do wymiany? Widziałem na Allegro całą masę różnych zegarów do M3 BM, ale odwagi brakuje...
Swap zegarów SkyEnergy->SkyPassion
Strona 1 z 1
Myślę, że jest to do ogarnięcia, bo zegary są tych samych rozmiarów. Pytanie jednak czy nie jest problemem przekonwertowanie ze wskaźnika obrotomierza cyfrowego na analogowy. I odwrotnie z predkościomierzem
nie dziwię się, że ktoś wpadł na taki pomysł, mnie chyba by szlag trafił z cyfrowym obrotomierzem i do tego takim małym. A w swojej BM już tak się do HUD'a przyzwyczaiłem, że nawet nie pamiętam kiedy na prędkość patrzyłem niżej
na obrotomierz co innego, można precyzyjnie zmienić bieg na wyższy np. przy sprincie tuż przed odcięciem paliwa 
Czepiasz się szczegółów. To nie temat techniczny, tylko o zegarach. Każdy i tak wie o co mi chodziło, nawet Ty 
enzo_pl napisał(a):Odcięciem zapłonu a nie paliwa ;–)
A to jest tematem wątku?
Poza tym to nie była żadna zaczepka i złe odniosłeś wrażenie... nikomu nie chciałem ubliżyc, a sformułowanie "nawet Ty" zrozumiałeś w złym kontekście. Chodziło mi o to, że nawet enzo_pl wie co miałem na myśli i dlatego mnie poprawia z odcięcia paliwa na odcięcie zapłonu.
PS: Swoją drogą chciałem się dziś przyłączyć do tematu wygluszenia BM'ek, ale jak zobaczyłem pewnego osobnika, znanego z tematu spalania, to sobie odpuscilem
OT, ale ja jednak podziękuję
szkoda mi nerwów na niektóre wypowiedzi znawców tak naprawdę niczego 
Ale mi chodzi o wymianę kompletu... Zestawu wskaźników.... Nie pojedyńczego zegara....
Mam tylko obawę czy n.p. w zegarach nie jest gdzieś zaszyty kod kluczyka immo itp...
Bo to, że hardwarowo się da to napewno... Nawet (może się mylę) ale wiązka wchodzi identyczna (ilość przewodów itp). Mi sie tylko to podoba..... Nie myślę o funkcjonalności wyjątkowej... Tym bardziej, że mam automat. Ale chodzi o to, że te zegary od Passion są naprawdę futurystyczne... Nie mogę zarzucić nic moim, ale mimo wszystko myślę o takiej wymianie.
Mam tylko obawę czy n.p. w zegarach nie jest gdzieś zaszyty kod kluczyka immo itp...
Bo to, że hardwarowo się da to napewno... Nawet (może się mylę) ale wiązka wchodzi identyczna (ilość przewodów itp). Mi sie tylko to podoba..... Nie myślę o funkcjonalności wyjątkowej... Tym bardziej, że mam automat. Ale chodzi o to, że te zegary od Passion są naprawdę futurystyczne... Nie mogę zarzucić nic moim, ale mimo wszystko myślę o takiej wymianie.
- Od: 9 lip 2015, 16:53
- Posty: 5
- Auto: Mazda 3 BM 2.0 AT sedan
No i ja właśnie mówiłem o komplecie
i właśnie chodziło mi o to jak podlaczysz wiązkę, czy będzie to działać... bo jest pomieszanie właśnie analogowo a cyfrowo
No to ma ktokolwiek jakieś informacje czy można takiego swapu dokonać...
Czy są jakieś ograniczenia np. inna wiązka (choć moim zdaniem to byłoby chore robić różne typy wiązki, bo oszczędności praktycznie żadne).
Może jakieś inne problemy ?
Może ktoś zna jakiś warsztat, który takie rzeczy robi?
Ja się jeszcze ostatnio zastanawiałem czy można by pójść dalej i zmienić kierownicę na tą z łopatkami do zmiany biegów (mam automat), ale tutaj dopóki nie będzie takiego potwierdzenia to raczej się nie odważę...
Czy są jakieś ograniczenia np. inna wiązka (choć moim zdaniem to byłoby chore robić różne typy wiązki, bo oszczędności praktycznie żadne).
Może jakieś inne problemy ?
Może ktoś zna jakiś warsztat, który takie rzeczy robi?
Ja się jeszcze ostatnio zastanawiałem czy można by pójść dalej i zmienić kierownicę na tą z łopatkami do zmiany biegów (mam automat), ale tutaj dopóki nie będzie takiego potwierdzenia to raczej się nie odważę...
- Od: 9 lip 2015, 16:53
- Posty: 5
- Auto: Mazda 3 BM 2.0 AT sedan
Nie wiem czy jest sens zmiany kierownicy. Ja mam taką i w ciągu roku może ze 3 razy użyłem łopatek, są zbędne.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości