Akcesoria – tłumik końcowy Sebring
Na żywo naprawdę spoko, choć teraz rozglądam się za matami wygluszajacymi na tył auta bo w środku jazda po mieście jest trochę uciążliwa, aczkolwiek już w trasie nie dokucza taki efekt a tylko trójnik, dwie puchy, w środku rura perforowana (czyli nadziurkowana) , wygluszenie również z włókien stali nierdzewnej i końcówki to wsio. Zrobię zdjęcie od spodu jak wygląda i wrzucę.
No to ja dorzucę foto Sebringa
Dopisano 6 wrz 2015, o 09:28:
Nawiązując do wydechu wyżej ,owszem dźwięk robi wrażenie ,ale czy do końca oto chodzi ,nie wiem,ale każdy z nas lubi coś innego ,a teraz trzeba maty wygłuszjące
Informacyjnie dodam bez żadnych złośliwości przy moim wydechu ,czli sebring,nie trzeba żadnych mat wygłuszających i choc jestem zwolennikiem wyrazistego wydechu jakby z 5 % było mocniej przy moim to bym nie płakał,ale generalizując jest ok,mruczy i cieszy
Dopisano 6 wrz 2015, o 09:28:
Nawiązując do wydechu wyżej ,owszem dźwięk robi wrażenie ,ale czy do końca oto chodzi ,nie wiem,ale każdy z nas lubi coś innego ,a teraz trzeba maty wygłuszjące
Informacyjnie dodam bez żadnych złośliwości przy moim wydechu ,czli sebring,nie trzeba żadnych mat wygłuszających i choc jestem zwolennikiem wyrazistego wydechu jakby z 5 % było mocniej przy moim to bym nie płakał,ale generalizując jest ok,mruczy i cieszy
Ostatnio edytowano 6 wrz 2015, 10:00 przez Mario12, łącznie edytowano 1 raz
kliszek222 napisał(a):brzmienie rekompensuje wszystko
Nie chcę być złośliwy, ale jak ten dźwięk ma się do dB, które są dopuszczalne przez przepisy. Innymi słowy, czy jakieś służby nie doczepią się do głośności wydechu
Ja natomiast uważam, że nawet ten Sebring to taki wiejski tuning... – Pół biedy, jeśli przynajmniej dźwięk się od tego poprawił (bo ten fabryczny w BM rzeczywiście jakiś rewelacyjny nie jest)... Jeżeli jednak dźwięk jest taki, jak na załączonym wyżej filmiku (chodzi o tą "samoróbkę"), no to... cóż.... Gdybym usłyszał taki dźwięk gdzieś z tyłu, to od razu bym pomyślał, że nadjeżdża jakiś wieśniak (w negatywnym tego słowa znaczeniu)...
Wydawało mi się, że to właśnie na takich forach, jak to, wyśmiewani są posiadacze "stuningowanych" Golfów III, a co Wy robicie z nowymi samochodami?
W każdym razie – kwestia (złego) gustu – róbta co chceta.
Aha, patrząc z boku na Mazdę z tłumikiem Sebring widać, dokąd sięgają te wystające końcówki – powinny być dłuższe (i wygięte w kierunku tłumika), bo tak jak jest to wyglądają jakby były dospawane przez jakiegoś garażowego tunera... Nie podoba...
Wydawało mi się, że to właśnie na takich forach, jak to, wyśmiewani są posiadacze "stuningowanych" Golfów III, a co Wy robicie z nowymi samochodami?
W każdym razie – kwestia (złego) gustu – róbta co chceta.
Aha, patrząc z boku na Mazdę z tłumikiem Sebring widać, dokąd sięgają te wystające końcówki – powinny być dłuższe (i wygięte w kierunku tłumika), bo tak jak jest to wyglądają jakby były dospawane przez jakiegoś garażowego tunera... Nie podoba...
Nagranie Sebringa jest wcześniej. Nie będę komentował tego typu wypowiedzi, a Wy Panowie jak chcecie co do decybeli to napewno są w normie. W Audi A4 1.8t na pełnym przelocie wykazało wartość 91, a dopuszczalne bodajże 93. Tu obstawiam ok. 86-87 dB.
Czytałeś kiedys SCADA o tym,że Sebring który założyłem jest to wydech dedykowany do tego modelu,założony w serwisie.Napisz do firmy Sebring,że źle kształtują końcówki wydechu napewno uwzglednią twoje jakże trafne spostrzeżenia ,pozdrawiam
Spokojnie, na każdym forum znajdą się hejterzy, którzy wszystko skrytykuja wystarczy poczytać inne posty pana scady. Wiecznie albo coś mu nie pasuje, albo jest najmadrzejszy w każdym temacie. 3 BM to nie Golf 3, tylko autko w którym nie ma co się wstydzić "pierdzenia" wydechu. Ktoś miał ochotę to zrobił sobie głośniej, a wydech brzmiący jak rajdówka wcale w kompleksy nie wpędza. Pozdrawiam !
Zwykle nie reaguję na zaczepki, ale co tam – tym razem zrobię wyjątek...
Zwracam uwagę, że „pan scada” ( ) nigdy nie napisał tutaj niczego, co by nie było zgodne ze stanem faktycznym. Jeżeli coś było fajne w Maździe to też nie miałem problemu, by o tym napisać. Był taki wątek na temat problemów z ładowaniem akumulatora w BM… Napisałem wtedy, jak to wygląda u konkurencji… I co? Zaraz podniósł się tutaj bunt jak ja w ogóle śmiem krytykować fachowców z Mazdy… No i co ja w ogóle tutaj robię… Otóż problem z ładowaniem w Maździe jest i był – co potwierdza też forum Mazdy 6, no ale co ja – wieśniak od Audi i VAGa – mogę wiedzieć…
Co do tłumika, to uważam, że jednak producent mniej więcej (a na pewno więcej, niż garażowy „fachowiec”) wiedział jak powinien wyglądać tłumik w produkowanym przez niego samochodzie. Odnoszę wrażenie, że albo niektórzy niestandardowym tłumikiem chcą przedłużyć sobie coś, co mają za krótkie, albo dodać furce mocy, której Wam najwyraźniej brakuje… Z przykrością stwierdzam, że niestety na żaden z tych dwóch problemów takiego prostego lekarstwa nie ma.
Właśnie na podstawie zdjęć Twojego samochodu mam wątpliwości co do wykonania tego tłumika – czytam forum dość uważnie, więc jestem raczej przygotowany na tego typu zaczepki...
Proszę bardzo – oto, co wzbudza moje wątpliwości... I nie ma to związku z tym, czy tłumik jest dedykowany, czy też nie i czy pasuje. Taki sposób wykonania samych końcówek jest tandetny, ale może Wy jesteście do tandety przyzwyczajeni i tylko ja się czepiam...
W każdym razie – każdy szanujący się fachowiec od układów wydechowych te końcówki wykonał by w inny sposób.
Nie czepiam się jakości samego tłumika, bo ta być może jest lepsza od oryginału – drażnią mnie tylko same końcówki i ich rozmiar.
Nie mam takiego tłumika, ani czarnych felg, które tutejszym Szanownym Forumowiczom by były w stanie zaimponować...
Czy ja kiedykolwiek kogoś nakłaniałem do czytania moich postów?
Pozwolę sobie nie komentować tutaj tej uwagi...
Odnoszę wrażenie (i nie tylko ja), że mazdomaniakalna społeczność jest nad wyraz agresywna i każdą krytykę obiektu kultu traktuje tak, jakbym co najmniej krzywdził Wasze matki... Troszkę luzu, Panowie...
Zwracam uwagę, że „pan scada” ( ) nigdy nie napisał tutaj niczego, co by nie było zgodne ze stanem faktycznym. Jeżeli coś było fajne w Maździe to też nie miałem problemu, by o tym napisać. Był taki wątek na temat problemów z ładowaniem akumulatora w BM… Napisałem wtedy, jak to wygląda u konkurencji… I co? Zaraz podniósł się tutaj bunt jak ja w ogóle śmiem krytykować fachowców z Mazdy… No i co ja w ogóle tutaj robię… Otóż problem z ładowaniem w Maździe jest i był – co potwierdza też forum Mazdy 6, no ale co ja – wieśniak od Audi i VAGa – mogę wiedzieć…
Co do tłumika, to uważam, że jednak producent mniej więcej (a na pewno więcej, niż garażowy „fachowiec”) wiedział jak powinien wyglądać tłumik w produkowanym przez niego samochodzie. Odnoszę wrażenie, że albo niektórzy niestandardowym tłumikiem chcą przedłużyć sobie coś, co mają za krótkie, albo dodać furce mocy, której Wam najwyraźniej brakuje… Z przykrością stwierdzam, że niestety na żaden z tych dwóch problemów takiego prostego lekarstwa nie ma.
Mario12 napisał(a):Czytałeś kiedys SCADA o tym,że Sebring który założyłem jest to wydech dedykowany do tego modelu,założony w serwisie.Napisz do firmy Sebring,że źle kształtują końcówki wydechu napewno uwzglednią twoje jakże trafne spostrzeżenia
Właśnie na podstawie zdjęć Twojego samochodu mam wątpliwości co do wykonania tego tłumika – czytam forum dość uważnie, więc jestem raczej przygotowany na tego typu zaczepki...
Proszę bardzo – oto, co wzbudza moje wątpliwości... I nie ma to związku z tym, czy tłumik jest dedykowany, czy też nie i czy pasuje. Taki sposób wykonania samych końcówek jest tandetny, ale może Wy jesteście do tandety przyzwyczajeni i tylko ja się czepiam...
W każdym razie – każdy szanujący się fachowiec od układów wydechowych te końcówki wykonał by w inny sposób.
Nie czepiam się jakości samego tłumika, bo ta być może jest lepsza od oryginału – drażnią mnie tylko same końcówki i ich rozmiar.
Mario12 napisał(a):Scada wrzuć swoje auto ,może nikt nie usunie tej foty
Nie mam takiego tłumika, ani czarnych felg, które tutejszym Szanownym Forumowiczom by były w stanie zaimponować...
kliszek222 napisał(a):wystarczy poczytać inne posty pana scady
Czy ja kiedykolwiek kogoś nakłaniałem do czytania moich postów?
kliszek222 napisał(a):3 BM to nie Golf 3, tylko autko w którym nie ma co się wstydzić "pierdzenia" wydechu. Ktoś miał ochotę to zrobił sobie głośniej, a wydech brzmiący jak rajdówka wcale w kompleksy nie wpędza
Pozwolę sobie nie komentować tutaj tej uwagi...
Odnoszę wrażenie (i nie tylko ja), że mazdomaniakalna społeczność jest nad wyraz agresywna i każdą krytykę obiektu kultu traktuje tak, jakbym co najmniej krzywdził Wasze matki... Troszkę luzu, Panowie...
No to koledzy podyskutowaliście sobie budująco... i na tym zakończmy...
Każdy ma prawo zająć głos na forum, ale robiąc to musi się spodziewać opinii innych. Nie trzeba się z nimi zgadzać, ale ilu jest ludzi tyle może być różnych opinii.
I uszanujmy to w obu kierunkach...
Reszta Ot czy przepychanek będzie kasowana
Każdy ma prawo zająć głos na forum, ale robiąc to musi się spodziewać opinii innych. Nie trzeba się z nimi zgadzać, ale ilu jest ludzi tyle może być różnych opinii.
I uszanujmy to w obu kierunkach...
Reszta Ot czy przepychanek będzie kasowana
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Temat chyba powinien zostac rozdzielony bo oryginalne akcesorium to cos innego niz spawany tlumik w garazu.
A co do niesmaku niektorych forumowiczow wydechem home made uwazam ze jestesmy w szoku ze nowe auta jeszcze na gwarancji sa juz w tak wyrazny sposob ' tiuningowane'.
A co do niesmaku niektorych forumowiczow wydechem home made uwazam ze jestesmy w szoku ze nowe auta jeszcze na gwarancji sa juz w tak wyrazny sposob ' tiuningowane'.
Tłumik końcowy nie ma wpływu na gwarancję. Nie ma wpływu, ponieważ nie ma ingerencji w silnik i nie zmienia jego parametrów (tak mi powiedziano w serwisie).
Ok również uważam, że przejdźmy nad tym do normalnej dyskusji.Pokusiłem się Scada , przeczytać twoje wszystkie wątki i trudno mi sobie wyrobić opinię , czy jestes złośliwy ,czy merytoryczny.Także niech to zostanie niewyjaśnioną zagadką XXI wieku
Ciekawostka. Byłem dzisiaj u diagnosty, żeby zmierzyć poziom dB w mojej Madzi, wyszło równo 80. Fajnie by było, żeby któryś z posiadaczy Sebringa podskoczył na taką diagnostykę i również zmierzył tak z czystej ciekawości, koszt nie duży, bo mnie akurat wyniosło to całe 20 zł :p
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości