Akcesoria – tłumik końcowy Sebring
Kliszek gdzie można taki wydech zrobić? Bo (wbrew temu co tu piszą niektórzy, chociaż o gustach się niby nie dyskutuje) to dźwięk mi się bardzo podoba. A i jeszcze jedno pytanie, nie przeszkadza ten dźwięk w czasie codziennej jazdy? Nie jest za głośno w kabinie?
Powiem tak jeżdżąc po mieście słychać mruczek wyraźnie, na sciszonej do zera muzyce, dasz chociaż troszkę głośniej i już tak nie dokucza. Jeździłem w trasę, wrzucasz 6 bieg, prędkość 100-120 km/h, nie widzę różnicy pomiędzy serią, a przez niektórych nazywanych "home made", a to najważniejsze, że nie męczy w trasie. Wydech robiłem u znajomego tu u mnie w Białymstoku. Chlopaczek naprawdę nie do takich aut robi "home made", większość aut które przerabia ma grubo ponad 300 kucy i nie do aut klasy naszych BM. Ostatnio robił np. od początku przelot do 750i F01. Nikt nie narzeka. Chcesz, to odezwij się na priv, podam Ci kontakt mamy takie same auta więc mógłbym uzyczyc swój egzemplarz do zdjęcia pomiarów, a z wysyłką myślę nie było by problemu. Z ceną to już indywidualnie z Adkiem.
To jest raczej efekt placebo, bo jeżeli kat. i cała reszta została na swoim miejscu to sam tłumik końcowy na niewiele się zdaje, chociaż powiem szczerze, że też mi się tak zdawało po założeniu mojego. to co odwiedzi ktoś diagnoste sprawdzić ile Sebring "krzyczy"?
Co tak temat ucichł? jeśli chodzi o mnie to w przyszłym tygodniu projekt zostanie dopięty na ostatni guzik końcówki zamówione, teraz odbiór i montaż – 2x Buzzer ZZ102X
Wrzucę fotki z efektem końcowym
Wrzucę fotki z efektem końcowym
Średnicę zamówiłem 60 mm, czyli taka jak ma być, a na zdjęciu nie wiem jaka jest wziąłem w rękę Ultera i Buzzera i powiem szczerze, że spawy w końcówce Ultera to jakaś żenada, sam bym lepsze zrobił
A to akurat nie jest problem dobry spec Ci wyrzeźbi w zderzaku otwory ładniejsze niż te seryjne w HB tylko trzeba się dobrze zakręcić zmieniasz tylny tlumiczek na dedykowany lub robiony na zamówienie i masz na wierzchu znam takie przypadki. Miałem kiedyś A3 8P z zagiętą rurą w dół (z jednej strony). Po wyrażeniu chęci posiadania końcówek z dwóch stron, miałem identyczne wycięcie w zderzaku po drugiej stronie i proste rurki pozdrawiam!
To nie jest seryjny tłumik (przejrzyj wątek ) . U mnie akurat są wspawane, ale można też na obejmy
Wizualnie bardziej mi się podoba niż Sebring, na który się skusiłem. Chodzi mi oczywiście o widok samochodu z boku. W moim razi mnie widoczny przeskok końcówki "z cienkiego na grube". Twój wyglada zwarcie i naturalnie. Dlatego zapewne dodam do swojego za jakiś czas spojler pod zderzak, który zamaskuje ten efekt. Szerokości.
nexus30 napisał(a):Fajne, chociaż ja bym chyba dał takie z trochę mniejszą średnicą.
Kto co lubi to jest 102 mm, także nie aż tak dużo, seryjne chyba 70 mm miały.
artur1313 napisał(a):Wizualnie bardziej mi się podoba niż Sebring, na który się skusiłem. Chodzi mi oczywiście o widok samochodu z boku. W moim razi mnie widoczny przeskok końcówki "z cienkiego na grube". Twój wyglada zwarcie i naturalnie. Dlatego zapewne dodam do swojego za jakiś czas spojler pod zderzak, który zamaskuje ten efekt. Szerokości.
To Cię pocieszę, wiem o co Ci chodzi, u mnie też jest to widoczne (byłoby na zdjęciu też gdybym aparat z pół metra w dół skierował ). To kwestia właśnie średnicy końcówki, zderzak jej nie jest w stanie zasłonić. Też myślałem nad dokładką, ale jak z tyłu to i wszędzie
Z drugiej strony nie masz co się martwić, żeby zobaczyć ten efekt to trzeba się naprawdę dobrze schylić. Założę się, że w Sebringu też nie widać z takiej perspektywy jak na moim zdjęciu. Inni użytkownicy dróg na bank tego nie dostrzegają
Szerokości
W Sedanie masz schowane z tego co wiem
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości