Akcesoria – tłumik końcowy Sebring

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez meridian » 27 paź 2020, 11:22

Jeśli ktoś chce posłuchać jak brzmi tłumik końcowy od Ultera to poniżej zamieszczam filmik :D
We wnętrzu za kierownicą słychać przyjemny basik, najlepiej w okolicy 2tyś obrótów. Później im więcej obrotów tym wcale nie głośniej – mowa również o odczuciach we wnętrzu samochodu. Ogólnie ma się wrażenie że silnik lepiej "oddcyha". <spoko> Teraz porównując poprzednie standardowe końcówki to były takie małe pipidówki <diabełek>

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2016, 09:09
Posty: 54 (1/2)
Skąd: Silesia
Auto: Mazda 3 BM 2015 HB 120KM

Mazda CX-5 KF 2019 160KM

Postprzez Zebro » 4 sty 2021, 18:19

Brzmi dobrze, nie za głośny, ani nie zbyt agresywny.
Podrzuciłbyś klika zdjęć (z boku, jak się uda od dołu) ?
Początkujący
 
Od: 30 paź 2020, 16:21
Posty: 8 (1/1)
Auto: Mazda 3 BM 2017 2.0 120KM

Postprzez volvo86 » 4 lut 2021, 19:47

poszukaj na ich fb. jest tam filmik i zdjecie z mazdy 3. Sam mam i polecam
Początkujący
 
Od: 4 sty 2020, 22:27
Posty: 7
Auto: Mazda 3 BM 165km

Postprzez Sprzedawca_Ziela » 13 sie 2021, 10:58

Te tłumiki końcowe z Sebringa są w ogóle jeszcze dostępne do M3? Szukam po całej sieci i widzę tylko te z Ultera...
Początkujący
 
Od: 28 mar 2021, 17:55
Posty: 25
Auto: Mazda 3 BM

Postprzez Mazda787B » 10 sie 2022, 21:08

Witam wszystkich serdecznie, jestem posiadaczem Mazdy 3ki typu BN z silnikiem G165 i od jakiegoś czasu kusi mnie właśnie też przeróbka układu wydechowego. Przeczytałem już cały ten wątek (bardzo ciekawy z resztą) i widzę, że od jakiegoś czasu nastąpiła tutaj cisza. Niektórzy koledzy zapowiadali, że wstawią tutaj jeszcze jakieś filmiki ze swoich modyfikacji ale jak narazie bez dalszego odbioru. <oczko>
Czy byłby ktoś wsród posiadaczy proszę taki uprzejmy, żeby wstawić nagranie Sebringa w trakcie odpalania na zimnym silniku? Bardzo chętnie też jakieś dalsze klipy dzwięku na zewnątrz auta jak i wewnątrz (filmik od Mirai Motors jest już całkiem niezły, jak na pierwsze wrażenia).
I poprosiłbym o podobny materiał Ultera w wykonaniu ze stali nierdzewnej (na oficjalnej stronie określony jako "Premium")? Mam też takie pytanie, czy ktoś już zakładał Ultera w trójce po lifcie? Dziękuję za pomoc.
Początkujący
 
Od: 10 sie 2022, 19:49
Posty: 4 (1/1)
Auto: Mazda 3 BN G165 z 2018 roku

Postprzez Zebro » 17 sie 2022, 12:27

Poniżej zamieszczam nagrany dziś film z zimnego startu Mojej 3 2.0 AT na wydechu Sebring,
wg. mnie nie ma dużej różnicy wobec wydechu OEM, po rozgrzaniu silnika to praktycznie wcale.
Plus, że podczas długiej trasy nie słychać wydechu, minus, że podczas mocnego dodania gazu, jednak mógły być bardziej basowy pomruk.

https://www.youtube.com/shorts/NRjhz2Sr4LY

Pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 30 paź 2020, 16:21
Posty: 8 (1/1)
Auto: Mazda 3 BM 2017 2.0 120KM

Postprzez Mazda787B » 2 gru 2022, 19:02

Ojej, kolega Zebro tutaj jakiś czas temu tak ładnie pomógł, a ja nawet nie odpowiedziałem. :| Także zrobię to teraz z nieco małym opóżnieniem. <lol> Dzięki za wstawienie krótkiego filmu i komentarz. <spoko> Tłumik Sebring rzeczywiście przy odpalaniu na zimnym silniku dzwiękowo przypomina dosyć mocno oryginalny tłumik od Mazdy. Myślałem, że trochę bardziej będzie "warczał" przy odpalaniu. Ale z tego, co tutaj do tej pory czytałem, to po rozgrzaniu sprzętu trochę bardziej daję o sobie znać. <serduszka>
Początkujący
 
Od: 10 sie 2022, 19:49
Posty: 4 (1/1)
Auto: Mazda 3 BN G165 z 2018 roku

Postprzez Mazda787B » 31 lip 2023, 19:03

Witam ponownie ! Stałem się więc od jakiegoś czasu również właścicielem tłumika sportowego Ulter Sport w wykonaniu Premium do mojej trójeczki i muszę powiedzieć, że jak do tej pory i jak za cenę, za którą udało mi się go nabyć, nie jestem absolutnie zawiedzionym. <serduszka> Owszem, wykonanie mogłoby być jeszcze bardziej dopieszczone, no ale coś za coś. :P
Chciałęm natomiast zapytać innych właścicieli wsród Was, czy również zauważyliście, że na włączonym silniku na postoju i po przejechaniu parę dobrych kilometrów koncówki "wibrują" ? Z pamięci wydaję mi się, że oryginalne również miały taką przypadłość. Tyle, że umnie o dziwo prawa końcówka Ultera się bardziej "telepie" niż lewa. Czy jest to normalne ? Moim zdaniem układ jest dobrze nasadzony na swoich gumowych uchwytach.
Początkujący
 
Od: 10 sie 2022, 19:49
Posty: 4 (1/1)
Auto: Mazda 3 BN G165 z 2018 roku

Postprzez adam_we » 3 sie 2023, 11:58

Cześć,

Mam tłumik Ulter Sport w wersji zwykłej od ponad dwóch lat i nie zauważyłem wibracji. Uważam, że to bardzo dobry wybór. Nienachalny, niemęczący ale cold start potrafi zaskoczyć przechodniów :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2018, 11:23
Posty: 208 (3/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 HB 2.0 '14

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323