dnf napisał(a):Czy zamontowałeś już bagażnik? Jestem ciekaw jak to wygląda i jak wyglądają te koreczki po założeniu.
Zamontowałem dzisiaj, ale ponieważ już było ciemno to nie zakładałem listew. Sam bagażnik wygląda bardzo dobrze, łatwo się go montuje, wszystko łącznie z narzędziami do montażu jest w komplecie. Jutro przejadę się z samymi belkami , to sprawdzę jaki jest poziom hałasu ( akceptowalny bądź nie ), zamontuję też pewnie listwy , bo bez nich to trochę dziwnie wygląda. . W sobotę trzy rowery na dach i wyjazd do Czech w Karkonosze, będzie okazja sprawdzić przy większych prędkościach. Jak będzie WiFI , to napiszę jak się sprawdził ten bagażnik.
creet napisał(a):Nie znam się, ale czy dobrze rozumiem:
– belka Whispbar – katalogowo 799?
– oryginał z listwami ~700+-12%?
Komplet Whispbar to 953 pln ( bez listew z klapkami ), oryginał jak widać można kupić taniej. Według mnie ten pierwszy prezentuje się lepiej ( ja wybrałem model gdzie belka nie wystaje poza stopy – wersja Flush ) , ale to oczywiście kwestia gustu. Poza tym bagażnik Thule ( a taki chyba oferują jako oryginał) ,szczególnie wersji z belkami WingBar, lubi sobie gwizdać całkiem głośno przy prędkościach od 50 do 80 km/h. Tak miałem w Avensie kombi, odgłos był jak granie na organkach