Podłokietnik
Strona 1 z 1
Jak wiadomo, miękki podłokietnik w BM zarezerwowany jest tylko dla auta ze skórzaną tapicerką. Nie będę może komentował tego faktu, napiszę tylko że ten plastikowy już mi się nudzi. Mam jednak do Was pytanie: czy ktoś z Was zdecydował się już na jego obszycie? Dowiadywałem się u tapicera samochodowego, że koszt takiej usługi to ~100zł w przypadku materiału lub dermy/skaju, ~150zł – skóra. Moje pytanie dotyczy informacji czy podczas obicia były jakieś problemy z demontażem, montażem skóry, czy konieczne okazało jakieś szlifowanie/przycinanie plastików itp? Nie chciałbym po prostu, by przy obszywaniu podłokietnik został zniszczony a efekt był mierny (np problemy z otwieraniem/zamykaniem).
Witaj creet, powiedz jak uporałeś sie z obszyciem podłokietnika, przyznam, ze chciałbym to zrobic u siebie ale nie mam pomysłu jak zdemontowac podłokietnik aby czegos nie uszkodzić, jak sie do niego dobrac ?
Też go nie rozmontowałem. Nie znalazłem też w manualu instrukcji dotyczącej jego demontażu. Czekam na wiosnę i zostawię auto (razem z oldtimerem ojca, któremu trzeba reanimować wszystkie obszycia) warsztatowi specjalizującemu się w tapicerkach samochodów – mam nadzieję, że oni ogarną temat bez demolowania plastików tunelu centralnego. Namiary na zaufany warsztat podsyłam Ci na priv.
Ja mam obszyty skórą naturalną z czerwonymi szwami. Wygląd i funkcjonalność idealna. Nasze podłokietniki są przygotowane pod obszycie. Poprosiłem o dużą ilość pianki, więc mam teraz super poduchę. Jest zdecydowanie wygodniej niż oryginały w BMW/Mercach. Pojechałem do tapicera ze znalezioną w necie instrukcją demontażu, ale okazało się że dla chłopaka demontaż tapicerki to nie pierwszyzna i rozebrał ten podłokietnik w minutę. Generalnie zdejmuje się ten podłokietnik jeszcze łatwiej niż w tej instrukcji:
http://www.redlinegoods.com/Mazda314install.php
Cena 150 lub 200zł – już nie pamiętam. Mogę na PW polecić tapicera z Wawy.
Jak widać na fotce nie trzeba obawiać się tego, że podłokietnik 'przytyje' po obszyciu, bo przed położeniem pianki/gąbki zdejmuje się oryginalny plastikowy 'pokrowiec'.
http://www.redlinegoods.com/Mazda314install.php
Cena 150 lub 200zł – już nie pamiętam. Mogę na PW polecić tapicera z Wawy.
Jak widać na fotce nie trzeba obawiać się tego, że podłokietnik 'przytyje' po obszyciu, bo przed położeniem pianki/gąbki zdejmuje się oryginalny plastikowy 'pokrowiec'.
Podjechałem przy okazji innego biznesu rano na demontaż podłokietnika (max 2 minuty) i przyjechałem po południu na montaż (max 1 minuta). Niektórzy tapicerzy samochodowi mają jakieś chore terminy typu: za 3 miesiące od 7:30 do 8.00. Ten mój powiedział żeby wpaść kiedy bądź. Jakość jest topowa, bo wykładają tą samą skórą wnętrza samochodów/samolotów ciut bardziej wartościowych niż nasze Mazdy
Jak będę gdzieś jechał autem i nie zapomnę, to strzelę fotkę. Ale fajerwerków nie ma. Wygląda jak w wersji ze skórą.
Jak będę gdzieś jechał autem i nie zapomnę, to strzelę fotkę. Ale fajerwerków nie ma. Wygląda jak w wersji ze skórą.
creet napisał(a):Jak będę gdzieś jechał autem i nie zapomnę, to strzelę fotkę.
Za często to kolega autem chyba nie jeździ...
Można jednak prosić o fotkę?
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Tak apropo... to ostatnio wsiadłem do mojej BL i gdyby nie ten temat to bym nie zwrócił na to uwagi ale tam podłokietnik jest twardy. Jest naszyty jakiś miękki uginający materiał ale bardzo cienki. W sumie to nigdy mi to nie przeszkadzało. Nie mam doświadczeń z innych samochodów gdzie były by miększe podłokietniki.
Jak to jest w BM, podłokietnik jest podobnej twardości co w BL? Na jeździe próbnej nie zwróciłem na to uwagi.
Creet czekamy na foto
Jak to jest w BM, podłokietnik jest podobnej twardości co w BL? Na jeździe próbnej nie zwróciłem na to uwagi.
Creet czekamy na foto
lukaj napisał(a):Ja mam wersje Skypassion 2016 bez skory a mimo to podłokietnik jest miękki, troche jak deska rozdzielcza.
Widać są różne standardy miękkości. W innych kompaktach miękki, to znaczy gąbka/pianka (grubości od powiedzmy ćwierć do jednego centymetra) obszyta tkaniną, albo skórą (albo skajem). Dla mojego łokcia tworzywo uginające się o ~1mm to jednak za mało
Wojtek napisał(a):Za często to kolega autem chyba nie jeździ...
Nie jeździ. Uroki pracy zdalnej i letniej pogody. Pracuję na ogródku w gaciach, a po bułki i na obiad jeżdżę rowerem
Wojtek napisał(a):Można jednak prosić o fotkę?
Do usług. Jakość fotek jest mizerna, ale mam nadzieję, że pozwoli ocenić wygląd i wykonanie. Tak jak pisałem, żadnych fajerwerków nie ma. Na moje oko schludnie to wygląda. Podczas wysyłania fotek na serwer, zauważyłem że zdjęcie z palcem trochę nie oddaje faktycznej głębokości ugięcia pianki. W rzeczywistości jest bardzo wygodnie. Łokieć nie 'dobija' do plastiku.
Wszystkim pytającym wrzuciłem namiar na tapicera na PW.
Masz blokadę skrzyni w tunelu?bo widzę po stronie pasażera jakiś plastik
Daj namiary na priv na tapicera.
Daj namiary na priv na tapicera.
To, że są różne standardy miękkości i przyzwyczajeń to fakt
Co do podłokietnika jeżeli miękkość spełnia Twoje oczekiwania to wykonanie rewelacja
Jak już odbiorę swoją BM to może rozważę obszycie podłokietnika
@edit: jak ktoś chce miękko to jeszcze znalazłem coś takiego
http://www.aliexpress.com/item/Car-Armr ... 55f56f3c23
Co do podłokietnika jeżeli miękkość spełnia Twoje oczekiwania to wykonanie rewelacja
Jak już odbiorę swoją BM to może rozważę obszycie podłokietnika
@edit: jak ktoś chce miękko to jeszcze znalazłem coś takiego
http://www.aliexpress.com/item/Car-Armr ... 55f56f3c23
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości