Strona 1 z 1

Akcja serwisowa System I-Eloop – Zmiana programu pompy paliwa

PostNapisane: 6 lis 2014, 19:50
przez 5qra
Niewiele km przejechałem jako kierowca tym autem.
Ostatnio do jego działania jakieś zastrzeżenia miał główny kierownik, a dziś dostaliśmy zaproszenie na kampanię serwisową właśnie w tym temacie.

PostNapisane: 6 lis 2014, 20:13
przez czarmi
Czy możesz temat rozwinąć (oczywiście w zakresie zaproszenia na kampanię serwisową w temacie) <co?>

Re: System i-Stop – różne zagadnienia

PostNapisane: 6 lis 2014, 20:39
przez 5qra
Oto foto

zakres dzialania.jpg

https://www.dropbox.com/s/hjwj8s27kllu3 ... a.jpg?dl=0

trochę śmiesznie trochę straszno, bo akurat wczoraj po raz pierwszy od zakupu auto było w ASO z racji wymiany kół i mogli to chyba od razu ogarnąć :>

PostNapisane: 6 lis 2014, 20:53
przez czarmi
Dzięki za info.
Rozumiem, że kampania dotyczy jedynie M3 posiadających i-ELOOP <co?>

PostNapisane: 6 lis 2014, 21:19
przez Wojtek
Wygląda na kolejną akcję... systemu odzyskiwania energii

Re: System i-Stop – różne zagadnienia

PostNapisane: 6 lis 2014, 21:24
przez 5qra
Dałem link do foto.
Imho tak, akcja dotyczy silnika 2.0 z i-ELOOP w 3 i 6.

Za literufki odpowiada Tapatalk.

Re: Akcja serwisowa System I-Eloop – Zmiana programu pompy paliwa

PostNapisane: 28 lis 2014, 20:38
przez 5qra
Załatwione w dniu dzisiejszym.
Jako, że praktycznie nie jeżdżę tym autem takie pytanie – jak szybko się teraz napełnia i-eloop, bo jakoś nie chciał mi dziś podskoczyć powyżej 1 kreski i ciągle nie działał i-stop.
Trasa ok. 25km x 2.

PostNapisane: 2 gru 2014, 18:29
przez Desper
5qra napisał(a):Załatwione w dniu dzisiejszym.
Jako, że praktycznie nie jeżdżę tym autem takie pytanie – jak szybko się teraz napełnia i-eloop, bo jakoś nie chciał mi dziś podskoczyć powyżej 1 kreski i ciągle nie działał i-stop.
Trasa ok. 25km x 2.
Jeżeli hamujesz silnikiem z prędkości ~ 80 – 100 km/h, to wydaje mi się że jedna kreska przeskakuje co ok. 2 – 3 sekundy.
Tak mi się wydaje, bo dawno już temu ekranowi się nie przyglądałem.

Kwestia Start/Stop to inna bajka.
Zależy od wielu czynników, np temperatury silnika, stopnia naładowania akumulatora... ale również ustawienia temperatury powietrza we wnętrzu (grzanie/ chłodzenie).
Wydaje mi się, że powiązany tez jest w jakiś sposób z temperaturą powietrza na zewnątrz.
Rano, przy mrozie ~ -5°C ciężko było silnik zmusić do wyłączenia, z kolei po południu przy -2°C, nie było takich problemów.
Następnym razem na postoju jak start/stop nie zadziała, proponuję pobaw się klimą. Skręcaj stopniowo w dół jeżeli masz ustawione grzanie grubo powyżej 20C, lub podwyższaj, gdy masz ustawione maX. chłodzenie. W pewnym momencie Start/Stop powinien wyłączyć silnik.
Pozdr.