Zabezpieczenie antykorozyjne

a jak jest z blachami w nowej 3 i jej zabezpieczeniem antykorozyjnym?
5qra napisał(a):Pytasz ile już zardzewialo? Jeździ garstka aut od kwartału skąd ma być sensowne info ?
jaketherake napisał(a):@Rogal 78
Powinien Pan jednak częściej pisać na forum, również zdania wieloczłonowe! Przyjemne pióro![]()
smile napisał(a):A rozważał ktoś kiedyś porę roku, w której transportowane są samochody z Japonii do Europy przez słone morza i oceany? Pewnie są miesiące bardziej i mniej sztormowe... Czasem rdzawy nalot na elementach zawieszenia pojawia się już przy rozładowywaniu aut w porcie.. a dalej przez Europę na odkrytych lorach... Chyba lepiej zamawiać produkcję kwietniową-majową, odbiór sierpień – wrzesieńWolał bym także nie brać auta składowanego 6 miesięcy u importera/dealera..
wpodgorski napisał(a):Okazuje się, że lakier w nowej M3 nie jest wcale taki cienki. Wartości wahały się od 95μm do 170μm, gdzie średnia grubość do między 110μm – 120μm, najgrubsza warstwa była na progach auta, co uważam za dobry znak w przypadku ochrony przed korozją.