Zabezpieczenie antykorozyjne

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez czarmi » 19 kwi 2017, 10:24

lukaj napisał(a):W ASO auto gazda Pszczyna uzyskałem odpowiedz, ze od 1200-1600 zł w zależności od stanu podwozia. Swoją droga zastanawia mnie fakt co w niespełna rocznym samochodzie znaczy : "w zależności od stanu nadwozia".

... ano znaczy to, że stwierdzą, iż będą mięli bardzo dużo pracy z tym związanej, więc dlatego cena bedzie maksymalna.
Swoją szosą, chodzi o podwozie czy też nadwozie, bo się trochę pogubiłem ;)
Obrazek

Do głowy wpadają pomysły od wewnątrz...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 22:04
Posty: 1410 (38/46)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BM, 120KM 6MT, SD SkyEnergy, soul red 14'
była ...

Postprzez lukaj » 19 kwi 2017, 11:27

Ano tak..podwozia:)
Początkujący
 
Od: 13 mar 2016, 12:54
Posty: 25 (0/1)
Auto: Mazda 3 BM, 2.0 165 kM

Postprzez tomeq83 » 22 maja 2017, 10:14

Pochwalcie się zdjęciami podwozia. Ciekaw jestem jak to wygląda w autach z początku produkcji.
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2012, 18:39
Posty: 350 (4/16)
Auto: 1.Mazda 3 BL 2010 1.6 105km MZR Exclusive 90th Anniversary Blue Mica
2. Mazda 3 BN 2017 2.0 120KM Skypassion Safety Soul Red

Postprzez SebaK » 22 maja 2017, 21:36

Panowie, a gdyby tak podwozie zabezpieczyć natryskowo sprawdzonym bitexem? Przyjazny mechanik mi to proponował. Koszt 4 x niższy niż ASO. Pytanie czy stosowanie tego środka jest dobrym pomysłem?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lis 2014, 15:49
Posty: 181 (1/6)
Auto: Mazda 3 BM HB 2014, 2,0 165 KM, Sky Energy, Soul Red

Postprzez tomeq83 » 24 maja 2018, 17:24

Wczoraj zajrzałem pod auto i spora część podłogi przysłonięta jest plastikiem, więc z jednej strony nic nie widać ale z drugiej piach i kamienie nie obijają się po podwoziu. Natomiast wystające elementy widać na nich że są czymś pokryte, jakimś zabezpieczeniem i po roku się to trzyma. To dobrze bo ruda nie zabierze się odrazu jak w poprzedniej generacji.

Zajrzałem przez otwory do wnętrza podłużnicy z tyłu samochodu i widać w niej taką powłokę białawo-żółtą w dotyku jest bardzo gęsta <spoko>

Z doświadczenia z poprzednią generacją radzę w samochodzie sprawdzić po paru latach stan karoserii pod uszczelkami tylnej klapy i drzwi i ewentualne wykwity odrazu neutralizować. Prawdopodobnie tylna belka pod zderzakiem też zacznie w pierwszej kolejności rdzewieć, szczególnie od góry jeśli tym "miodem" trysnęli tylko od spodu.
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2012, 18:39
Posty: 350 (4/16)
Auto: 1.Mazda 3 BL 2010 1.6 105km MZR Exclusive 90th Anniversary Blue Mica
2. Mazda 3 BN 2017 2.0 120KM Skypassion Safety Soul Red

Postprzez kubala147 » 24 maja 2018, 23:18

Kiedyś podrzucę fotę jak to u mnie wygląda, ale po 2 konkretnych zimach gdzie solidnie się soliło to jedynie gdzie zauważyłem rudą to delikatny nalot na śrubie trzymającej wahacz z tyłu i na piaście po zdjęciu kół. Reszta elegancko ani grama rudej.
Jedyne co wkurza to jak coś strzeli spod kół to ta masa woskowa raczej nie wygłusza i się niesie po podwoziu. Jakiś bitex/baranek lepiej to ogarnia. Pewnie za jakieś 2 lata strzele coś takiego albo lepszą alternatywę jak znajdę.
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2017, 18:11
Posty: 138 (6/1)
Auto: Mazda 3, benzyna 1998cm3, 2016

PostTen post został usunięty przez darrecki 22 lip 2019, 07:38.
Powód: Taki sam post w każdym dziale. Jeden wystarczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323