Stelaż oparcia tylnej kanapy – rdza
Ja dostałem taka odpowiedz dziś :
Dzień dobry,
Dziękujemy za przesłanie wiadomości.
Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych Klientów posiadamy skuteczne rozwiązanie zaobserwowanego przez Pana zjawiska, dzięki działaniom przeprowadzonym przez serwis nalot zostanie usunięty ze stelaży siedzeń.
Jednocześnie zapewniamy, że zgłoszone przez Pana objawy nie mają wpływu na bezpieczeństwo użytkowania Pańskiego samochodu i może Pan nadal z niego korzystać do czasu ich usunięcia.
Proszę o wskazanie serwisu ASO Mazda w którym chciałby Pan zrealizować naprawę. Serwis skontaktuje się z Panem w celu ustalenia terminu realizacji naprawy.
W razie pojawienia się dodatkowych pytań lub wątpliwości, proszę o kontakt.
Z poważaniem,
Ewelina Reszka
Customer Assistance Center
Dzień dobry,
Dziękujemy za przesłanie wiadomości.
Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych Klientów posiadamy skuteczne rozwiązanie zaobserwowanego przez Pana zjawiska, dzięki działaniom przeprowadzonym przez serwis nalot zostanie usunięty ze stelaży siedzeń.
Jednocześnie zapewniamy, że zgłoszone przez Pana objawy nie mają wpływu na bezpieczeństwo użytkowania Pańskiego samochodu i może Pan nadal z niego korzystać do czasu ich usunięcia.
Proszę o wskazanie serwisu ASO Mazda w którym chciałby Pan zrealizować naprawę. Serwis skontaktuje się z Panem w celu ustalenia terminu realizacji naprawy.
W razie pojawienia się dodatkowych pytań lub wątpliwości, proszę o kontakt.
Z poważaniem,
Ewelina Reszka
Customer Assistance Center
mxostry napisał(a):Jaro93 jak wrzucasz cytowany list MMPOl to podaj wszystkie informacje, łącznie z imieniem i nazwiskiem tego , który się pod tym listem podpisał
Dopisano 29 lis 2018, 12:19:
Jaro93 jak wrzucasz cytowany list MMPOl to podaj wszystkie informacje, łącznie z imieniem i nazwiskiem tego , który się pod tym listem podpisał
To nie ja dostałem tego maila. Zacytowałem tylko posta kolegi wyżej. Nie mam wpływu na to co on wkleił
Po mailu do Mazdy zadzwonili do mnie z ASO aby umówić się na... zrobienie zdjęć. Zdjęcia polecą do centrali i dopiero będzie decyzja o naprawie. Myślałem że Mazda już wie co jest grane i od razu będą naprawiać.
Macie przykładowe zdjęcia stelaża przedniego fotela. Totalne zero rdzy.
Typ co może wyglądać na rdzę a nią nie jest to przebarwienia po spawaniu/zgrzewaniu i coś jakby miedziane śruby.
Typ co może wyglądać na rdzę a nią nie jest to przebarwienia po spawaniu/zgrzewaniu i coś jakby miedziane śruby.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3103 (46/157)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
Moją Mazdę również dotknęła ta przypadłość (2017 HB zakup w marcu 2018, produkowana w Japonii).
Zgłosiłem do MMPOLu i już jestem umówiony z serwisem na "naprawę" 12 grudnia.
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z podejścia MMPOLu zgłoszenie wysłane w środę 28.11.2018 o 21.
Dzień później już byłem umówiony na serwis.
Jasne sprawa nie wygląda super, ale Panowie, zdarza się – wole trochę rudej, niż dolewać 1l oleju co 1000km, albo przeprowadzać remont silnika po 80k km. Ostatnio na OtoMoto widziałem mazdę 6 (2013) z silnikiem 2.0 145 HP w automacie o przebiegu 550000 km, można? można.
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-6-2-0-benzyna-automat-skora-gwarancja-ID6BwPLK.html#b004685906
W sumie jakoś nie denerwuje mnie ten fakt, pomimo auta, które ma 8 miesięcy – całe podejście Mazdy do produkcji aut, filozofia usprawniania silników wolnossących wbrew tendencji na rynku to coś dzięki czemu zdecydowałem się na tą markę.
Także uszy do góry pisać do MMPOLu, załatwić sprawę, co jakiś czas sprawdzić i cieszyć się z piękna marki!.
Zgłosiłem do MMPOLu i już jestem umówiony z serwisem na "naprawę" 12 grudnia.
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z podejścia MMPOLu zgłoszenie wysłane w środę 28.11.2018 o 21.
Dzień później już byłem umówiony na serwis.
Jasne sprawa nie wygląda super, ale Panowie, zdarza się – wole trochę rudej, niż dolewać 1l oleju co 1000km, albo przeprowadzać remont silnika po 80k km. Ostatnio na OtoMoto widziałem mazdę 6 (2013) z silnikiem 2.0 145 HP w automacie o przebiegu 550000 km, można? można.

W sumie jakoś nie denerwuje mnie ten fakt, pomimo auta, które ma 8 miesięcy – całe podejście Mazdy do produkcji aut, filozofia usprawniania silników wolnossących wbrew tendencji na rynku to coś dzięki czemu zdecydowałem się na tą markę.
Także uszy do góry pisać do MMPOLu, załatwić sprawę, co jakiś czas sprawdzić i cieszyć się z piękna marki!.
Podejście do tego faktu troszkę się zmieniło, najwidoczniej ktoś zdał sobie sprawę że wizerunek marki jest nadszarpnięty, wypuścili cudowny film o zabezpieczeniu przed korozją w którym prowadzący nie potrafił kilku kwestii wykuć na blachę aby był przekonujący w tym co mówi a przede wszystkim wie o czym mówi ale jak było sami wiemy a kilka dni po publikacji filmu ....Trachhhh rdzewiejący stelaż tego olać już nie mogli.
Właśnie sprawdzałem swoją M3 z sierpnia 2017.. Jest rdza na całym stelażu. Zdjęć nie będę wrzucał bo kanapa wygląda dokładnie tak jak u innych osób. Do tej pory wszystko było w porządku, ale nie spodziewałem się takiej sytuacji w rocznym samochodzie. A trzymam go w ogrzewanym garażu..
- Od: 25 sie 2017, 12:51
- Posty: 2
- Auto: Mazda3 2017 hatchback SkyPassion 2.0
Mazda 3 sedan 2014 Japonia Materiał na fotelach.
Stelaż fotela za kierowcą wygląda OK ( chociaż zaglądałam na szybko i nie odkryłem do końca ) , ale niestety za pasażerem masakra
Auto po gwarancji to pewno nie obejmą mnie żadne ewentualne akcje Mazdy. Pozostanie jakaś naprawa we własnym zakresie. Swoją drogą nigdy tam nie zaglądałam.
Jak widać te z Japoni też mają tą wadę. Niestety.
Auto garażowane z małym przebiegiem.
Stelaż fotela za kierowcą wygląda OK ( chociaż zaglądałam na szybko i nie odkryłem do końca ) , ale niestety za pasażerem masakra
Auto po gwarancji to pewno nie obejmą mnie żadne ewentualne akcje Mazdy. Pozostanie jakaś naprawa we własnym zakresie. Swoją drogą nigdy tam nie zaglądałam.
Jak widać te z Japoni też mają tą wadę. Niestety.
Auto garażowane z małym przebiegiem.
Rubik napisał(a):Auto po gwarancji to pewno nie obejmą mnie żadne ewentualne akcje Mazdy.
Jeżeli będzie to oficjalna akcja, to na pewno obejmie. Nie będzie znaczenia to, że auto jest po gwarancji.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości