Stelaż oparcia tylnej kanapy – rdza
Zostaw jak jest i przekonaj się potemHalski1986 napisał(a):Jak dla mnie to to jest niepostępująca rdza. Pewnie źle przechowywali elementy i trochę rdzy się dostało. Nie wierzę w to, że pójdzie dalej, nie ma warunków do tego w środku auta.
- Od: 24 paź 2013, 19:50
- Posty: 626 (22/14)
- Skąd: SX
- Auto: Mazda 626 GD '91 FE4
Dostałem dodatkowo telefon od MAZDA POLSKA. Zapewniają ,że problem będzie naprawiony , dodatkowo pytają w jakim ASO naprawa ma być wykonana, a oni bezpośrednio będą się kontaktować w celu umówienia wizyty.
Naprawa będzie polegała na wyczyszczeniu "korozji" oraz zabezpieczeniu antykorozyjnym . Tyle udało mi się dowiedzieć .
Jest efekt i to mnie cieszy .
Naprawa będzie polegała na wyczyszczeniu "korozji" oraz zabezpieczeniu antykorozyjnym . Tyle udało mi się dowiedzieć .
Jest efekt i to mnie cieszy .
Pod kanapą nie ma żadnego stelaża. To tylko gąbka oklejona materiałem
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3098 (46/156)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
Sprawdziłem dzisiaj swoja Mazde
2018 rok, HB, tapicerka material, odebrana w Październiku 2018, auto u mnie trochę ponad miesiąc, stoi w ciepłym garażu, gdzie nawet teraz jest +18
i co?
i jest


pod siedziskiem sprawdzałem jeszcze w salonie, również po zobaczeniu wątku tutaj na forum, jest czysto
2018 rok, HB, tapicerka material, odebrana w Październiku 2018, auto u mnie trochę ponad miesiąc, stoi w ciepłym garażu, gdzie nawet teraz jest +18
i co?
i jest



pod siedziskiem sprawdzałem jeszcze w salonie, również po zobaczeniu wątku tutaj na forum, jest czysto
Dodam jeszcze ze maila wysłałem przed chwila i wiadomość na Facebooku , nie jest to wielki kłopot ale dla mnie 83.500 które zapłaciłem pół roku temu to WIELKIE pieniądze i chodzi o to że musza mi to usunąć , jestem pewny na 100% ze ta cześć była montowana już zardzewiała przez meksykancow
Adrian200 napisał(a):Odpowiedź MAZDA POLSKA
"Adrianie, posiadamy skuteczne rozstrzygnięcie tej sytuacji, dzięki któremu nalot zostanie usunięty ze stelaży siedzeń. Oczywiście powiadomimy zainteresowanych Klientów o rozwiązaniu, które zastosujemy na nasz koszt w jak najkrótszym czasie. Jednocześnie zapewniamy, że zgłoszone przez Klientów objawy nie mają wpływu na bezpieczeństwo użytkowania Pańskiego samochodu i może Pan nadal z niego korzystać do czasu ich usunięcia. Jeżeli jest Pan w kontakcie z innymi użytkownikami samochodów Mazda, którzy zaobserwowali podobne zjawiska, będziemy wdzięczni za udostępnienie im tej wiadomości i przekazanie, by skontaktowali się z nami w celu dalszego poprowadzenia sprawy przez nasze ASO na adres mmpol-cac@mazdaeur.com
Czy w twoim aucie zaobserwowałeś podobne objawy? Jeśli tak, będziemy wdzięczni za podanie nr VIN twojego auta. Chętnie też skonatktujemy się z Tobą telefonicznie. Czy w tym celu możesz podać nam numer kontaktowy do siebie?"
A więc będzie akcja "naprawcza" .
Czyli jednak: "w kupie siła"

esem napisał(a):Problem dotyczy sedana czy HB też
też HB
Wtrące swoje trzy grosze bo parę osób tu pisało że to w sumie nic takiego że nie ma wpływu na bezpieczeństwo itp. Ale to nie o to chodzi, bo ludzie przyszli do salonu i zakupili za nie małe pieniądze w przekonaniu że dostają pełnowartościowy produkt, a tu jak widać nie jest tak do końca, wsadzaja zardzewiały produkt już na etapie produkcji, dla mnie to kompletny brak szacunku do kupujacych "przecież nikt tam nie będzie zagladał" do tego perfidnie odznaczone mazakiem że kontrola była. To tak jak z tylną kanapą że ręką ja wygniesz. Same oszczędności
Coś niedobrego dzieje się z tą marką
Coś niedobrego dzieje się z tą marką
digidy napisał(a):Wtrące swoje trzy grosze bo parę osób tu pisało że to w sumie nic takiego że nie ma wpływu na bezpieczeństwo itp. Ale to nie o to chodzi, bo ludzie przyszli do salonu i zakupili za nie małe pieniądze w przekonaniu że dostają pełnowartościowy produkt, a tu jak widać nie jest tak do końca, wsadzaja zardzewiały produkt już na etapie produkcji, dla mnie to kompletny brak szacunku do kupujacych "przecież nikt tam nie będzie zagladał" do tego perfidnie odznaczone mazakiem że kontrola była. To tak jak z tylną kanapą że ręką ja wygniesz. Same oszczędności
Coś niedobrego dzieje się z tą marką
zgadzam sie w 100%
miałem przed Mazda kilka innych aut Audi/Opel/ Renault/Ford i każde z czasem sie psuło, czy mniej czy bardziej poważnie, ale sie psulo
Zdecydowałem sie na zakup drogiej ( bo na przykład konkurent w postaci Renault Megane z podobnym abo i lepszym wyposażeniem, kosztował około 10 tys. zl mniej) Mazdy ze względu na "Japońska" jakość, i niezawodnosc
A tutaj jeszcze nie ma 2 miesięcy, a juz rdza w środku auta....
to wszystko przez Meksykanów które to zbierali, ale i Japończyki również zawalili, bo musza bardzo dobrze nadzorować prace tanich pracownikow
sam pracuje juz ponad 8 lat w Automotive i w japońskich dużych korpo, ale żadnego razu nie spotkałem sie z takim olewaniem zasad jakości.....
mam nadzieje ze wszystkie siły idą na ważne części auta, takie jak silnik/skrzynia/hamulce, i skrzynia nie rozleci sie jak rozleciała sie w Oplu skrzynia M20, i w silniku nie zepsuje sie pompa oleju jak zepsuła sie w Audi, i silnik nie przegrzeje sie jak przegrał sie w Fordzie
gdzie pisać o tym stelażu?
Jaro93 jak wrzucasz cytowany list MMPOl to podaj wszystkie informacje, łącznie z imieniem i nazwiskiem tego , który się pod tym listem podpisał
Dopisano 29 lis 2018, 12:19:
Jaro93 jak wrzucasz cytowany list MMPOl to podaj wszystkie informacje, łącznie z imieniem i nazwiskiem tego , który się pod tym listem podpisał
Dopisano 29 lis 2018, 12:19:
Jaro93 jak wrzucasz cytowany list MMPOl to podaj wszystkie informacje, łącznie z imieniem i nazwiskiem tego , który się pod tym listem podpisał
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości