U mnie tak to wygląda po papierze wodnym 1500 i paście. Dzisiaj robię drobniejszą gradacją wieczorem.
Robione od pasażera.
Od kierowcy wrzucone poglądowo jak wyglądało przed.
Aktualizacja:
Jest sukces, udało się zregenerować piano black od pasażera.
Drzwi zdejmuje się łatwo, bo odkręca się dwa wkręty (za klamką oraz w zakłębieniu uchwytu), a następnie pociąga za dół i wychodzą po kolei wszystkie zatrzaski.
Następnie trzeba odpiąć wtyczkę od sterowania szyb oraz wyjąć klamkę przez otwór.
Kolejnym krokiem jest demontaż elementu piano black poprzez nacisnięcie go od spodu (od strony zagłębienia w uchwycie) w górę i wychodzi.
Potem demontaż przycisku, tu trzeba odkleić taką malutką taśmę przyklejoną do zatrzasków, które trzeba podważyć sztuk 4 i przycisk wychodzi.
Co do polerowania, to musiałem to robić dwa razy, bo pierwszy efekt nie był satysfakcjonujący (sporo rys ominąłem jak się końcowo okazało).
Otóż należy zrobić polerkę w takiej kolejności.
Najpierw papiery ścierne wodne w kolejności: 800, 1500, 3000, 5000, 7000 (ewentualnie 800, 3000, 7000). Najlepszy efekt jest aby polerować nim wzdłuż elementu a nie ruchami kolistymi jak robiłem na początku. Dzięki temu widać wszystkie rysy, które mamy do usunięcia i żadnej nie pominiemy. Wiadomo początkowo usuwamy te najgłębsze, ale tak naprawdę przy każdej gradacji polerujemy wzdłuż po całej powierzchni, aż znikną wszelkie widoczne rysy. Bardzo ważne przy papierze wodnym zawsze na mokro, pilnować żeby nie było na sucho ani przez chwilę.
Jak dojdziemy do gradacji 7000, to czas na polerkę, tutaj najlepiej sprawdziła się nasadka na wkrętarkę w postaci gąbki i pasta polerska finish.
Oto linki do tego czym robiłem:\
https://allegro.pl/oferta/pasta-polersk ... 0048414968
https://allegro.pl/oferta/papier-sciern ... 9507567363
https://allegro.pl/oferta/papier-sciern ... 9507571142
https://allegro.pl/oferta/papier-sciern ... 9507576936Papiery 800 i 1500 miałem wcześniej.
Jutro wrzucę zdjęcia, ale wyszło naprawdę super.