Punkty podparcia podnośnikiem.
Podnośnik ok, pamietaj że o rynienkę i do góry.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6993 (208/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Spoko40 napisał(a):natomiast podnośnikiem o którym piszesz w płaskich miejscach dedykowanych do podnośników kolumnowych.
Proszę, zaprezentuj nam te płaskie miejsca przeznaczone dla podnośników kolumnowych...
Miło widziane rysunki techniczne Mazdy...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Za ten wahacz takim podnośnikiem to uważajcie bo potrafi się ślizgnąć i kłopot gotowy.
Radzę włożyć tą krawędź łączenia blach auta w tą rynienkę od podnośnika.
Najbezpieczniej.
Radzę włożyć tą krawędź łączenia blach auta w tą rynienkę od podnośnika.
Najbezpieczniej.
-
lukaszjakubowski
Za wahacz się nie podnosi...
Jedynie można jeszcze użyć belki poprzeczne zawieszenia. Każda z nich ma 1 punkt wsparcia... Usytuowany jest on centralnie.
Jedynie można jeszcze użyć belki poprzeczne zawieszenia. Każda z nich ma 1 punkt wsparcia... Usytuowany jest on centralnie.
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
W żadnym aucie nie pokrzywiłem progów tym podnośnikiem. Robię bezpośrednio metal o metal a kolega jeszcze na gumie będzie miał.Spoko40 napisał(a):W przeciwnym wypadku pokrzywisz progi.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6993 (208/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Każdy samochód posiada wzmocnione miejsca dla podnośników kolumnowych, miejsca te są odpowiednie również dla "żaby". W przypadku podnoszenia "żabą" z płaską podkładką w miejscach przeznaczonych na lewarek pokrzywisz rynienki. Niedowiarkom i teoretykom polecam przyjrzeć się gdzie umieszcza stopy podnośnika wulkanizator przy zmianie kół.
Dobry jesteś...
Widziałem nie jednego wulkanizatora z pistoletem pneumatycznym w ręku wkręcającego śruby / nakretki do kół...
Szczerze, tacy nie są dla mnie wzorem do naśladowania...
Proszę (już drugi raz), zaprezentuj nam te miejsca...
Może zrób zdjęcie M3 BM całego podwozia i podeprzyj się AD czy innym oficjalnym programem dla mechaników...
Widziałem nie jednego wulkanizatora z pistoletem pneumatycznym w ręku wkręcającego śruby / nakretki do kół...
Szczerze, tacy nie są dla mnie wzorem do naśladowania...
Spoko40 napisał(a):Każdy samochód posiada wzmocnione miejsca dla podnośników kolumnowych, miejsca te są odpowiednie również dla "żaby".
Proszę (już drugi raz), zaprezentuj nam te miejsca...
Może zrób zdjęcie M3 BM całego podwozia i podeprzyj się AD czy innym oficjalnym programem dla mechaników...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Odkopię temat żeby nie zakładać kolejnego,podobnego
Mam zamiar nabyć lewarek do Mazdy oryginał (nie mam w wyposażeniu).
Przeglądałem oferty i widzę, że do trójki i szóstki lewarki mają bardziej płytkie wcięcie na wsadzenie w rant progu w porównaniu do np. 5,MX3, MX5. Domyślam się, że w tych ostatnich rant musi być "dłuższy" i stąd większe wcięcie w lewarku do tych aut.
Zakładając taki lewarek do trójki mógłbym uszkodzić podłogę, bo nie oparł by się na rancie progu.
Reasumując do mojego auta muszę szukać lewarka tylko od Mazdy 3 i 6?
W ogłoszeniach często jest napisane,że pasują wszystkie do wszystkich, a ja mam wątpliwość w tej kwestii.
Dzięki za informację w tej kwestii od zorientowanych
Mam zamiar nabyć lewarek do Mazdy oryginał (nie mam w wyposażeniu).
Przeglądałem oferty i widzę, że do trójki i szóstki lewarki mają bardziej płytkie wcięcie na wsadzenie w rant progu w porównaniu do np. 5,MX3, MX5. Domyślam się, że w tych ostatnich rant musi być "dłuższy" i stąd większe wcięcie w lewarku do tych aut.
Zakładając taki lewarek do trójki mógłbym uszkodzić podłogę, bo nie oparł by się na rancie progu.
Reasumując do mojego auta muszę szukać lewarka tylko od Mazdy 3 i 6?
W ogłoszeniach często jest napisane,że pasują wszystkie do wszystkich, a ja mam wątpliwość w tej kwestii.
Dzięki za informację w tej kwestii od zorientowanych
- Od: 12 cze 2021, 19:46
- Posty: 29
- Auto: Mazda 3 BM Skyactiv-G 2.0/120KM SkyEnergy 2015r Sedan Manual
Jeśli chcesz mieć pewność, że wszystko będzie dobrze to kup od 3 i nie kombinuj .
Ja sam mam od BK i pasuje też od BL. Mam jeszcze od 323 z 1988 tyle, że ma trochę mały udźwig.
Może być też od 2, ja czasami używam od DE i też jest OK.
Ja sam mam od BK i pasuje też od BL. Mam jeszcze od 323 z 1988 tyle, że ma trochę mały udźwig.
Może być też od 2, ja czasami używam od DE i też jest OK.
No tak właśnie planuję....
Poszukam "nieumęczonego" od trójki nawet tej wcześniejszej jak napisałeś lub szóstki bo też jest taki sam (tyle,że pewnie będzie miał udzwig większy, ale to tylko plus.
Poszukam "nieumęczonego" od trójki nawet tej wcześniejszej jak napisałeś lub szóstki bo też jest taki sam (tyle,że pewnie będzie miał udzwig większy, ale to tylko plus.
- Od: 12 cze 2021, 19:46
- Posty: 29
- Auto: Mazda 3 BM Skyactiv-G 2.0/120KM SkyEnergy 2015r Sedan Manual
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Mariusz1977777 i 4 gości