zegary od CX3 w M3
1, 2
W M3 mam diesla i licznik jaki chcę, podpinane było do M2 1.5 benzyna.
Licznik od Ciebie jest 100% 2 lub CX3. Wystarczy poszukać analogowy na ebay od CX3 i tez ma 2 gniazda jak mój w M2. Te z cyfrowym licznikiem mają tylko 1 gniazdo w CX3, więc w M2 musi być identycznie. Aczkolwiek nie rozumiem po kiego grzyba w tych analogowych 2 gniazda? I jeszcze to 2ie małe gniazdo nie ma nic do licznika, bo ten działa w 100% poprawnie. Za to steruje klimą i ogrzewaniem tylnej szyby – bez sensu
Licznik od Ciebie jest 100% 2 lub CX3. Wystarczy poszukać analogowy na ebay od CX3 i tez ma 2 gniazda jak mój w M2. Te z cyfrowym licznikiem mają tylko 1 gniazdo w CX3, więc w M2 musi być identycznie. Aczkolwiek nie rozumiem po kiego grzyba w tych analogowych 2 gniazda? I jeszcze to 2ie małe gniazdo nie ma nic do licznika, bo ten działa w 100% poprawnie. Za to steruje klimą i ogrzewaniem tylnej szyby – bez sensu
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3037 (41/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
czy ten link jest aktywny ponieważ u mnie się nie wyświetla a jestem zarejestrowany,
czyli podsumowując z dyskusji wynika iż zegary z CX-3 i 2 nie pasują do 3 BM
natomiast czy można zamiennie używać różnych typów zegarów analogowych (doliczyłem się 3 typów) i cyfrowego, z HUD bez HUD z mazdy 3 BM bo tego nie doczytałem?
Link działa, w BM (nie BN, bo tam nie miałam okazji sprawdzić) każdy licznik z 1 wtyczką można zamienić na dowolny inny z pojedynczą wtyczką. 2 mogą mieć (ale nie muszą) jedynie auta z analogową klimatyzacją lub całkowicie jej pozbawioną. A czy jest HUD, analogowy czy cyfrowy nie ma żadnego znaczenia.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3037 (41/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Dzięki za info. U mnie po naciśnięciu linku jest taka informacja:
Invalid Forum specified. If you followed a valid link, please notify the administrator.
Może chodzi o to że nie napisałem jeszcze żadnego postu więc spróbuje się tam przywitać.
Co do zegarów to interesuje mnie wymiana na takie z dużym obrotomierzem – chyba z wersji skypassion. Look tych zegarów mnie powala, mają także HUD co zwiększy ich funkcjonalność. Natomiast obudowa tylna zegarów pewnie będzie inna i dodatkowo będę się musiał w nią zaopatrzyć. U mnie jest właśnie analogowa klimatyzacja, w przyszłości jeśli możliwości i fundusze pozwolą chciałbym zmienić na automatyczną.
Invalid Forum specified. If you followed a valid link, please notify the administrator.
Może chodzi o to że nie napisałem jeszcze żadnego postu więc spróbuje się tam przywitać.
Co do zegarów to interesuje mnie wymiana na takie z dużym obrotomierzem – chyba z wersji skypassion. Look tych zegarów mnie powala, mają także HUD co zwiększy ich funkcjonalność. Natomiast obudowa tylna zegarów pewnie będzie inna i dodatkowo będę się musiał w nią zaopatrzyć. U mnie jest właśnie analogowa klimatyzacja, w przyszłości jeśli możliwości i fundusze pozwolą chciałbym zmienić na automatyczną.
Zdejmij daszek zegarów – jest na klipsy. Wystarczy pociągnąć do siebie, ja zawsze zaczynałem od góry. Potem masz 4 śrubki i można wyjąć licznik, będziesz wiedział na czym stoisz.
Do licznika będziesz potrzebował jeszcze daszek z wycięciem na HUD, wszystko pasuje do siebie bez jakichkolwiek modyfikacji.
Jeśli nie znajduje Ci linka wpisz w ich wyszukiwarce "Success – Swap Base Model Cluster with SP25 GT Cluster & Install HUD in Mazda 3 2014"
O zmianie klimatyzacji też tam jest na forum, tyle że z 1 strefowej na 2 strefową.
Do licznika będziesz potrzebował jeszcze daszek z wycięciem na HUD, wszystko pasuje do siebie bez jakichkolwiek modyfikacji.
Jeśli nie znajduje Ci linka wpisz w ich wyszukiwarce "Success – Swap Base Model Cluster with SP25 GT Cluster & Install HUD in Mazda 3 2014"
O zmianie klimatyzacji też tam jest na forum, tyle że z 1 strefowej na 2 strefową.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3037 (41/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Teraz znalazłem, jest OK. Dzięki. Po Świętach dobiorę się do tych zegarów. Sprzedawca, który ma te cyfrowe zegary z HUD twierdzi iż są do rocznika 17-18, ja posiadam 16 rok USA czy to będzie pasować?
Czy w razie problemów z konwersją można liczyć na jakąś pomoc?
Czy w razie problemów z konwersją można liczyć na jakąś pomoc?
Problem polega na tym, że nigdzie nie mogę namierzyć cyfrowego licznika przedliftowego z HUD z mazdy 3, jest tylko jeden poliftowy i dlatego nie mam rozeznania w różnicach. Są dostępne od CX-3 ale nie wiem czy też się nie różnią. Lookne jeszcze w ogłoszenia sprzedaży samochodów, może tam znajdę wyraźne zdjęcie licznika.
Znalazłem takie liczniki jak w załączeniu, wychodzi na to, że przedliftowy ma srebrną grubszą ramkę na zegarze obrotomierza a poliftowy nie. Jeśli się mylę to proszę o wyprowadzenie z błędu.
Znalazłem takie liczniki jak w załączeniu, wychodzi na to, że przedliftowy ma srebrną grubszą ramkę na zegarze obrotomierza a poliftowy nie. Jeśli się mylę to proszę o wyprowadzenie z błędu.
darrecki napisał(a):Pewnie ukradli już wszystkie BM Skypassion i stąd brak podaży
heh coś w tym jest chyba ;–) ,
drugim rozwiązaniem jest przeróbka zegarów od diesla polegająca na wymianie samej tarczy obrotomierza lub całego zespołu obrotomierza z licznika cx-3 dość popularnego i relatywnie taniego oraz ewentualnie znalezienie rozwiązania na implementację zegarów z CX-3 z większą ilością kodu. Pierwsza przeróbka wydaje się prostszą ale czy jest możliwa? ktoś rozbierał licznik na części pierwsze? czy sam obrotomierz jest demontowalny bo wymiana samej tarczy wiąże się z demontażem wskazówki, która może uszkodzić jej silniczek...
Popi2009 próbował licznika z CX3 – nie działało to w 3, za to ten sam licznik bez problemów działa w 2.
Od diesla raczej nie podejdzie, wystarczy, że jest inny potencjometr na wskazówce i masz niepoprawne wskazania obrotomierza. Rozebrać się da dosyć łatwo, igłę też można zdjąć bez problemów, ale zwyczajnie polecam poczekać aż pojawi się odpowiedni licznik (+ daszek i HUD, bo te z CX3 nie pasują), w przeciwnym wypadku może to kosztować 2x tyle.
Od diesla raczej nie podejdzie, wystarczy, że jest inny potencjometr na wskazówce i masz niepoprawne wskazania obrotomierza. Rozebrać się da dosyć łatwo, igłę też można zdjąć bez problemów, ale zwyczajnie polecam poczekać aż pojawi się odpowiedni licznik (+ daszek i HUD, bo te z CX3 nie pasują), w przeciwnym wypadku może to kosztować 2x tyle.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3037 (41/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
można tylko wziąć headup z cx3 i wsadzić do licznika w 3 (tego z cyfrowym predkosciomierzem)
licznik z cx3 do 3 nie zakoduje się bo ma więcej linii kodowania
natomiast licznik z cx3 podejdzie do mazdy 2
dodatkowo pragne zwrocic uwagę ze licznik polifotwy nie zakoduje się do przedlifta
licznik z cx3 do 3 nie zakoduje się bo ma więcej linii kodowania
natomiast licznik z cx3 podejdzie do mazdy 2
dodatkowo pragne zwrocic uwagę ze licznik polifotwy nie zakoduje się do przedlifta
-
popi2009
a wiem fakt – bo ja robilem probe pt licznik z cx3 + headup z 3
i się nie dało zakodować ale działał
a potem kupiłem sam licznik do 3 z uszkodzonym headupem i przelozylem
i się nie dało zakodować ale działał
a potem kupiłem sam licznik do 3 z uszkodzonym headupem i przelozylem
-
popi2009
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości