Ja u siebie pod pracą sprawdzałem światła do jazdy dziennie (w odbiciu drzwi) i zauważyłem, że po odpaleniu silnika, gdy samochód stał na ręcznym to (piękna słoneczna pogoda):
– zwalniając ręczny światła dzienne się nie zapaliły,
– dopiero po ruszeniu samochodem światła do jazdy dziennej się zapaliły.
Natomiast stojąc w garażu po odpaleniu od razu załącza światła mijania, po czym po wyjeździe na zewnątrz przełącza na dzienne.
Swiatla – pozycja auto
1, 2
Dobry dzieńwieczór, mam pytanie w sprawie świateł dziennych (mam dzienne ledy + xenon):
w pozycji "auto" jak wiemy świecą się te dwa paski led odchodzące od xenona w lewo i prawo. w pozycji "światła postojowe" świecą się te same paski, ale też cały okrąg wokół xenona, w tej pozycji jednak całość świeci jakby słabszym światłem. a skoro słabsze światło to raczej nie może służyć jako dzienne.
problem w tym że na wielu filmach na YT widać, że na dziennych, czyli z wyłączonym xenonem zarówno paski jak i okrąg świecą z pełną mocą – tak zresztą widać nawet na oficjalnych zdjęciach na stronie Mazdy.
czy jest na to jakiś mod, bo nie ukrywam że paski z ringiem wyglądają dużo bardziej efektownie. jak jest u Was? dzięki.
w pozycji "auto" jak wiemy świecą się te dwa paski led odchodzące od xenona w lewo i prawo. w pozycji "światła postojowe" świecą się te same paski, ale też cały okrąg wokół xenona, w tej pozycji jednak całość świeci jakby słabszym światłem. a skoro słabsze światło to raczej nie może służyć jako dzienne.
problem w tym że na wielu filmach na YT widać, że na dziennych, czyli z wyłączonym xenonem zarówno paski jak i okrąg świecą z pełną mocą – tak zresztą widać nawet na oficjalnych zdjęciach na stronie Mazdy.
czy jest na to jakiś mod, bo nie ukrywam że paski z ringiem wyglądają dużo bardziej efektownie. jak jest u Was? dzięki.
-
midbass
W dziennych ring się jedynie tli, na pozycyjnych świeci. I tak to ma działać. Na forum M3R można znaleźć relacje z przeróbki włączającej również ring. Ładnie to wygląda, niestety roboty jeszcze więcej.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3092 (46/156)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
W większości samochodów gdy załączysz światła mijania, zapala się identyczna kontrolka. Niezależnie od tego czy jest automatyczny włącznik, czy nie – po prostu pojawia się informacja że światła są zapalone.
Chyba wszystkie japończyki mają pomylone oznaczenia drogowych z mijania.
Ja mam pytanie z innej beczki. Próbował ktoś z Was ręcznie regulować wysokość biksenonów? Prosiłem serwis, żeby mi podnieśli możliwie jak najwyżej, a i tak dość nisko świecą te światła. Wiem, że regulują się automatycznie, ale deafultowe ustawienie dla mnie jest za nisko. I jeśli tak to którą śrubą? Tą białą plastikową z nacięciem na śrubokręt?
Ja mam pytanie z innej beczki. Próbował ktoś z Was ręcznie regulować wysokość biksenonów? Prosiłem serwis, żeby mi podnieśli możliwie jak najwyżej, a i tak dość nisko świecą te światła. Wiem, że regulują się automatycznie, ale deafultowe ustawienie dla mnie jest za nisko. I jeśli tak to którą śrubą? Tą białą plastikową z nacięciem na śrubokręt?
- Od: 8 mar 2016, 16:12
- Posty: 53
- Auto: M3 165KM 2016
Ja regulowałem i tylko jedna śruba mi się rzuciła w oko. Ją można od góry śrubokrętem kręcić lub od tyłu nasadką. Trzeba tylko pamiętać, że wtedy kręci się w drugą stronę (można się zamotać
)
Dobrze jest mieć ścianę i równą drogę. Najpierw świecimy np z 5m potem cofamy np 20 i ma być trochę niżej (10-20cm?) 5min zabawy i test w warunkach drogowych. Zanim byłem ukontentowany to ze 2 mikrokorekty jeszcze zrobiłem
Powodzenia.
Dobrze jest mieć ścianę i równą drogę. Najpierw świecimy np z 5m potem cofamy np 20 i ma być trochę niżej (10-20cm?) 5min zabawy i test w warunkach drogowych. Zanim byłem ukontentowany to ze 2 mikrokorekty jeszcze zrobiłem
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości