Bateria w kluczyku
Strona 1 z 1
Wczoraj zaobserwowałem, że zasięg pilota do sterowania zamkami w mojej M3 jest bardzo niepraktycznie duży! Na dużym parkingu, w odległości około 100m mogłem spokojnie migać sobie światłami... Kluczyk ma rok, bateria nie wymieniana do tej pory.
Przeszkadza, bo np. przy wyciąganiu kluczy z torby muszę robić to tak aby z mieszkania (skąd również mam zasięg) przypadkiem nie otworzyć samochodu...Wprawdzie tylko na 30 sekund, ale zawsze to otwarcie pojazdu.
loloxm1 napisał(a):po otwarciu jezeli nie otworzysz dzrzwi przez 30 s to sie samo zamknie
Zgadza się, ale czas jest taki jaki sobie ustawisz (30, 60 sek. lub inny, którego nie pamiętam)
Odnośnie baterii w kluczyku to pamiętam do tej pory jak dawniej mnie uczono, by pilota nie używać ze zbyt dużej odległości od auta, bo wtedy bateria szybciej się wyczerpuje.
Nie sądzę aby to było prawdą, bo z technicznego punktu widzenia jest to kłopotliwe w realizacji a w związku z tym kosztowne. Piloty przeważnie korzystają z KEELOQ'a który jest systemem jednostronnym, tzn. nie następuje komunikacja zwrotna do kluczyka a w związku z tym kluczyk nie wie czy zwiększyć moc nadawania czy nie.czarmi napisał(a):pilota nie używać ze zbyt dużej odległości od auta, bo wtedy bateria szybciej się wyczerpuje.
nexus30 napisał(a):A w czym wam przeszkadza duży zasięg pilota?
Raz mi się zdarzyło, że będąc w pracy bawiłem się kluczykiem i otwarłem bagażnik z dość dużej odległości. Nie wiem jak to w hatchback'ach ale w sedanie podnosi się on dość wysoko. Na szczęście zauważyłem to przez okno i musiałem zrobić niezaplanowaną wcześniej wycieczkę na parking:)
- Od: 18 paź 2014, 10:29
- Posty: 21
- Auto: Mazda 3, 120KM, 2014
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości