Po zatankowaniu się do pełna, podczas hamowania, słyszę jak paliwo pływa w baku. Nie powiem żeby podobał mi się dźwięk chlupania jakiegoś płynu, słyszalny w kabinie .
Czy ktoś to zauważył?
Dźwięk pływającego paliwa w baku. Nota serwisowa.
Strona 1 z 1
W kazdym aucie przy pelnym baku to wystepuje.
Czasami czyjajac grupe mam wrazenie ze m3 to pierwsze auto niektorych. Pogratulowac bo to moje 4 auto prywatne i niektore rzeczy sa normalne. Np chlupanie przy pelnym baku lub brudzenie felg przez klocki chamulcowe
Czasami czyjajac grupe mam wrazenie ze m3 to pierwsze auto niektorych. Pogratulowac bo to moje 4 auto prywatne i niektore rzeczy sa normalne. Np chlupanie przy pelnym baku lub brudzenie felg przez klocki chamulcowe
W każdym aucie to są koła i silnik. I tu bym zaprzestał na generalizacji...
W żadnym innym którym ja jechałem/posiadam/posiadałem nie zauważyłem czegoś takiego.
Może to ma związek z dobrym wyciszeniem przy niskiej prędkości / istopem. Problem który opisuję powinny rozwiązać mini grodzie w baku. Pytanie czemu ich nie ma lub nie działają jak powinny.
W żadnym innym którym ja jechałem/posiadam/posiadałem nie zauważyłem czegoś takiego.
Może to ma związek z dobrym wyciszeniem przy niskiej prędkości / istopem. Problem który opisuję powinny rozwiązać mini grodzie w baku. Pytanie czemu ich nie ma lub nie działają jak powinny.
Irdial napisał(a):W żadnym innym którym ja jechałem/posiadam/posiadałem nie zauważyłem czegoś takiego.
Mam dla Ciebie 4 opcje rozwiązania Twojego problemu:
– reklamacja w ASO wady ukrytej.
– opchnięcie trefnej Mazdy i kupno normalnego auta. Tylko uważaj, w najnowszych Octaviach, Golfach i Leonach też słyszałem chlupotanie
– tankowanie do 3/4 lub nawet dla pewności 1/2 baku
– podgłoszenie radia powyżej dźwięku chlupoczącego paliwa
W mojej poprzedniej BK chlupała ropa, teraz PB też chlupie. Zostaje mi tylko zrobić wygłuszenie pod kanapą co przy okazji poprawi komfort podróży nawet jak jest mniej niż pełny bak
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Ale w poprzednich modelach Mazda nie wymieniała zbiorników paliwa na zmodyfikowane...
A teraz, jeżeli chlupie paliwo, to do ASO
A teraz, jeżeli chlupie paliwo, to do ASO
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Czy ja dobrze rozumiem że wymieniają zbiornik paliwa na "niechlupiący" ? Jeśli tak to istnieje też szansa żeby zmniejszyc ta nieszczesna rezerwe paliwa na jakas logiczna np 4 litry a nie 10. Ktos był może w ASO z tym problemem ?
Byłem na drugim przeglądzie i zgłosiłem między innymi problem z pływającym paliwem. Wczoraj byłem na naprawie pozostałych elementów, jednak temat paliwa jest nadal w trakcie rozpatrywania. Doszły tylko kolejne pytania. Wstępnie Mazda nie dopatrzyła się żadnych akcji czy not serwisowych skierowanych dla mojego auta, związanych z bakiem paliwa. Temat jest konsultowany dalej
Sprawę wałkowałem w moim ASO ponad pół roku, otrzymałem nareszcie takową informację zwrotną:
"W nawiązaniu do rozmowy i przedstawieniu dokumentacji serwisowej w dniu 05.09 2016r w ślad za informacja posiadaną w centrali MMPOL uprzejmie informuję ,że dotychczas nie ma żadnych informacji serwisowych na temat przelewającego się paliwa w zbiorniku , ani tez nie została ogłoszona w tym temacie żadna akcja serwisowa."
Oczywiście, jeśli się nie zgadzam, to zostanie powołany rzeczoznawca, który wykona dokumentację, a ta następnie zostanie skierowana do Mazdy. Oczywiście nie mam na to czasu i nie chcę mi się ciągnąć dalej tego tematu. Według Mazdy, auta na Europę mogą posiadać taki delikatny "defekt".
W skrócie: "to auto tak ma"
"W nawiązaniu do rozmowy i przedstawieniu dokumentacji serwisowej w dniu 05.09 2016r w ślad za informacja posiadaną w centrali MMPOL uprzejmie informuję ,że dotychczas nie ma żadnych informacji serwisowych na temat przelewającego się paliwa w zbiorniku , ani tez nie została ogłoszona w tym temacie żadna akcja serwisowa."
Oczywiście, jeśli się nie zgadzam, to zostanie powołany rzeczoznawca, który wykona dokumentację, a ta następnie zostanie skierowana do Mazdy. Oczywiście nie mam na to czasu i nie chcę mi się ciągnąć dalej tego tematu. Według Mazdy, auta na Europę mogą posiadać taki delikatny "defekt".
W skrócie: "to auto tak ma"
W USA jest recall na meksykańskie 3 w związku ze zbiornikiem – wymieniają na nowy razem z jakimś zaworem. W UK z kolei robią to samo w 2 (już mi zmienili), również Meksyk. 3 mam Japończyka więc mnie akurat problem zbiornika nie dotyczy.
Czy to ma związek z przelewaniem nie mam pojęcia
Czy to ma związek z przelewaniem nie mam pojęcia
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3019 (41/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości