Światła dzienne led
Strona 1 z 1
Zwracam się do osób, które odebrały już Trójkę z ksenonami. Proszę o wrażenia co do jasności i wielkości świateł dziennych. Podczas jazdy testowej, a także oglądając filmiki miałem wrażenie, że ich prawie nie widać.
Przy okazji oświetlenia: czy rzeczywiście przyciski do opuszczania szyb nie są podświetlone i to we wszystkich wersjach?
Przy okazji oświetlenia: czy rzeczywiście przyciski do opuszczania szyb nie są podświetlone i to we wszystkich wersjach?
Ja wczoraj zauważyłem, że w trybie auto nie zapaliły mi się w ciągu dnia żadne światła....
A poszedłem tylko sprawdzić jak się ładnie prezentują mazdowskie DRL. Dzisiaj muszę sprawę zbadać.
****po paru godzinach****
no więc coś jest nie tak. Jutro jadę do serwisu – raz się palą, raz nie. Z tego co zauważyłem, to częściej się nie palą. Może gdzieś nie łączy coś.
Odnosząc się do tego co napisał Propaulus to u mnie jak się palą, to zdecydowanie widać. Nawet na tyle samochodu poprzedzającego.
Nie wiem natomiast kompletnie do czego służy regulacja w menu "oświetlenie pojazdu". Nie ma w instrukcji objaśnień.
A poszedłem tylko sprawdzić jak się ładnie prezentują mazdowskie DRL. Dzisiaj muszę sprawę zbadać.
****po paru godzinach****
no więc coś jest nie tak. Jutro jadę do serwisu – raz się palą, raz nie. Z tego co zauważyłem, to częściej się nie palą. Może gdzieś nie łączy coś.
Odnosząc się do tego co napisał Propaulus to u mnie jak się palą, to zdecydowanie widać. Nawet na tyle samochodu poprzedzającego.
Nie wiem natomiast kompletnie do czego służy regulacja w menu "oświetlenie pojazdu". Nie ma w instrukcji objaśnień.
Cholera, to jeszcze lampy nie działają. I to auto jest robione w Japonii ?
Zaczynam mieć wątpliwości. Z forum wynika, że:
– skrzynia biegów haczy
– lakier jest za cienki
– blachy są źle spasowane
– samochód jest za głośny
– jest kiepsko wykonany ( wykładzina bagażnika, siedzisko kanapy, podsufitka)
– ma bardzo złe opony
– słabo przyspiesza
– skóra na kierownicy jest złej jakości
– bagażnik jest słabo oświetlony
– ogólnie pachnie taniochą
Toż to wyjątkowo zły samochód. To dlaczego tylu ludzi chce go kupić ? Ja też.
Zaczynam mieć wątpliwości. Z forum wynika, że:
– skrzynia biegów haczy
– lakier jest za cienki
– blachy są źle spasowane
– samochód jest za głośny
– jest kiepsko wykonany ( wykładzina bagażnika, siedzisko kanapy, podsufitka)
– ma bardzo złe opony
– słabo przyspiesza
– skóra na kierownicy jest złej jakości
– bagażnik jest słabo oświetlony
– ogólnie pachnie taniochą
Toż to wyjątkowo zły samochód. To dlaczego tylu ludzi chce go kupić ? Ja też.
Ja wczoraj zauważyłem, że w trybie auto nie zapaliły mi się w ciągu dnia żadne światła....
A poszedłem tylko sprawdzić jak się ładnie prezentują mazdowskie DRL. Dzisiaj muszę sprawę zbadać.
Jeżeli zaciągniesz hamulec ręczny światła do jazy dziennej nie będą świecić, sprawdź czy nie to jest powodem
- Od: 29 mar 2010, 12:03
- Posty: 61
mx5 napisał(a):Ja wczoraj zauważyłem, że w trybie auto nie zapaliły mi się w ciągu dnia żadne światła....
A poszedłem tylko sprawdzić jak się ładnie prezentują mazdowskie DRL. Dzisiaj muszę sprawę zbadać.
Jeżeli zaciągniesz hamulec ręczny światła do jazy dziennej nie będą świecić, sprawdź czy nie to jest powodem
No właśnie miałem o tym napisać.
Dopisano 2 mar 2014, 22:24:
Propaulus napisał(a):Cholera, to jeszcze lampy nie działają. I to auto jest robione w Japonii ?
Zaczynam mieć wątpliwości. Z forum wynika, że:
– skrzynia biegów haczy
– lakier jest za cienki
– blachy są źle spasowane
– samochód jest za głośny
– jest kiepsko wykonany ( wykładzina bagażnika, siedzisko kanapy, podsufitka)
– ma bardzo złe opony
– słabo przyspiesza
– skóra na kierownicy jest złej jakości
– bagażnik jest słabo oświetlony
– ogólnie pachnie taniochą
Toż to wyjątkowo zły samochód. To dlaczego tylu ludzi chce go kupić ? Ja też.
Jeśli ma Cię to uspokoić, to nie mam tak złych doświadczeń.
– Skrzynia u mnie ok,
– Blachy przy przednim nadkolu, może rzeczywiście trochę odstają, ale gdybym o tym nie wyczytał – nie zwróciłbym uwagi (w mojej opinii – osoby wybrednej – nie ma z tym problemu. ale może to tylko mój samochód jest ok),
– tak jest głośno przy 160, ale i tak niebo lepiej niż w M6 2010. Mam wrażenie, że to głównie wiatr i zimowe nokiany,
– kiepskiej jakości wykonania nie zauważyłem, mam skórę – jest bez zarzutu, dużo lepiej niż np. w audi, a5
– na fabrycznych oponach letnich nie jeździłem, więc trudno mi powiedzieć.
– przyspieszenie niczego sobie – ciągnie już od 1500-1800 obr.. dziś na trasie nie cisnąc go mocno (bo docieram jeszcze) na wiele "brzydkich rzecz" mogłem sobie pozwolić
– skóra kierownicy – jak na mój gust niczego sobie.
Jednym słowem jestem coraz bardziej zadowolony.
No ale odchodzimy od tematu wątku.
P.S. Lakier słaby. Jak teść przyłożył w mój nowiutki lakier workiem węgla w garażu, to skutek jest taki, że jutro muszę jechac po zaprawkę
Dziękuje za wyczerpujące informacje, ale zastanawiam się jaki jest sens wyłączania świateł dziennych w momencie użycia hamulca ręcznego. Rozumiem, że gdy stoję w korku i użyję hamulca ręcznego to nie mam żadnych świateł?
na to wyglada...
a co gorsze, to że według prawa o ruchu drogowym nadal bierzesz udział w ruchu...
z tym, że już bez świateł
ciekawe jak Policja będzie to interpretować

a co gorsze, to że według prawa o ruchu drogowym nadal bierzesz udział w ruchu...

z tym, że już bez świateł

ciekawe jak Policja będzie to interpretować
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Z tego co właśnie wyczytałem: "Jeżeli zatrzymanie trwa ponad 1 minutę, dopuszcza się wyłączenie świateł zewnętrznych pojazdu, o ile na tym samym pasie, przed tym pojazdem i za nim, stoją inne pojazdy."
źródło:http://www.autocentrum.pl/prawo-jazdy/wyklady/swiatla-zewnetrzne-pojazdu-i-ich-uzywanie.html#ixzz2v6AxBUPz
Czyli zaciągać ręczny tylko przy postoju ponad 1 min
A co z ruszaniem na wzniesieniu ? 
źródło:http://www.autocentrum.pl/prawo-jazdy/wyklady/swiatla-zewnetrzne-pojazdu-i-ich-uzywanie.html#ixzz2v6AxBUPz
Czyli zaciągać ręczny tylko przy postoju ponad 1 min

tylko w takiej kolumnie stojacej pierwszy i ostatni nie moga wylączyć świateł...
czyli nie można zaciągnąć recznego
hm... dobre pytanie...
a do 1 minuty trzeba trzymac noge na hamulcu...
czyli nie można zaciągnąć recznego
waxain napisał(a):A co z ruszaniem na wzniesieniu ?![]()
hm... dobre pytanie...
waxain napisał(a):Czyli zaciągać ręczny tylko przy postoju ponad 1 min
a do 1 minuty trzeba trzymac noge na hamulcu...
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
A co z homologacją samochodu? Z tego co pamiętam to nowy samochód może być sprzedawany w Polsce gdy jego wyposażenie i inne duperele są zgodne z polskimi przepisami. Może ktoś z Mazdy Poland to czyta i wyciągnie wnioski.
Wojtek napisał(a):waxain napisał(a):A co z ruszaniem na wzniesieniu ?![]()
hm... dobre pytanie...
Mazda ma Hill Assist (czy jak się to w nomeklaturze mazdowskiej nazywa), więc nie trzeba używać w tej sytuacji ręcznego.
Propaulus napisał(a):A co z homologacją samochodu?
Z tego co ja rozumiem to tryb "auto" można wyłączyć, ale niech mnie poprawią Ci co już nową trójkę mają
child napisał(a):Mazda ma Hill Assist (czy jak się to w nomeklaturze mazdowskiej nazywa), więc nie trzeba używać w tej sytuacji ręcznego.
O tym faktycznie nie pomyślałem, czyli problem ruszania na wzniesieniach rozwiązany
Ostatnio edytowano 6 mar 2014, 00:24 przez Wojtek, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie nalezy cytowac calych postow... zwłaszcza poprzedniego.
Powód: nie nalezy cytowac calych postow... zwłaszcza poprzedniego.
waxain napisał(a):Z tego co ja rozumiem to tryb "auto" można wyłączyć, ale niech mnie poprawią Ci co już nową trójkę mają
Jak zrobisz off to włączają się automatycznie dzienne led...
Taki lajf ......
Dokladnie... 
Tryb swiatel "auto" zmienia (przelacza) automatycznie swiatla mijania i DRL w zaleznosci od natezenia swiatla padajacego na czujnik zmierzchu...
tapatalk
Tryb swiatel "auto" zmienia (przelacza) automatycznie swiatla mijania i DRL w zaleznosci od natezenia swiatla padajacego na czujnik zmierzchu...
tapatalk
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Propaulus napisał(a):Naprawdę mnie pocieszyłeś. Dzięki. A co z przyciskami do opuszczenia szyb. Podświetlone, czy nie? Mam nadzieję, że chociaż te na kierownicy świecą.
No właśnie, nie sądzicie, że aspiracje nowej trójki do klasy premium są nieco na wyrost?! Bo takie drobiazgi, co prawda, odstają jednak od europejskiej normy. Myślę właśnie o podświetleniu przycisków sterowania szybami drzwi pasażerów, a raczej braku tego podświetlenia (na niektórych zdjęciach, których pełno w sieci, przyciski te bywają podświetlane, ale to pewnie nie z naszego rynku sprzedażowego). Nie ma też automatyki sterowania szybami pasażerów, lusterka nie składają się z wyłączeniem zapłonu, drzwi nie ryglują się powyżej jakiegoś progu prędkości, który możesz zaprogramować w komputerze itp. Już nie wspomnę o słynnym już siedzisku tylnej kanapy, tandetnego wg niektórych kolegów, wykończenia wnętrza bagażnika czy podsufitki (jej to się chyba już przesadnie czepiamy). Nie da się ukryć, że moją trójkę (odbiór koniec marca) kupiłem przede wszystkim "oczami", ale i tak mam nadzieję, że będę zadowolony z mojej pierwszej Mazdy. Pozdrawiam.
- Od: 28 lut 2014, 18:58
- Posty: 30
- Auto: Mazda 3 HB 165KM, SkyPassion 2014, Titanium Flash.
Czujnik zmierzchu jest zintegrowany z czujnikiem deszczu i znajduje się obok czujnika laserowego SCBS i automatycznych świateł drogowych, na górze przedniej szyby, za wewnętrznym lusterkiem – w lewej górnej części tego modułu (patrząc wzdłuż samochodu).
the right man in the wrong place...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości