Mazda MX-6 GE FS '92r – Supercharger
Kinki – dzięki Przejazd na 1/4 to jest nic w porównaniu z drogą do i z pracy Wtedy wchodzi we mnie diabeł
Cichy – do tego dźwięku trzeba się przyzwyczaić, ale rzeczywiście coś w sobie ma skoro nawet staruszki na ulicy się odwracają
Giba – musisz pojechać na Ryki i kibicować, to na pewno będą lepsze czasy
Cichy – do tego dźwięku trzeba się przyzwyczaić, ale rzeczywiście coś w sobie ma skoro nawet staruszki na ulicy się odwracają
Giba – musisz pojechać na Ryki i kibicować, to na pewno będą lepsze czasy
good girls go to heaven bad girls go everywhere...
Czas na aktualizację.
W zeszłym roku postanowiliśmy, że MX nie będzie jeździł w sezonie zimowym, bo niestety mimo wszelkich zabezpieczeń sól i wilgoć robi swoje. Dzięki temu mieliśmy czas na wykonanie wszelkich prac, które uniemożliwiało codzienne użytkowanie – czyli w ruch poszło przede wszystkim wnętrze.
O zegarach już pisaliśmy. Onyx zrobił własny projekt tarcz oraz przerobił oświetlenie na zimne białe + czerwone również na konsoli nawiewów.
Podsufitka, lusterko i słoneczniki zostały wyflockowane w ciemno-szarym kolorze.
Siedzenia zostały przetapicerowane.
Początkowo miała być skóra na bokach i alcantara w środku...ale doszłam do wniosku, że skóra jakoś nigdy mi się nie podobała Na dodatek nie chciałam czarnej, a szara jest po prostu brzydka...no cóż babskie fanaberie Finalnie wybraliśmy materiał technicznie i wizualnie podobny do alcantary, ale nieco grubszy i o wyższym stopniu ścieralności. Do tej pory stosowany w meblarstwie – jak widać w aucie też dobrze wygląda, choć przez swoją grubość jest trudniejszy w układaniu.
Tylne siedzenia zostały lekko przerobione – doszła gąbka na bokach, co umożliwiło połączenie dwóch kolorów oraz poprawiło wizualny odbiór tych siedzeń oraz komfort – choć w przypadku dłuższej jazdy MXem na tylnym siedzeniu trudno mówić o komforcie
Przed zmianą tapicerki onyx położył nowe okablowanie pod Car Audio, zmienił głośniki oraz wykonał całkiem gustowną zabudowę bagażnika dzięki czemu wszystko ma swoje miejsce, a bagażnik nie stracił pojemności i funkcjonalności. Starania te zostały docenione i nagrodzone pierwszym miejscem CA na wiosennym zlocie w Czaplinku
Z rzeczy technicznych zostało wymienione sprzęgło na ACT HD-SS.
Specjalne podziękowania dla:
Watsona za nieocenioną pomoc i wsparcie duchowo – techniczne
Pana Piotra Żarneckiego, który cierpliwie wysłuchał wszystkich próśb i w ekspresowym tempie przetapicerował całe wnętrze,
http://www.bitmat.pl/ za bardzo duży wybór wszelkich mat wygłuszających i miłą obsługę,
http://flokowanie.com.pl/ podziękowanie dla Rasty za doradztwo oraz profesjonalne i szybkie poflockowanie podsufitki
Pit'a za szybką wysyłkę elementów wnętrza, które były w lepszym stanie od naszych
W zeszłym roku postanowiliśmy, że MX nie będzie jeździł w sezonie zimowym, bo niestety mimo wszelkich zabezpieczeń sól i wilgoć robi swoje. Dzięki temu mieliśmy czas na wykonanie wszelkich prac, które uniemożliwiało codzienne użytkowanie – czyli w ruch poszło przede wszystkim wnętrze.
O zegarach już pisaliśmy. Onyx zrobił własny projekt tarcz oraz przerobił oświetlenie na zimne białe + czerwone również na konsoli nawiewów.
Podsufitka, lusterko i słoneczniki zostały wyflockowane w ciemno-szarym kolorze.
Siedzenia zostały przetapicerowane.
Początkowo miała być skóra na bokach i alcantara w środku...ale doszłam do wniosku, że skóra jakoś nigdy mi się nie podobała Na dodatek nie chciałam czarnej, a szara jest po prostu brzydka...no cóż babskie fanaberie Finalnie wybraliśmy materiał technicznie i wizualnie podobny do alcantary, ale nieco grubszy i o wyższym stopniu ścieralności. Do tej pory stosowany w meblarstwie – jak widać w aucie też dobrze wygląda, choć przez swoją grubość jest trudniejszy w układaniu.
Tylne siedzenia zostały lekko przerobione – doszła gąbka na bokach, co umożliwiło połączenie dwóch kolorów oraz poprawiło wizualny odbiór tych siedzeń oraz komfort – choć w przypadku dłuższej jazdy MXem na tylnym siedzeniu trudno mówić o komforcie
Przed zmianą tapicerki onyx położył nowe okablowanie pod Car Audio, zmienił głośniki oraz wykonał całkiem gustowną zabudowę bagażnika dzięki czemu wszystko ma swoje miejsce, a bagażnik nie stracił pojemności i funkcjonalności. Starania te zostały docenione i nagrodzone pierwszym miejscem CA na wiosennym zlocie w Czaplinku
Z rzeczy technicznych zostało wymienione sprzęgło na ACT HD-SS.
Specjalne podziękowania dla:
Watsona za nieocenioną pomoc i wsparcie duchowo – techniczne
Pana Piotra Żarneckiego, który cierpliwie wysłuchał wszystkich próśb i w ekspresowym tempie przetapicerował całe wnętrze,
http://www.bitmat.pl/ za bardzo duży wybór wszelkich mat wygłuszających i miłą obsługę,
http://flokowanie.com.pl/ podziękowanie dla Rasty za doradztwo oraz profesjonalne i szybkie poflockowanie podsufitki
Pit'a za szybką wysyłkę elementów wnętrza, które były w lepszym stanie od naszych
Ostatnio edytowano 3 maja 2014, 22:06 przez malutka, łącznie edytowano 1 raz
good girls go to heaven bad girls go everywhere...
wnętrze jak w typeR
Super wyglada
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
WysoL napisał(a):Na żywo wyglada 100 razy lepiej niz na zdjeciach.
zgadza się
Very good job Kolejny element układanki został usprawniony i wygląda lepiej od fabryki.
Wielkie gratulacje co do podejścia do auta.
Wielkie gratulacje co do podejścia do auta.
We take these risk not to escape life but to prevent life from escaping us...
- Od: 4 sty 2012, 21:23
- Posty: 166
- Skąd: Suwałki
- Auto: マツダ MX-6 2.5 KL-DE '94
a tej zimy co dłubiecie
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości